Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverimies kertoi, että vaimo ja lapsi lähtevät reissuun

Vierailija
03.08.2024 |

Ja pohti mulle, että mitähän kivaa tekemistä sitä keksisi illaksi kun on yksin ja seuraa vailla.

Eilen töissä mulle jutteli, että ajatteli käydä ulkona luonaalla työpaikkaruokalan sijaan, mutta ei tiedä minne menisi, että tiedänkö hyvää paikkaa.

Näitä on ollut nyt jonkun verran, vihjaileeko? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muhun ihastunut, ei epäilystäkään siitä ollut enää aikoihin, mutta onko nämä iskuyrityksiä? Eroaikeita ollut ilmeisesti myös. Ap

Vierailija
2/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se vihjailla, että sun kanssa vois tehdä jotain kun vaimo ja lapsi on poissa, mut jos mietit romanttisessa mielessä niin ei noi siltä vaikuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muhun ihastunut, ei epäilystäkään siitä ollut enää aikoihin, mutta onko nämä iskuyrityksiä? Eroaikeita ollut ilmeisesti myös. Ap

Vaikuttaa siltä, että sä oot se ihastunut ja ihan siinä tyrkyllä hänelle 

Vierailija
4/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muhun ihastunut jo, ei mulla ole siitä epäilystäkään. Ap 

Vierailija
5/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ehkä olenkin, mutta pitäisikö tarttua noihin iskuihin, sitä mä tässä mietin. :) Ap

Vierailija
6/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ehkä olenkin, mutta pitäisikö tarttua noihin iskuihin, sitä mä tässä mietin. :) Ap

Jos olet selkärangaton kurppa niin siitä vaan. Oma moraali ei joustaisi tuohon.

Vierailija
7/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vain. Ota ja tuhoa vain tietesi sivullisten elämää. Ystävällisyys ei aina tarkoita luulemaasi ihastusta. Pysyhän maanpinnalla. 

Vierailija
8/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mikään ihme että ihmiset eroavat nykyään paljon.

Vierailija
9/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo pettää vaimoaan ja samalla koko perhettään. Älä mene tohon mukaan.

Vierailija
10/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näiden ihastuneiden hupakoiden on vaikea nähdä mitä näiden ukkomiesten kanssa säätämisellä tuhoavat jo ihan vain omassa elämässään, arvoissa ja sielussa? 

Hetken huumassa laitetaan kaikki mäsäksi sen sijaan, että tekisi asiat järkevästi. Kova hinta.

Vierailija
11/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä jonkun ukkomiehen höpinöille antaisi juurikaan painoarvoa. Jotkut sitäpaitsi jaarittelevat ääneen kaikki ajatuksensa kaikille ketkä vaan viitsivät kuunnella. 

Vierailija
12/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 26v. vapaa ihminen ja hän 35v. mies, tosi charmi kyllä. Ei mulla ole epäilystäkään, etteikö muhun ole ihastunut kun flirttailen hänelle päivät pitkät aikani kuluksi. Ap

Vierailija
13/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vain. Ota ja tuhoa vain tietesi sivullisten elämää. Ystävällisyys ei aina tarkoita luulemaasi ihastusta. Pysyhän maanpinnalla. 

Ei tietenkään tarkoita, mutta sun mielipiteesi tässä tapauksessa ei muuta tilannetta. :) Tottakai ihmiset ihastuu, varsinkin töissä. Ap

Vierailija
14/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereihin ei kannata sekaantua ylipäätänsäkään, varattuihin erityisesti. Pitemmällä aikavälillä niistä saa vain päänsärkyä, murhetta ja draamaa työpaikalle ja itselleen.

Vierailija
15/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 26v. vapaa ihminen ja hän 35v. mies, tosi charmi kyllä. Ei mulla ole epäilystäkään, etteikö muhun ole ihastunut kun flirttailen hänelle päivät pitkät aikani kuluksi. Ap

Tai sit hän vaan nauttii sun seurasta, koska häntä imartelee kun oot niin ihastunu, vaikka häntä itseään ei kiinnosta. Oot vaan niin helposti siinä kohottamassa hänen itsetuntoaan. 

