Oletteko koskaan kysyneet mieheltä heidän naisihannettaan? Ja oliko vastaus mieluisa?
Vähän ihmettelin kun kysyin tapailumieheltä naisihannetta, niin hän laittoi kuvan jostain Instagram-typystä, joka oli todella lihaksikas. Niin tuli vain mieleen, että mitä hän sitten minussa näkee.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania pyllyjä noilla olympialaisten naisilla.
No mutta kai sitten deittailet hyväpyllyisiä naisia, etkä jotain olematonta littanapyllyä?
Deittailen sellaisia joita saan. Olen saanut joskus hyväpyllyisiäkin.
Olen myös dumpannut huonopyllyisiä, kun eivät vain sytytä tarpeeksi.
Mä en oo kysyny, mut olin vieressä kun kaveri kysy meiltä molemmilta meidän ihannetta. Mies vastasi pitkät hiukset, isot rinnat, iso pylly, selkeesti erottuva vyötärö, mut ylipainoinen, kauniit kasvot, siniset tai vihreet silmät ja pehmeet naiselliset kädet yli 165 mut selkeesti häntä lyhyempi. Kaikki kuvaa mua, mutta sanoin sillonkin, et tiedän et mies tykkää enemmän blondeista ja mulla on mustat hiukset. Mut sit taas mies väittää että hiustenvärillä ei oo väliä ja vaan yks hänen eksistään on ollu vaalee. Ja sit taas en oo oikeesti ku n. 5cm lyhyempi kun hän.
Mä taas vastasin rehellisesti, että hoikka, mua nuorempi, vaalee, mua pidempi, mut ei liian pitkä, selkeet leukalinjat, hyvät hampaat, siniset tai vihreet silmät. Mun mies on kaikkea näitä, selkeesti blondi, mut mun ihanne on oikeesti vielä vaaleampi ja vaatetyyliltä tykkään enemmän löysistä kun tiukoista farkuista miehillä.
Aika hyvin kuitenki vastataan toistemme ihanteita, mut luonne se oikeesti ratkaisee.
No nettideittaillessa noi kysytään aika nopiaan :) Ja onneksi mun tapaamat tyypit tuntuvat ilmeisesti tykkäävän luonnollisen oloisista/näköisistä, koska monesti tollainen nostetaan ja toki myös sellaisen miehen haluan kenelle riittää luonnollisempi ja ns. naapurintyttömäisempi lookki naisella :D Täältä suunnilta ei geelikynsiä tai irtoripisiä löydy :)
N32
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on että on fläski, kannattaa vihervasemmistoa ja islamin veriterrorismia. Myös vaarallinen taistelukoira on plussaa.
No tämä ja mielellään mielenterveyspalvelujen asiakas kuten koko vasemmisto
Ihmettelen näitä silmänvärien valkkaajia. Mitä ihmeen väliä on silmien värillä? Vaaleahiuksisellakin voi olla ruskeat silmät.
Mieheni unelmanainen on Jonna Tervomaa ja minua on sanottu Ava Gardnerin ja Amy Winehousen näköiseksi.
Tää on nyt vähän ohi aiheen, mut oon ollu täysin yhen mun eksän tyyppiä. En aluks uskonut, kun hän sano ensinnäkin ekaa kertaa mut alasti nähdessään et oon täydellinen. Ajattelin et se sanoo niin kaikille. Myös mun hiuksia se kehu erityisesti ja mun pukeutumis ja meikkaus tyyliä. Sit kun ekan kerran eksyin sen ig tilille ja miehet kun siellä seurailee kauniita naisia niin ne sellaset tilit jotka on selkeesti seurannassa vaan kun on iloa silmälle oli ku minä. Ja niitä oli paljon. Kaikki mun ikäsiä, samanvärisillä hiuksilla, samanvärisellä ruumiinrakenteella, samanlaisilla vaatteilla ja samanvärisillä silmillä. Se tuntu tosi hyvältä.
Hän on kuitenkin eksä syystä, vaikka edelleen nyt 3 vuoden jälkeen viimeks eilen lähetti mulle viestiä kun laitoin someen itestäni kuvan joka oli hänestä kaunis. Lähes aina hän laittaa mulle viestiä vastaavista kuvista ja yleensä kokeilee vähän kepillä jäätä, että seurustelenko edelleen. Mut en usko et kyse on kuitenkaan vaan ulkonäöstä, koska hän on myös sanonu, et oon ollu hänen kumppaneistaan ainoo kenen kanssa tuntu aidolta ja siltä kun ois vihdoin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pitää sellaisista hieman juntihtavista rock-tytöistä.
Itse en näytä yhtään siltä Joten ihmetyttää, tyytyikö mies vaan minuun.
mies tyytyy aina. ei kukaan saa täydellistä naista
niin naisetkin tyytyy, täydellistä miestä ei ole olemassa.
On niitä, mutta Henry Cavillistä ei riitä kaikille.
Hyi, on kaukana täydellisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen näitä silmänvärien valkkaajia. Mitä ihmeen väliä on silmien värillä? Vaaleahiuksisellakin voi olla ruskeat silmät.
Mä en oo ikinä tykänny ruskeista silmistä, se on vaan samanlainen makuasia kun hiusten värikin. Luulen et se voi johtua osittain siitä, että esim mun kaikki läheiset lapsuudesta asti on ollu sini tai vihree silmäsiä joten ne ei ehkä vaan tunnu niin tutulta. Silti musta esim jotkut ruskeesilmäset on tosi hyvän näkösiä, vaikka mun ihanne kumppanilla oiskin toisenväriset silmät. Ja kerran oon tapaillu yhtä ruskeesilmästä ja ne oli ekat ruskeet silmät joista pidin, ne oli ihan ku samanlaiset kun mun papalla oli eläessään ollu, joten varmaan sieltä sitten kuitenkin jotain läheistä tuli, vaikka pappa ei ollutkaan erityisen läheinen mulle.
Kun tutustuin nykyiseen mieheeni, kysyin häneltä naisihannetta. Se on pieni, isorintainen ja isopeppuinen, mutta hoikka, pitkähiuksinen
Nyt ollaan oltu kohta 10v yhdessä, minä olen pitkä ja hoikka, mutta lihaksikas (peppua ja pitkät hiukset löytyy.)
Miehellä ei ole enää varaa valittaa, kun hänen timmi kroppansa, mihin ihastuin on nykyisin lähinnä läskiä.
Olisko dissaamisesta kuitenkin kyse? Luodaan epävarmuutta, jotta päästään niskan päälle. Piilovttuillaan. Pikkuhiljaa romutetaan naisen itsetunto, tämähän on aika usein miesten taktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Olisko dissaamisesta kuitenkin kyse? Luodaan epävarmuutta, jotta päästään niskan päälle. Piilovttuillaan. Pikkuhiljaa romutetaan naisen itsetunto, tämähän on aika usein miesten taktiikka.
Tuskin. Tuossa on kaksi vaihtoehtoa. On joko raatorehellinen tai yrittää miellyttää naista. Yleensä jälkimmäinen kannattaa deittaillessa.
Ei ole tarvinnut, tiedän pari hänen existään ja olen selvä jatkumo heille.
Tottakai. Fiksu, pehmeä, sileä, tuoksuu hyvälle. Täytin kuulemma kaikki, fiksu en taida enää 20 vuotta myöhemmin olla, mutta kivaa meillä on silti.
Mieheni tykkää latinonaisista. Ylipäätään tummapiirteisestä naisista niin kuin Rita Ora, Dua Lipa ja Janna Hurmerinta. Mulla on vihreät silmät ja vaaleanruskeat hiukset, mutta olen kuulemma kuuma hänen mielestään. Eipä miehenikään vastaa ulkonäköihannettani. Tykkään näteistä pojista. Matthew Beard, Tom Hiddleston ja Eddie Redmayne ovat ihania. Damiano David on todella kuuma. Mieheni ei millään tavalla muistuta ketään näistä, mutta kyllä mulla silti lähti jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni pitää sellaisista hieman juntihtavista rock-tytöistä.
Itse en näytä yhtään siltä Joten ihmetyttää, tyytyikö mies vaan minuun.
No tämä juuri tässä hämää, tyytyykö mies vaan minuun. Tykkää siis todella lihaksikkaista naisista, tyyliin kehonrakentajanaisista. Itse todella aika hoikka :(
Jotenkin olin jopa järkyttynyt tästä.
Ap
Ehkä miehesi painottaa henkisiä ominaisuuksia ulkonäköä enemmän?
Minulta olisi kannattanut kysyä. Se oli kulloinenkin tyttöystävä. Se ihanne siis.Tai, no viimeisin ihanne lisääntyi toisen kanssa. No, hitto vie niin ne kaikki teki.Kukaan heistä ei lisääntynyt minun kanssani.
Miksi kyselette tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että mies tuollaista yrittää mutta minuun ei tehoa. Jos ei miellytä niin hommatkoon toisen naisen, minä en rupea tuollaiseen leikkiin tyhmän ukon takia.
Ex Mieheni piti selvästi täysin tyylittömistä ja naisellista naisista, jotka verhoutuivat lähinnä anorakkeihin. Itse en mielestäni edustanut kumpaakaan. Tv.stä näytteli aina jotain tyhmiä silikoniblondeja ja itselläni on pienet tissit ja järkikin mielestäni päässä. Kyllähän nämä loukkasivat ja kyselin itseltäni, että mikähän on että on minun kanssani.... No ei hänkään kyllä näyttänyt nuorelta Clint Eastwoodilta, josta itse en saa silmiäni irti jos verkkokalvoille osuu.
On niitä, mutta Henry Cavillistä ei riitä kaikille.