Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI V***U! Olen paksuna ja mies lupasi lopettaa omat baarissakäymisensä. Onko toteutunut?

Vierailija
05.02.2007 |

EI! Ei ole edes viikkoa ollut käymättä baarissa :( Taitaa olla joko ero tai abortti edessä, en jaksa enää tätä paskaa!!!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sekä ap:n, että " miehen" kasvaa ensin aikuisiksi ja sitten vasta alkaa niitä lapsia tekemään.

Vierailija
2/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siirrä kamppeesi muualle tai viskaa mies hevon kuuseen, ei tuollaisella äijällä tee mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin nyt 11 kk:tta ne lukemattomat yksinäiset illat ja miehen odottamiset, ja hän tulee kotiin kännissä, sitä stressiä minä en kertakaikkiaan enää jaksa.

En voi lähteä töihin kun ei ole varaa maksaa kahden lapsen ph-kuluja (ainakaan jos olen mieheni kanssa yhdessä), meillä on iso laina ja jumalattomasti menoja, ja mitä mies tekee? JUOKSEE BAARISSA!!!!!

Joten 2, sulla ei taida olla mitään kokemusta alkoholistimiehestä????

Vierailija
4/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3, sulle en vaivaudu edes vastaamaan, idiootti!

Vierailija
5/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksee baarissa ja kaverit tärkeitä vaikka ollaan jo yli kolmekymppisiä. Ja kuulutaan ihan keskiluokan kansalaisiin molemmilla ammatit ja työt. Nyt kerään voimia että jaksan jatkaa matkaa yksin näiden kahden pienen kanssa. Miehestä ei ole ottamaan lapsia viikonloppuisin onhan lauantai rilluttelu päivä. Älä tee aborttia lapsi on kuitenkin lahja. Olen yhden abortin nuoruudessani tehnyt ja vieläkin se kummittelee mielessä. Hormoonitkin sinulla heittelee kun olet raskaana. Niin ainahan noi miehet lupaa mutta siihense sitten jääkin. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu enään se, että lasten nimet onJanica-Jessica ja Nico-Calle! Eiks ookki ihquuuu hokee v***uu ja vetää röökii!!!!

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
7/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkäisystä on kyllä huolehdittu, mutta joskus elämällä on ihan omia suunnitelmia, näköjään.. ap

Vierailija
8/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nuorin nyt 11 kk:tta ne lukemattomat yksinäiset illat ja miehen odottamiset, ja hän tulee kotiin kännissä, sitä stressiä minä en kertakaikkiaan enää jaksa.

En voi lähteä töihin kun ei ole varaa maksaa kahden lapsen ph-kuluja (ainakaan jos olen mieheni kanssa yhdessä), meillä on iso laina ja jumalattomasti menoja, ja mitä mies tekee? JUOKSEE BAARISSA!!!!!

Joten 2, sulla ei taida olla mitään kokemusta alkoholistimiehestä????

Olet samassa tilanteessa. Minäkin pyöritän tätä paskaa yksin. Eli olen suhteessa mutta yksin miehestä ei ole vastuuta ottamaan. Tosiaan toinen tulossa ja pakko saada voimia heittää toi iso roska pois

Vierailija
9/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ehkäisystä on kyllä huolehdittu, mutta joskus elämällä on ihan omia suunnitelmia, näköjään.. ap

Minäkin huolehdin ehkäisystä, mutta kai sitä on sitten niin hedelmällinen. Aika rankkaa jos sulla on jo kaksi ehkä kallistun abortin puolelle.. Jos olisin sinä, koska mies ei muutu enää sanotaanko näin ei leopardi pääse pilkuistaan.. Yli kolmikymppinen mies ei muutu..

Vierailija
10/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannuksenakin joi vain kolme olutta ja nekin rauhassa pitkin iltaa ja yötä, vaikka olimmekin mökillä ison kaverilauman kanssa ja muut joivat. Kyllä meillä ainakin se raskaus ja perheen perustaminen/lisäys on yhteinen asia, eikä vastuu kaikesta ole vain minulla! Kiva sitten, jos jotain sattuu ja mies kännissä jos pitääkin lähteä sairaalaan...

en kyllä ymmärrä minkälaisten rupumiesten kanssa te lisäännytte!

Vierailija
11/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmasti voiton vie kuningas alkoholi

ikävää mutta totta

alkoholisti osaa luvata ja valehdella vaikka mitä

mutta välttis ei muutu

kyllä se on niin hirveän surullista kun niin moni on kuningas alkoholin talutusnuorassa täysin

Vierailija
12/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä rupu miehessä ehkä joskus ollut jotain hyvääkin.... Hän ei ole kamalan tylsä ja välillä yllättääkin... No mutta ei sovi enää tähän kuvioon harmi juttu..

Vierailija
13/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sulla on ikää? Jos alat tuomitsemaan tällaisessa tilanteessa toisen voimasanat??? Ehkä ei tarpeeksi, jotta ymmärtäisit tilanteeni. Miten minun pitäisi suhtautua tähän asiaan oikeaoppisesti?

" Voi hellanlettas, kun minun pikku puppeli höpönassuni on taas missä lie, no voi voi, pitäähän miehen saada tehdä mitä tahtoo, kyllä minä kasvatan omat lapseni mielelläni yksin, eihän kukaan fiksu äiti voi sanoa että se olisi joskus raskasta saati sitten rankkaa, ei sentään. Minä olen hyvä äiti, ja siedän kaiken ihanan vastuun mitä mieheni minulle sälyttää yksin kannettavaksi"

NIINKÖ MINUN PITÄÄ REAGOIDA???

Vierailija
14/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta vuotta antanut mieheni rellestää niinkuin tahtoo, toki olen sanonut oman mielipiteeni, mutta mikään ei ole koskaan muuttunut. Eikö minulla ole oikeus tuntea itseni petetyksi vuosien pettymysten jälkeen? Kyllä on!

Ja jos nyt tuuletan oikein kunnolla ja päästän pari ärräpäätä niin voi voi, toooosiii kauheeta!! On se kumminkin pientä sen rinnalla mitä mieheni tekee (ja moni muu), joten keskittyisitkö parantamaan maailmaa jossain muualla kuin täällä, KIITOS!

Vierailija
16/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti!

Vierailija
17/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei häviä vaikka tekisit tuhat lasta. mieti itse jaksatko todellakin katsoa miestä joka juo, vaikkakin haluaa yllättää välillä. minä en tekisi yhtään lasta alkoholistin kanssa...sinä varmaan tiesit edellistä lasta tehdessä mikä mies on...joten turha itkeä omaa tyhmyyttä

Vierailija
18/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin typerää näin jälkikäteen ajateltuna, mutta jos uskoo niin sitten uskoo. Toki nyt se naiivius on jo karissut, mutta ajattelin kestäväni sen, kunnes sitten sain tietää uudesta raskaudestani. Voi olla että se on jo liikaa sietokyvylleni

Vierailija
19/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kyllä, että abortti voisi vaivata mieltäsi myöhemmin, älä siisi rankaise itseäsi ja syntyneitä ja syntymättömiä lapsiasi enempää vaan heitä äijä pihalle ja pidä lapsi, mitä se enää tilannetta muuttaisi, jos nytkin kaikki on sinun vastuullasi kun mies vaan rellestää?

ja tietenkään et dokaavalle päästä lapsiasi vitten viikonlopuiksi, tavatkoon heitä vaikka arki-iltoina.

Vierailija
20/20 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittanut. Niin tuttua, niin tuttua!!!

Mä vaan oon jo potkassu äijän pihalle, oli vaan pakko ja nuorimmainen oli silloin alle 6kk, tällä hetkellä 1v.

Ei kait tämä mitään herkkua yksinkään ole, mutta mikä ihana MIELENRAUHA! Jaksamista sinulle ja toivottavasti asiasi järjestyvät teet sitten minkä tahansa ratkaisun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän