Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein päivität someen itsestäsi kuvia?

Vierailija
03.08.2024 |

Itse vaihdan profiilikuvan pari kertaa kuukaudessa. 

m35

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Whatsapp someksi.... Sinne laitan uuden kuvan pari krt vuodessa mutta en itsestäni. Muuten en ole somessa, missään, enkä mene

Vierailija
2/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Minä edestä, minä takaa, minä alta, minä päältä ja minä sivulta. 

T. Tykkäyksiä odottava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko Whatsapp someksi.... Sinne laitan uuden kuvan pari krt vuodessa mutta en itsestäni. Muuten en ole somessa, missään, enkä mene

Whatapp on sikäli eri asia, että sinun täytyy lähettää se kuva valitsemillesi ihmisille tai ryhmille. Facessa se taas on kaiken kansan katseltavissa. 

Vierailija
4/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi. Olen hyvännäköinen. 

-nainen 44 

Vierailija
5/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse päivittänyt ikinä kuvia itsestäni. Mutta teen julkista työtä, joten muut tahot voivat postata kuvia minusta puhujana yms. Tapahtuu muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
6/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole muuta kuin tuo wa. Kuva on ollut sama jo vuosia. En halua naamaani mihinkään tuollaisiin, olen miestäkin kieltänyt laittamasta faceensa kuvia jossa näkyy minua, samoin kuin sisäkuvia meiltä kotoa. 

Vierailija
7/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ottaa itsestäni kuvia. Tinderiinkin laitoin itsestäni 10 erilaista kuvaa. Naisilta tulee paljon tykkäyksiä 

Vierailija
8/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Minulla on ihan oikea elämäkin.

Vierailija
9/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 viimeksi. Silloin lopetin somettamisen.

Vierailija
10/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päivitä, sama merimaisema siinä ollut Facen aloittamisesta alkaen. Instaa en käytä kun en halua näyttää yksityisiä asioita.

Vierailija
11/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En edes perseestäni enkä lapsistani.

Vierailija
12/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaan laitan kuvia lähes päivittäin, mutta 5 vuodessa olen laittanut sinne 2 kuvaa itsestäni. Siellä on ihan muita kuvia. Faceen vielä vähemmän. 

Kaikki profiilikuvani ovat jo vuosia olleet sellaiset ettei niistä minua tunnista. Enkä niitä myöskään vaihtele.

Vierailija
13/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kahdessa vuodessa 

N35

Vierailija
14/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whatapp on sikäli eri asia, että sinun täytyy lähettää se kuva valitsemillesi ihmisille tai ryhmille. Facessa se taas on kaiken kansan katseltavissa. 

No eihän. Kommentoija tarkoitti wa profiilikuvaa. Ei sitä kellekään lähetetä 

Vierailija
15/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilikuvan vaihdoin viimeksi kuusi vuotta sitten, kuva itsestä jossain tilanteessa ehkä 1-3 kertaa vuodessa, jos tapahtuu jotain sellaista mistä minut tuntevat voisivat olla kiinnostuneita.

Jokainen toki tyylillään, mutta pakko myöntää että omia pärstäkuviaan jatkuvasti postaavat antavat kyllä itsestään aika omahyväisen ja pinnallisen kuvan. Jotain muutakin sanottavaa voisi joskus olla kuin "katsokaa minua ja kehukaa".

Vierailija
16/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilikuvan vaihdoin viimeksi kuusi vuotta sitten, kuva itsestä jossain tilanteessa ehkä 1-3 kertaa vuodessa, jos tapahtuu jotain sellaista mistä minut tuntevat voisivat olla kiinnostuneita.

Jokainen toki tyylillään, mutta pakko myöntää että omia pärstäkuviaan jatkuvasti postaavat antavat kyllä itsestään aika omahyväisen ja pinnallisen kuvan. Jotain muutakin sanottavaa voisi joskus olla kuin "katsokaa minua ja kehukaa".

Yleensähän ne hyvännäköiset niitä kuviaan laittaa. 

Vierailija
17/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, facebookin profiilikuva on vuodelta 2015, päivitetty profiilikuvaksi vuonna 2017. Instagramin profiilikuva on päivitetty 2020 ja on samalta vuodelta. Sen jälkeen en ole itsestäni kuvia laittanut.

Vierailija
18/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuorausta

Vierailija
19/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran vuodessa. Profiilikuvan taisin päivittää viimeksi 4 vuotta sitten. En saa ikinä itsestäni niin hyviä kuvia että niitä kehtaisi julkaista enkä halua filtteröidä niitä tai sitten olen vain liian itsekriittinen. 

Vierailija
20/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset yrittivät saada huomiota ennen intternettiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän