Kokeilin ottaa melaniinia -
Klo 21, nukkuun 22 mutta herään aina klo 4 jos otan sitä. Mikä menee väärin. On pitkävaikeutteista ja olen kokeillut annoksilla 1.9 mg ja 3.8mg
Kommentit (36)
Vähän aikaa tuntui mullakin että tehosi ja nukuin paremmin.Nyt tuntuu ettei mitään tehoa,vaikka en ole edes montaa kuukautta sitä syönyt
Kokeilitko varmasti? Jos, niin vaihda pikimmiten melatoniiniin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinassahan kuoli takavuosina paljon lapsia kun edesvastuuton pisnesmiäs oli jatkanut äidinmaidonvastiketta melamiinilla että ilmeisesti sillä saa aika pysyvän unen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinassahan kuoli takavuosina paljon lapsia kun edesvastuuton pisnesmiäs oli jatkanut äidinmaidonvastiketta melamiinilla että ilmeisesti sillä saa aika pysyvän unen.
Täällä pitäis olla samat tuomiot ahneilla pisnesukoille.
Minulla on kokemusta samasta kuin ap:lla. Yöheräily väheni vähitellen muutamassa päivässä.
Unilääkkeitten teho vähenee ajan myötä. Jos käyttää kauan melatoniinia, oma tuotanto lakkaa kokonaan. Kokeile enemmin kuunnella rauhoittavaa musiikkia tai pitkäveteistä äänikirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melamiini, melaniini ja melatoniini. Eri asioita.
Näen painajaisia ja aamulla olen tokkurassa..otsn klo 20 ja nukahdan pian..yö psinajaisissa ja aamu tokkurassa
Itse ainakin melaani käyttämällä nukahdan nopeasti, mutta vetääkö ap stimulantteja illalla taiiltapäivällä?
Nukahdan melatoniinilla noin tunniksi, jonka jälkeen en saa unta vaan valvon aamuun asti. Kokeiltu kaikki mahdolliset vahvuudet ja versiot pitkä- ja lyhytvaikutteisista. Aina sama lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Ai, no ilmankos se meloni ei auttanut, vaikka tungin sitä korviinkin.
Ja olihan mulla varmuuden vuoksi melakin sängyssä, paitsi se kyllä vähän auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Näen painajaisia ja aamulla olen tokkurassa..otsn klo 20 ja nukahdan pian..yö psinajaisissa ja aamu tokkurassa
Pitkävaikutteinen melatoniini saa monilla aikaan painajaisia, vaihda se lyhytvaikutteiseen, niin tod. näk. helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin melaani käyttämällä nukahdan nopeasti, mutta vetääkö ap stimulantteja illalla taiiltapäivällä?
Kannattaa välttää mehuja ja kahvia illalla, ne pitää pirteänä eikä uni ehkä tule.
Vierailija kirjoitti:
MELATONIINI
Aiheeton huuto, tajusivat jo.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko, että vaikutus kestäisi 10 -12 tuntia? Mietippä vähän?
No miten sitä sitten pitäs ottaa että nukkuisi aamuun asti?
Sitä on nopea- ja pitkävaikutteista. Jos tuo ei tepsi, vaihda toiseen.
Melamiinilla ite saan ainaskii hyvät unet.
Vierailija kirjoitti:
Nukahdan melatoniinilla noin tunniksi, jonka jälkeen en saa unta vaan valvon aamuun asti. Kokeiltu kaikki mahdolliset vahvuudet ja versiot pitkä- ja lyhytvaikutteisista. Aina sama lopputulos.
Lääkäriin siitä - tai kohta on kauhea masennus joka tulee siitä, kun ei saa nukuttua.
Ketipinoria nuijanukutukseen antavat jostain syystä lekurit ihan mielellään. Tasoittaa myös mielialaa.
Ajattelitko, että vaikutus kestäisi 10 -12 tuntia? Mietippä vähän?