Lapsi syntyi kolme kuukautta sitten ja mies kertoi että lähtee lokakuussa kuukaudeksi Pattayalle kaverinsa kanssa :(
Tämä oli hänestä pelkkä ilmoitusasia. Miten suhtautuisitte?
Kommentit (117)
Kuukausi on ihan hyvän mittainen aika. Eka päivänä sisään tulee muuttofirma pakkaamaan kaikki tavarasi ja muuttamaan sinut ja vauvan avaimet käteen -periaatteella uuteen asuntoon. Loppuajan kuukaudesta käytät siihen, että tuhoat jokaisen vaatekappaleen, jokaisen tutkintotodistuksen, silmälasit, kaikki lääkkeet ja kaiken elektroniikan, mitä miehelle kuuluu. Viimeistään kuukauden lopussa uudet puhelinnumerot käyttöön ja poistut ikuisiksi ajoiksi paikalta. Sillä tavalla tähän asiaan suhtaudutaan.
mies
Epämääräistä paskaa mies..miehesi..aviomiehesi..kuka mikä?
Tämä on todella tämän viikon huonoin provo.
Ihan järkyttävän huono 😭
En tiedä, mikä ap:n miehen tilanne/ikä on, mutta ei ole valmis kantamaan vastuuta perheestä. Itse olin kaksi yötä kotoa pois, kun esikoinen oli n.4,5kk, oli itselleni ihan tarpeeksi vaikea kokemus tämäkin. Nyt esikoinen on jo muuttanut omaan kotiinsa, joten ollaan uudestaan vaimon kanssa tilanteessa, että saa mennä ja tulla niin, ettei tarvitse miettiä kumpi/kuka hoitaa lasta... silti aina sovitaan yhdessä, jos jompikumpi on lähdössä johonkin (työ)reissuun...
Oletpas itsellesi miehen valinnut. Jos minun mieheni olisi tehnyt noin niin olisin sanonut että jos lähdet niin lähdet lopullisesti, sinun tavarat odottavat terassilla pakattuna kun tulet takaisin. Ihan sama onko matka varattu ja maksettu vai ei. Parisuhteeseen kuuluu kumppanin kunnioitus ja huomioiminen. Miehesi ei selvästi kykene näistä kumpaankaan. Miehesi on kiinnostunut vain itsestään ja se ei lupaa hyvää tulevaisuutta ajatellen. Jos miehesi lähtee reissuun ja jatkat suhdetta niin lähetä hänet sukupuolitautitesteihin, myös HIV ennenkuin annat seuraavan kerran. Kyllä tyhmäkin tajuaa mitä siellä poikaporukalla touhutaan.
*miten suhtautuisitte*
L O L 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kommentteja, jospa ovat suunnitelleet jo pidempään kavereiden kanssa matkaa ja nyt kaikille sopii. On täällä todella outoa porukkaa, ettei mihinkään saa lähteä kun on vauva, helpompi se nyt on lähteä kuin sitten kun vauva kasvaa. Pitääkö ihmisten lopettaa elämä kokonaan, vain siksi että on lapsi ? Toki voi sitä alkaa marttyyriksi ja katkeroitua, lähtee mieskin sitten nopeammin nurkista pyörimästä
Eihän sitä elämää tarvitse lopettaa elämästä, mutta kyllä miehellä se on vastuutonta, koska äiti toipuu synnytyksestä (lapsivuodeaika) ja noin pienen lapsen elämänlanka on hyvin haavoittuvainen ja heikko. Ja vastuun pitäisi kantaa vanhemmat, eikä viranomaiset tai sukulaiset.
Jos matka toteutuu, niin ainakin turvaverkosto pitäisi olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Pattayalla on hienoa, joten ymmärrän.
Jep,upea meri ja luonto.
Minäpä kerron mitä teet:
Pakkaat nyt heti välttämättömät tavarat kassiin, otat vauvan ja menette turvakotiin, jossa kerrot miehen harjoittavan sinua kohtaan rankkaa henkistä väkivaltaa ja kerrot tämän Pattayan-matkan esimerkkinä siitä. Turvakodissa olet vauvan kanssa miehen matkan alkuun asti. Sinä aikana hommaat itsellesi uuden asunnon. Kun mies on poissa, sulla on kuukausi hyvää aikaa muuttaa sinun ja lapsen tavarat ja järjestää teille uusi hyvä koti.
Miten tuollainen kuukausi ulkomailla lokakuussa edes järjestyy, jos on töissä ja töitä pitäisi tehdä perheen elättämiseksi?
Meillä tuollainen ei olisi ilmoitusasia, ei olisi ollut edes ennen lapsia. Jos mies häipyy noin vaan kuukaudeksi, niin saa palata tyhjään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mikä ap:n miehen tilanne/ikä on, mutta ei ole valmis kantamaan vastuuta perheestä. Itse olin kaksi yötä kotoa pois, kun esikoinen oli n.4,5kk, oli itselleni ihan tarpeeksi vaikea kokemus tämäkin. Nyt esikoinen on jo muuttanut omaan kotiinsa, joten ollaan uudestaan vaimon kanssa tilanteessa, että saa mennä ja tulla niin, ettei tarvitse miettiä kumpi/kuka hoitaa lasta... silti aina sovitaan yhdessä, jos jompikumpi on lähdössä johonkin (työ)reissuun...
No nii eli mieskin voi rakastaa lastansa ja kiintyä siihen.
kUKA LÄHTEE MOISEEN HULLU,HUONOJA PILLUJA SIELTÄB löytyy.
Mä en just nyt jaksa suhtautua yhtään mitenkään.
Olin seurustellut exän kanssa kuukauden, kun hän ilmoitti että lähtee sit ensi viikolla kuukaudeksi Espanjaan kaverin kanssa.
Mä ilmoitin että ok, mua ei tarvitse odotella kun tulee takaisin, tuollaisia päätöksiä ei mielestäni suhteessa tehdä yksin.
Ootko nyt tosissaan? Vielä lapsi?
Kysy, onko Pattayalla jokavuotiset sianjättöfestivaalit siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti mies tympiintynyt ap:n synnyttäneeseen väljään emättimeen ja haluaa nyt kireämpää Thaimaasta.
Ai hän hakee emätintä. Kai Suomessakin on emättimiä? Ilmoitus Tori.fi, "Otetaan vastaan kireä emätin pikaiseen käyttöön" Rajaa ainakin äitisi pois noilla kriteereillä. Ei ollut isäsikään välttämättä kovin tyytyväinen sen jälkeen kun sinut oli maailmaan ähkitty, niin ei nyt ainakaan ehkä voida suositella mamisi kiertoon pistämistä. On isukkias varmaan ketuttanut katella ja ruokkia sinua, kun pilasit äitis emättimen. Hyi olkoot. ; /
Vierailija kirjoitti:
mies
Epämääräistä paskaa mies..miehesi..aviomiehesi..kuka mikä?
Tuure Kilpeläinen - Hyvä, paha, ruma mies
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella tämän viikon huonoin provo.
Ihan järkyttävän huono 😭
Enpä tiedä, näin iän myötä kun tullut elämänkokemusta, niin kaikkea on tullut vastaan, esim. tuttavaperheen mies, jossa kolme pientä, teki about noin. Lähti kaverin kanssa, tosin etelään junttilomakohteeseen, ja ilmoitti asiasta yllärinä vain paria päivää ennen lähtöä. Pettämisepäilyjä oli ollut jo aiemmin. Miestä kun vilkaisee, niin päältä jo näkee, selvä tapaus...
Tällä palstallakin oli vastaava aloitus ihan hiljattain. Kyllä näitä on, joita kaverit testaa, ja ei pysty sanomaan ei, kun sit on kaverin mielestä tossun alla, ja se ottaa luonnolle.
Suhtaudun tähän provona ja vaadin lisääntyjille äo -testiä, molemmille osapuolille, jos tämä olisi totta niin millainen retardi huoli siemenet joltain ö -luokan mieheltä?