Vierailija
16/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi jokaisen naisen ymmärtävän nämä universaalit miesten ominaisuudet: 

- tilaisuus voi tehdä varkaan kilteimmästäkin perheenisäntä

- perhe-elämä on uuvuttavaa ja ruoho näyttää vihreämmältä aidan takana, ulospääsy raskaasta arjesta houkuttaa, vanhemmat joutuu vaimentamaan monella tavalla omat tarpeensa vuosiksi

- kevyt oleminen kevyen ihmisen kanssa työympäristössä tuntuu ihanalta 

- luottamusta rakennetaan, mies ottaa uhrin aseman oikeuttaakseen käytöksensä ja kitisee kuinka vaimo on ikävä ja heidän välillään ei ole enää ollut "mitään vuosiin" (totuus: ihan ok parisuhde ja seksiä viikottain)

- kun suhde pyörii, niin valehtelu ja kaksi todellisuutta alkaa rikkoa mielen tasapainoa, mies äksyilee vaimolle kotona, ottaa etäisyyttä, ahdistuu, kognitiivinen dissonanssi jyllää on-off

- kun homma paljastuu niin mies anelee anteeksiantoa vaimolta ja jos vaimo sallii niin jää kotiin, jos vaimo heittää ulos lähtee uuteen suhteeseen 

- uusi suhde kaatuu pian kun ei perustu kuin kuvitelmiin puolin ja toisin

Vierailija
17/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se ukko ei osaa olla edes yhtä iltaa yksin? Joo, nyt on sellainen kultakimpale käsissä että ehdottomasti otat vihjeestä kopin. 

Vierailija
18/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- perhe-elämä on uuvuttavaa ja ruoho näyttää vihreämmältä aidan takana, ulospääsy raskaasta arjesta houkuttaa, vanhemmat joutuu vaimentamaan monella tavalla omat tarpeensa vuosiksi

- luottamusta rakennetaan, mies ottaa uhrin aseman oikeuttaakseen käytöksensä ja kitisee kuinka vaimo on ikävä ja heidän välillään ei ole enää ollut "mitään vuosiin" (totuus: ihan ok parisuhde ja seksiä viikottain)

- kun suhde pyörii, niin valehtelu ja kaksi todellisuutta alkaa rikkoa mielen tasapainoa, mies äksyilee vaimolle kotona, ottaa etäisyyttä, ahdistuu, kognitiivinen dissonanssi jyllää on-off

- kun homma paljastuu niin mies anelee anteeksiantoa vaimolta ja jos vaimo sallii niin jä

Plus jälikpyykki ja traumat jää kaikille osapuolille, myös lapsille koko loppuelämäksi. 

Pettäjäparin nainen on alentanut itsensä arvottomaksi. 

Pettäjäparin mies on vastedes muiden silmissä heikko ja alinta sakkaa. 

Petetty nainen saa elinikäiset traumat. 

Perheen lapsilla menee ehjä maailma rikki, näkyy heidän elämänsä loppuun saakka. 

Siksi pitäisi kantaa jokaisen aikuisen vastuu siitä, että ensin erotaan ja aloitetaan suhde vasta sinkkuun kun uusi arki on kaikilla asettunut.

Vierailija
19/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kun homma paljastuu niin mies anelee anteeksiantoa vaimolta ja jos vaimo sallii niin jä

Ja yleensä näillä miehillä on toimintansa taustalla joku elämää suurempi kriisi. Kuten lapsuuden traumat, hoitamaton kaksisuuntainen tai muu vastaava mt-ongelma, rahaongelmat, riippuvuudet, ahdistushäiriö tai jopa persoonallisuushäiriö. 

Ai vitsi mikä prinssi uljas! Ihania pelihetkiä teille.

Vierailija
20/28 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ihmissaastaa.