Oletteko koskaan kysyneet mieheltä heidän naisihannettaan? Ja oliko vastaus mieluisa?
Vähän ihmettelin kun kysyin tapailumieheltä naisihannetta, niin hän laittoi kuvan jostain Instagram-typystä, joka oli todella lihaksikas. Niin tuli vain mieleen, että mitä hän sitten minussa näkee.
Kommentit (62)
Mun exän ihanne oli uutistenlukija Ripsa Koskinen 🤭 Muistan, kun se ärsytti aikoinaan, koska olen itse ihan eri tyyppiä, nyt jo naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Sääntö numero yksi. Älä koskaan sano naiselle muuta kuin hän haluaa kuulla.
Juuri näin! Kannattaa miettiä etukäteen joku naisen näköinen julkkis, mieluiten ulkomaalainen.
Te, jotka ette vastaa miehenne naisihannetta, kumpi teistä teki aloitteen tai oli innokkaampi osapuoli, kun tutustuitte ja aloitte tapailla? Olitko sinä (nainen) se, joka jallitti ja jahtasi miestä?
Tässä yksi ihannenaiseni: https://compote.slate.com/images/c6a3cf7a-1537-4f0a-9258-6e666054d33b.j…
En ole kysynyt.
Ei hänkään vastaa ulkoisesti ihannettani, mutta on hän mielestäni silti oikein komeaa katsottavaa (edelleenkin vuosien jälkeen).
Miksi tehdä suhteeseen ongelma ulkonäöstä, kun sitä se ei koskaan ole ollut. Ihan turhaa antaa epäilyn siemenen kasvaa kenenkään mielessä. Pitkissä parisuhteissa on vuosien aikana isompiakin ongelmia selvitettävänä.
Olemme valinneet toisemme siinä hetkessä ja vuosia eteenpäin, pakko ei ole kummankaan tässä suhteessa olla.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette vastaa miehenne naisihannetta, kumpi teistä teki aloitteen tai oli innokkaampi osapuoli, kun tutustuitte ja aloitte tapailla? Olitko sinä (nainen) se, joka jallitti ja jahtasi miestä?
Minä tein aloitteen, mutta mies oli se kenelle oli selvää oikeastaan alusta lähtien että haluaa parisuhteen kanssani. Minä emmin enemmän.
Eiköhän jokaisessa pitkässä suhteessa olevat voi sanoa, ettei oma kumppani ole mikään ihanne, jos ovat 100% rehellisiä. Pitkässä suhteessa näkee kaikki puolet toisesta, jolloin ihanteet karisevat väkisin.
Vierailija kirjoitti:
En ole kysynyt.
Ei hänkään vastaa ulkoisesti ihannettani, mutta on hän mielestäni silti oikein komeaa katsottavaa (edelleenkin vuosien jälkeen).
Miksi tehdä suhteeseen ongelma ulkonäöstä, kun sitä se ei koskaan ole ollut. Ihan turhaa antaa epäilyn siemenen kasvaa kenenkään mielessä. Pitkissä parisuhteissa on vuosien aikana isompiakin ongelmia selvitettävänä.
Olemme valinneet toisemme siinä hetkessä ja vuosia eteenpäin, pakko ei ole kummankaan tässä suhteessa olla.
Kun on tosi kyseessä niin ulkonäkö on ihan triviaali asia. Ei sitä mieti, että vastaako toinen omaa ihannetta vai ei. Ei parisuhde rakennu ulkonäölle. Toki ulkonäkö usein herättää ensin kiinnostuksen, mutta muut asiat ratkaisevat sen syntyykö parisuhdetta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kysynyt.
Kun on tosi kyseessä niin ulkonäkö on ihan triviaali asia. Ei sitä mieti, että vastaako toinen omaa ihannetta vai ei. Ei parisuhde rakennu ulkonäölle. Toki ulkonäkö usein herättää ensin kiinnostuksen, mutta muut asiat ratkaisevat sen syntyykö parisuhdetta vai ei.
Paitsi jos toisen ulkonäkö vtuttaa, niin sitä katselee muita jatkuvasti.
Kyllä se aika alussa jo selvisi, että tykkää juuri minun tyyppisistä naisista. Olen pieni ja siro, sekä hoikka, mutta on muotoja. Kuitenkin myös luonnollinen, en juuri meikkaa tms. Ja ainakin vielä näin 4 vuoden jälkeen käy edelleen ihan kuumana minuun, samoin minä häneen. Hänkin on juuri minun tyyppiä.
Naisihanne on tietysti kiva ja fiksu söpöliini. Varmaan tulee järkytyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Naisihanne on tietysti kiva ja fiksu söpöliini. Varmaan tulee järkytyksenä.
