Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Numeroiden kanssa hassuja sattumuksia 11:11 ja 22:22

Vierailija
03.08.2024 |

Ennen usein satuin katsomaan kelloa todella usein sattumalta 22:22 ja muutenkin tämä luku esiintyi kaikkialla todella usein. 

Tänään aamulla taas numero 11. 

Katsoin pesukoneen aikanäyttöä sattumalta 11:11 aikaa jäljellä. Seuraavan kerran silmäni osui samaan näyttöön ja näytti 00:11 jäljellä. Katsoin kännykkää katsoakseni kelloa, se näytti 11:11.

Käykö muilla tällaisia hassuja sattumuksia saman numeron kanssa? Tänään ainakin tuo ihmetytti sillä lyhyen ajan sisällä monta kertaa tuo 11.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskoo enkelinumeroihin niin numerot voi tuoda merkitystä. Jos näkee paljon eri numero sarjoja niin yleensä ne kertoo siitä, että universumi yrittää viestiä sulle et oot auki sprituaaliselle kehitykselle ja jos esim luet tarotteja tai merkkejä niin nyt on hyvä aika niille. 1111 on mulle aina merkki vaan siitä, et oon menossa elämässä oikeeseen suuntaan ja 2222 kertoo siitä, että nyt sua valmistellaan tai sun on aika valmistella ittees johonkin edistysaskeleen henkisellä tasolla. 

Yleisesti enkeli numeroiden näkeminen liittyy henkiseen kasvuun ja muutoksiin elämässä. 

Sulla voi olla myös elämässä joku numero joka on seurannu sua aina. Esim mulla 69 ja harvemmin 66. 69 on löytyny mm. Mun koulun lukkokaapista, opiskelija numerosta, pankki kortista, tilinumerosta, työpaikan lukkokaapista jne. 69 viestii mulle siitä et asiat on muuttumassa just sillon kun sitä nään. Kun alan näkemään sen sijaan 66 se kertoo tasasemmasta jaksosta ilman muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän