Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kehuu naisia trendi

Vierailija
03.08.2024 |

Olenko ainoa nainen ketä ärsyttää nainen kehuu naista trendi? Nykyään joka kerta kun menee jonnekin niin useita naisia tulee kehumaan vaatteita tai ulkonäköäni. Aluksi ihmettelin ja sitten kuulin että se on joku trendi. 

Minulle on siitä asti tullut tosi epämiellyttävä olo noista kehuista. Ne ei tunnu aidoilta vaan sellaisilta "tänään mun pitää vielä kehuu kahta näistä, otetaan vaikka toi". Ja sitten siihen jäädään aina turisemaan painostuttavan pitkäksi ajaksi. 

Lisäksi se tuntuu epäreilulta. Olin eilenkin ulkona miespuolisen ystäväni kanssa ja hän katseli vieressä kun minua kehuttiin mitä typerimmistä asioista. Olisi ollut kiva kun joku olisi sanonut hänellekin jotain kivaa. 

Olenko ainoa nainen jonka mielestä tämä trendi on ärsyttävä? 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h-tin trendi? Mä kehun, jos on kehuttavaa. 

Vierailija
2/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo nyt selvä boomi mitä ei ole aikaisemmin ollut. Lisäksi olen kuullut että on kiertohaasteita että pitää kehua viisi naista päivässä. Jne 

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla olen tosin kuullut, että kehuminen on aina väärin 😅 Teen sen silti.

Vierailija
4/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös jättää toiset rauhaan! Emme kaipaa kehujasi. 

Vierailija
5/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla olen tosin kuullut, että kehuminen on aina väärin 😅 Teen sen silti.

Niin että turvallisen tilan periaatteet eivät päde sinuun? 

Vierailija
6/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Olen samaa mieltä ap. 

Omalla kohdallani olen alkanut näille naiskehujille yhtä töykeäksi kuin ahdisteleville miehillekin. 

Vierailija
7/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tienny tollasesta trendistä, mun työpaikalla ja kaveripiirissä on ihan yleistä kehua aina kun jollain on esim kiva vaate, meikki tai hiukset tai jos on tehnyt jotain kehuttavaa. Kehun ite tosi herkästi kaikkia.

Vierailija
8/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kauniit naiset kehuvat rumempaa ystävätärtään. Vieraat kauniitkin haukutaan ulkonäöllisesti, puhumattakaan misseistä, johon kilpailuun on koottu ne kaikkein ruminmmat. Tuntevatko he itsensä silloin vieläkin kauniimmaksi?

Vierailija
9/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo tienny tollasesta trendistä, mun työpaikalla ja kaveripiirissä on ihan yleistä kehua aina kun jollain on esim kiva vaate, meikki tai hiukset tai jos on tehnyt jotain kehuttavaa. Kehun ite tosi herkästi kaikkia.

Kehutko myös miehiä?

Ap 

Vierailija
10/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoista henkilöä pitää aina kehua. On muuten mielenkiintoista psykologisesti, että itse ei saisi kehua itseään, vaikka siihen aihettakin olisi, on kuulemma liian ylimielistä, vaan pitää laittaa toiset ihmiset kehumaan puolestaan.

Vierailija
11/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu. Olen aina kehunut jos on ollut kehumista. Ei ole uusi juttu.

Vierailija
12/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kauniit naiset kehuvat rumempaa ystävätärtään. Vieraat kauniitkin haukutaan ulkonäöllisesti, puhumattakaan misseistä, johon kilpailuun on koottu ne kaikkein ruminmmat. Tuntevatko he itsensä silloin vieläkin kauniimmaksi?

No tämä juuri. Tulee oikeasti juuri sellainen pakotettu kehumisfiilis. Ei ollenkaan sellainen aito kun jossain kaupassa joku tuntematon tulee kehumaan mun hiuksia. En tykkää yhtään.

Ap

Vierailija
13/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, se on jotenkin kiusallista ja tosi "epäaitoa". Toivottavasti tämä muoti-ilmiö menee pian ohi. 

Vierailija
14/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko ajatellut että kaikki eivät pidä siitä? 

Ap

Vierailija
15/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen vaikka käynyt kampaajalla ottamassa uuden kampauksen, ja joku kehuu sitä, niin ajatteles, että tunnen itseni täysin turvalliseksi silti 😀

Eiköhän jonain päivänä tulevaisuudessa taas todeta, että kehuminen on ihan ok. 

Vierailija
16/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot luonteenominaisuudet ja tiukka asia ap:lla.

Vierailija
17/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää, se on jotenkin kiusallista ja tosi "epäaitoa". Toivottavasti tämä muoti-ilmiö menee pian ohi. 

Ihanaa etten oo ainoa jota tämä ällöttää. Toisaalta aika huolestuttavaa että tästä omasta tunteestaan saa täällä kauheasti alapeukkuja. Kuvitelkaa jos nainen kertoisi ettei halua miesten tulevan koko ajan iholle kehumaan itseään.. suhtautuisitteko samanlailla alapeukuttamalla? Vai olisitteko sitä mieltä että naisella on oikeus olla rauhassa?

Ap

Vierailija
18/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kylläpä tämä loukkaantumisen kulttuuri on mennyt pitkälle. 

En ymmärrä, vaikka olisikin joku haaste, että kehu ihmisiä, niin eihän ne kehut turhaan tule, vaan se haaste tekee sen, että asiaan kiinnittää enemmän huomiota ja sanoo hyvät ajatuksensa ulos. 

Joku vetoaa turvalliseen tilaan? Vilpitön kehuko sinua oikeasti loukkaa? Saisinko kysyä miksi? 

Vierailija
19/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen vaikka käynyt kampaajalla ottamassa uuden kampauksen, ja joku kehuu sitä, niin ajatteles, että tunnen itseni täysin turvalliseksi silti 😀

Eiköhän jonain päivänä tulevaisuudessa taas todeta, että kehuminen on ihan ok. 

Mutta kaikki muut ei välttämättä tunne. Vähätteletkö samanlailla toisten fiiliksiä jos nainen kokee miehet kommentteineen ahdistavaksi? 

Ap

Vierailija
20/42 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko ajatellut että kaikki eivät pidä siitä? 

Ap

Eihän sille mitään voi, jos joillakin on traumoja. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia.