Lapsi syntyi kolme kuukautta sitten ja mies kertoi että lähtee lokakuussa kuukaudeksi Pattayalle kaverinsa kanssa :(
Tämä oli hänestä pelkkä ilmoitusasia. Miten suhtautuisitte?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kommentteja, jospa ovat suunnitelleet jo pidempään kavereiden kanssa matkaa ja nyt kaikille sopii. On täällä todella outoa porukkaa, ettei mihinkään saa lähteä kun on vauva, helpompi se nyt on lähteä kuin sitten kun vauva kasvaa. Pitääkö ihmisten lopettaa elämä kokonaan, vain siksi että on lapsi ? Toki voi sitä alkaa marttyyriksi ja katkeroitua, lähtee mieskin sitten nopeammin nurkista pyörimästä
Ei todellakaan jätetä puolisoa yksin vauvan kanssa ja lähdetä itse toiselle puolelle maapalloa. Ehkä jos lapsi olisi vähän isompi, esim. 2v niin voisi reissata jossain Euroopan kohteessa josta lentää nopeasti takaisin kotiin jos on tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kommentteja, jospa ovat suunnitelleet jo pidempään kavereiden kanssa matkaa ja nyt kaikille sopii. On täällä todella outoa porukkaa, ettei mihinkään saa lähteä kun on vauva, helpompi se nyt on lähteä kuin sitten kun vauva kasvaa. Pitääkö ihmisten lopettaa elämä kokonaan, vain siksi että on lapsi ? Toki voi sitä alkaa marttyyriksi ja katkeroitua, lähtee mieskin sitten nopeammin nurkista pyörimästä
Eipä se auta, vaikka olisi suunnitellut matkaa syntymästään asti, jos nyt on kotona muita velvollisuuksia.
Meinaatko, että uuden elämän kasvattaminen on oman elämän elämisen keskeyttämistä? Mieslapsen näkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies palaa, sä lähdet Gambiaan.
Tuskinpa ap sinne haluaa lähteä
Jaa-a ei taida olla ihan tarinoita tosielämästä. Miehet ovat järjestäen niin tossun alla, että hyvä jos korttelin uskaltavat kiertää ilman erillistä lupaa. Kaikkein hurjimmat alfat tietty vetävät sen kierroksen muijan ollessa töissä ja vielä vastapäivään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies repäisee passistaan vahingossa jonkun sivun vähän rikki juuri ennen lähtöä, niin ei pääse reissuun.
Oikeastaan mielestäni ole oleellista, pääseekö mies reissuun vain ei. Oleellista on se, että edes on harkinnut tuommoista asiaa ja halunnut sitä. Näin minä ajattelisin, jos kyse omasta miehestä. Se olisi moro.
Mies haluaa panna hoikkia naisia koska olet lihonut joten se menee thaimaahan.
Minusta tuollainen ei ole ilmoitusasia, eikä tarvitse lähteä. Itseni olisi kyllä pakko jättää mies, jos noin tekisi.
🐖🐷-jättöaika. Miksi olet tuollaisen "miehen" kanssa???
Sanoi että kaveri kertoi, että saa matkat halvalla ja kysyi että lähdetäänkö, niin oli vaan suostunut. Vetosi myös siihen että kun minulla on kuitenkin äippävapaa samalla, niin eihän tässä mitään ongelmaa luulisi olevan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Et omista sitä miestä.
Ei tietenkään omista. Mutta miksi olla kumppanin kanssa, joka lähtee kuukaudeksi kauas pois juuri silloin kun hänen tukeaan eniten tarvitaan. Ja vielä keskustelematta asiasta. Tietenkin mies saa lähteä. Turha vain kuvitella voivansa palata enää perheen luokse myöhemmin.
Niin se on, että vauva muuttaa naisen elämän, mutta välttämättä ei miehen.
Tuo tilanne on sellainen, että siitä ei voittajana selviä. Jos kieltää menemästä, on huono ihminen ja mies murjottaa sitten kotona. Jos antaa mennä, jää vauvan kanssa yksin. Näistä kahdesta tuo jälkimmäinen on minun mielestäni parempi vaihtoehto.
Pattayalla on hienoa, joten ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi että kaveri kertoi, että saa matkat halvalla ja kysyi että lähdetäänkö, niin oli vaan suostunut. Vetosi myös siihen että kun minulla on kuitenkin äippävapaa samalla, niin eihän tässä mitään ongelmaa luulisi olevan.
ap
Hyvin ajattelematon ja itsekäs mies. Jos et nyt tajua lähteä niin tulet kokemaan samaa törkeää kohtelua jatkossakin. Sinä ja vauva ansaitsette parempaa.
Miksi haluat olla ankeuttaja ja estää miestäsi elämästä?
Helluntailainen varmaan ne siellä käy erityisesti rekkakuskit.
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin oli vaan suostunut kysymättä sulta mitään. Varmaan siellä Pattayallakin oli vaan suostunut kun naiset tulee itseään myymään.. No joo saattoi olla asiatonta.
Mutta kyllä olisi minulle entinen mies, jos ei olisi kysynyt onko tällainen matka ok. Ei kyllä olisi joka tapauksessa. En tiedä mitä ajattelisin, että ees kysyisi ja haluaisi lähteä kk pois, kun on pieni vauva. Silläkin että vauva-aika menee nopeasti ja kerranhan siitä kunkin lapsen kohdalla saa nauttia.
Olen jo sanonut monta kertaa että kun nainen saa lapsen miehen kanssa niin miehen kiinnostus loppuu ja se alkaa tehdä omia juttuja ja nainen saa hoitaa lapsen hoitamisen yksin. Tuossahan just käy niin ei mies välitä sinusta eikä halua hoitaa lasta.
Mistä te näitä miehiä oikein löydätte? Ai niin, jännikset kiinnostaa.