Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverimies kertoi, että vaimo ja lapsi lähtevät reissuun

Vierailija
03.08.2024 |

Ja pohti mulle, että mitähän kivaa tekemistä sitä keksisi illaksi kun on yksin ja seuraa vailla.

Eilen töissä mulle jutteli, että ajatteli käydä ulkona luonaalla työpaikkaruokalan sijaan, mutta ei tiedä minne menisi, että tiedänkö hyvää paikkaa.

Näitä on ollut nyt jonkun verran, vihjaileeko? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa taitaa miehellä olla kriisi ja kasvunpaikka. Ihanko oikeasti haluat olla toisen väline hoitaa mielen epätasapainoa? 

Ehkä voisit kysyä itseltäsi ihan oman kehitystarinasi vuoksi, että miksi hakeudut ongelmalliseen tilanteeseen? Onko tämä toistuva kaava?  

Vierailija
22/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverimies Porvoosta ja mammat taas lankeaa syöttiin. :) 

Vierailija
24/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sitä lopettaa tuo.

Vierailija
25/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverimies Porvoosta ja mammat taas lankeaa syöttiin. :) 

Tätä ketjua lukee kuitenkin myös sellaiset, jotka on vastaavassa tilanteessa. Joten viestit on suunnattu ihmisille yleisesti. Petetyille, pettäjille ja sitä kohti meneville.

Vierailija
26/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset Erika Wikmanin kanssa syntisten pöytään, siellä on kuulemma hauskempaa teillä. 

Itse jätän kuitenkin mieluummin ne bileet väliin, en anna pirulle pikkusormea.

Vierailija
27/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muhun ihastunut, ei epäilystäkään siitä ollut enää aikoihin, mutta onko nämä iskuyrityksiä? Eroaikeita ollut ilmeisesti myös. Ap

Vaikuttaa siltä, että sä oot se ihastunut ja ihan siinä tyrkyllä hänelle 

Heh, ehkä olenkin, mutta pitäisikö tarttua noihin iskuihin, sitä mä tässä mietin. :) Ap

Siitä vain. Ota ja tuhoa vain tietesi sivullisten elämää. Ystävällisyys ei aina tarkoita luulemaasi ihastusta. Pysyhän maanpinnalla. 

Ei tietenkään tarkoita, mutta sun mielipiteesi tässä tapauksessa ei muuta tilannetta. :) Tottakai ihmiset ihastuu, varsinkin töissä. Ap

Miten niin tottakai ihmiset ihastuu, varsinkin töissä? Itse en ole koskaan ihastunut töissä ja olen pian eläkeikäinen. Tietynlaiset ihmiset saattaa ihastua töissä..

Vierailija
28/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muhun ihastunut, ei epäilystäkään siitä ollut enää aikoihin, mutta onko nämä iskuyrityksiä? Eroaikeita ollut ilmeisesti myös. Ap

Vaikuttaa siltä, että sä oot se ihastunut ja ihan siinä tyrkyllä hänelle 

Heh, ehkä olenkin, mutta pitäisikö tarttua noihin iskuihin, sitä mä tässä mietin. :) Ap

Siitä vain. Ota ja tuhoa vain tietesi sivullisten elämää. Ystävällisyys ei aina tarkoita luulemaasi ihastusta. Pysyhän maanpinnalla. 

Ei tietenkään tarkoita, mutta sun mielipiteesi tässä tapauksessa ei muuta tilannetta. :) Tottakai ihmiset ihastuu, varsinkin töissä. Ap

M

Jep, en minäkään ole töissä ikinä ihastunut. Olen iloinen aina kun sen porukan kanssa ei tarvi olla tekemisissä, välttelen illanistujaisia ym viimeiseen saakka.