Fit, friendly & feminine. The scene was shocked!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokaisessa pitkässä suhteessa olevat voi sanoa, ettei oma kumppani ole mikään ihanne, jos ovat 100% rehellisiä. Pitkässä suhteessa näkee kaikki puolet toisesta, jolloin ihanteet karisevat väkisin.
Oma puolisoni on kyllä vielä 20 vuoden jälkeenkin oma ihanteeni. Muutenhan suhde olisi torpannut alkuunsa tai ei olisi edes alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puolisoni on kyllä vielä 20 vuoden jälkeenkin oma ihanteeni. Muutenhan suhde olisi torpannut alkuunsa tai ei olisi edes alkanut.
Itse olen sen verran realisti, etten tuollaiseen vakuutteluun pystyisi.
Nuorempana erehdyin seurustelukumppaneilta kysymään. Siitä opin, että ei kannata. Ne vastaukset jäävät vainoamaan ja tuovat vain riittämättömyyden tunnetta. Väistän myös kysymyksen, jos mies sellaista kysyy, koska ei tuollaisella ole mitään väliä. Kunhan vain itselleen on rehellinen, ettei ala suhteeseen sellaisen kanssa joka ei itseä kovasti viehätä.
Vierailija kirjoitti:
Mun exän ihanne oli uutistenlukija Ripsa Koskinen 🤭 Muistan, kun se ärsytti aikoinaan, koska olen itse ihan eri tyyppiä, nyt jo naurattaa.
:D Naisena sanoisin, että kiitä luojaasi ettet ole samaa tyyppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kysynyt.
Minusta taas ulkonäkö on hyvinkin olennainen asia. Kun se vastaa mieltymystä, niin kumppania jaksaa katsella silloinkin kun sukset menee muilla elämänalueilla pahasti ristiin ja toinen ketuttaa aivan täysiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pitää sellaisista hieman juntihtavista rock-tytöistä.
Itse en näytä yhtään siltä Joten ihmetyttää, tyytyikö mies vaan minuun.
No tämä juuri tässä hämää, tyytyykö mies vaan minuun. Tykkää siis todella lihaksikkaista naisista, tyyliin kehonrakentajanaisista. Itse todella aika hoikka :(
Jotenkin olin jopa järkyttynyt tästä.
Ap
Ei (pääsääntöisesti) kyse ole mistään tyytymisestä, vaan mies vastasi vain ulkonäköihanteensa.
Harvemmin miehet keskenään juttelee siitä minkä luontoisen naisen ne haluaisi, vaan se on ihan vaan se ulkokuori mikä kerrotaan. Paljolti siitä syystä, että se on paljon yksinkertaisempaa saada ajatuksensa esitettyä, kun ihmiset pääsääntöisesti tietää minkälainen on vaikka normikroppainen blondi. Sen sijaan iloinen, pilkettä silmäkulmassa omaava seikkailija voi tarkoittaa käytännössä ihan mitä tahansa vaeltajan ja jonkun kimppalorton välillä, ihan sanojasta riippuen.
Ei kannata kysyä sellaista mihin ei halua kuulla vastausta. Se että kysytään toisen ihanne yleisellä tasolla, ei kuitenkaan tarkoita että se on joku päähänpinttymä. Multa vaimo kans joskus kysyi mikä on ihanne sellaisella yleisellä tasolla ja sanoin, että brunette, tummat silmät, muodokas vartalo ja hymykuopat. Siinä on sellainen paketti, jonka useimmiten näen kauniina. No vaimolla ei ole mitään näistä ja kysyi kanssa että miksi olen hänen kanssaan, koska hän on blondi, sinisilmäinen, treenattu vartalo ja ei niitä hymykuoppiakaan ole. Mutta kun ei se toimi noin. Vaikea selittää, mutta hän on mulle just oikea ja näen hänet hyvin kauniina. Ei se että joku tietty tyyppi on tyypillisesti se mitä näkee kauniina, tarkoita sitä että se on vain se. Jatkan stereotyypeillä: mun kokemuksen mukaan nuo tummat on usein myös tulisia. Ne on vähän sellaisia tuittupäitä, joiden kanssa tiedän etten tule päivää kauemmin toimeen. En tiedä miksi, mutta se nyt vain on mun fiilis. Varmaan väärä fiilis, mutta se kuitenkin nyt on. En ole siksi oikeastaan koskaan edes yrittänyt saada tyttöystäväkseni tuollaista tummaa ja tulista naista. Olen aina etsinyt blondeja ja en ole "tyytynyt" heihin. Ei se niin mene.
Minulta ei kannata kysyä. Ihannettani en löydä ja muihin en jaksa tyytyä.