Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaako mies aina yhteyttä, jos on kiinnostunut?

Vierailija
02.08.2024 |

Ottaako mies tosiaan aina yhteyttä, jos on kiinnostunut? Meneeko se niin? Vai yhteydenotto tulee vain jos nainen on erityisen kaunis?

Miehet, oletteko toimineet ja pyytänyt treffeille, jos kohdalle on sattunut kiinnostava nainen (ja olet ollut sinkku)? Vai huomanneet, että itsetunto ei olekaan ollut niin hyvä ja olette jääneet vain haaveilemaan?

Tapasin ihanan miehen ystävien kautta ja tuntui, että meillä ns. synkkasi hyvin. Haluaisin, että HÄN ottaa yhteyttä minuun. Ajattelin antaa kaksi viikkoa aikaa ottaa yhteyttä, ennen kuin koitan unohtaa ko. miehen. Onko tässä mitään järkeä?

Sori jos tämä aihe on palstalla jo vanha ja kulunut

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kärjistettynä: kyllä. 

Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että jos mä käyn treffeillä naisen kanssa, ja kiinnostukseni herää häntä kohtaan, niin olen kyllä 100% varmasti sen jälkeen aktiivinen naisen suuntaan, sekä viestittelyssä että uuden tapaamisen ehdottamisessa. 

Mä myös. Harmittaa kovasti kun naisesta ei enää kuulu mitään.

Vierailija
42/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on miehen mielestä riittävän kaunis, niin mies kyllä ottaa yhteyttä. Näkee jopa vaivaa kaivaakseen ne yhteystiedot jostain, jos niitä ei heti ole saatavilla. Esim. mulla on yksi huippukaunis ystävä, joka sai tällä viikolla yhteydenoton aivan tuntemattomalta mieheltä, joka oli nähnyt hänet kuntosalilla. Mies oli selvittänyt ystäväni tiedot auton rekisterinumeron perusteella. Joten jos miestä kiinnostaa, yhteydenotto kyllä tulee. Jos ei tule, niin ei kiinnosta.

Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, vaikka kaikki naiset olisivatkin.

Tuo esimerkkikertomus kuulostaa mielestäni jo aika huolestuttavalta. Ei ole normaalia käytöstä nähnytkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on miehen mielestä riittävän kaunis, niin mies kyllä ottaa yhteyttä. Näkee jopa vaivaa kaivaakseen ne yhteystiedot jostain, jos niitä ei heti ole saatavilla. Esim. mulla on yksi huippukaunis ystävä, joka sai tällä viikolla yhteydenoton aivan tuntemattomalta mieheltä, joka oli nähnyt hänet kuntosalilla. Mies oli selvittänyt ystäväni tiedot auton rekisterinumeron perusteella. Joten jos miestä kiinnostaa, yhteydenotto kyllä tulee. Jos ei tule, niin ei kiinnosta.

Eikö tuo ole creepyä kun selvittää auton rekkarilla yhteystiedot?

Vierailija
44/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ottaa. Samasta syystä hyvät tarjoukset loppuvat kaupasta heti. 

Mutta myös siksi, että moni mies tietää sen tosiasian, että heidän on todennäköisesti fiksuinta toimia ja tehdä itse tai ainakin yrittää tehdä jotain, - Koska moni miehsitä sasii osakseen lähipiiriltään huutonaurua jos aprikoisi ääneen. että ottasiko se ja se kiinnostava ja miellyttvänä oloinen nainen yhteyttä. jos tuo nainen olisi kiinnostunut hänestä....

Vierailija
45/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla se joka ottaa yhteyttää ja näyttää että on kiinnostunut miehestä. On mennyt itsellä monta suhdetta  pilalle kun nainen jahkailee vaan eikä ota yhteyttä vaikka itse olen ensin kysynyt että tavataanko, mennäänkö syömään niin nainen ehkä 3 viikon päästä ottaa yhteyttä mutta olen jo unohtanut naisen.

Vierailija
46/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa on hyvä oppia elämässä:

1) Antamaan vastaus "ei".

2) Oppia hyväksymään vastaus "ei". 

Jos oppii vain toisen, silloin päätyy elämään jonkun toisen elämää.

-Mies1976

Vierailija
47/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

Vierailija
48/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin ihanan miehen ystävien kautta ja tuntui, että meillä ns. synkkasi hyvin. 

Tällaisissa tilanteissa kyllä kokemukseni mukaan ottaa. Siis jos olen tavannut jonkun miehen jossain yhteisten tuttujen tapahtumissa ja porukoissa, niin kyllä ne ottaa aika nopeasti sen jälkeen sitten yhteyttä. Pyytää numeroani joltain yhteiseltä tutulta, lisää somessa kaveriksi ja alkaa siellä juttelemaan tms. 

Miehetkin ovat erilaisia. Itse olen yhden kerran elämäni aikana pyytänyt naisen kaverilta numeroa, vaikka kiinnostunut olen ollut taatusti kymmeniä kertoja. Suurin osa suhteistani on syntynyt naisen aloitteesta. Onnistumisprosenttikin suhteilla on ollut tasan sama aloitteen tekijästä riippumatta, eli nolla. Pitkät suhteeni ovat päättyneet aina naisen aloitteesta, itse olen päätynyt jättämään jo aikaisemmassa vaiheessa, kun on selvinnyt naisen olevan väärä minulle. Pitkät suhteeni ovat kaikki olleet sellaisia, että olisin viihtynyt niissä yhden naisen miehenä loppuelämäni.

Vierailija
49/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
50/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kärjistettynä: kyllä. 

Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että jos mä käyn treffeillä naisen kanssa, ja kiinnostukseni herää häntä kohtaan, niin olen kyllä 100% varmasti sen jälkeen aktiivinen naisen suuntaan, sekä viestittelyssä että uuden tapaamisen ehdottamisessa. 

Minä taas vastaan omasta puolestani, että ei.

M44

Vierailija
51/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

Noin on. Mutta, mikä on se taika/voima joka saa miehen kiinnostumaan? Mikä aihettaa sen että mies kiinnostuu?

Tunnetko sellaisia naisia, joista miehet tuppaavat hyvin usein kiinnostumaan?

Jos tunnet, niin heistähän sä saat mallin, että minkälainen nainen miesten kiinnostuksen herättää. 

Vierailija
52/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstoilla kirjoitetaan, että ei ole miehen velvollisuus ottaa yhteyttä ja että ei ne uskalla, mutta kaveri- ja tuttavapiirin pöhinöiden seuraamisesta vetäisin kyllä sen johtopäätöksen, että kyllä mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut. Moni nainen ei kerkeä sinkkuna olla kuin päiviä, kun on jo miestä jonossa kyselemässä.

Niin, osa miehistä ottaa, mutta osa ei. Tuo sinun tarinasi ei muuta sitä asiaa yhtään mihinkään.

Vierailija
53/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes haluaa miehen, joka ei pysty edes ilmaisemaan kiinnostustaan naiselle?

Vierailija
54/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu puheiden perusteella. Olen toivottanut hyvää loppukesää jo monta kertaa kun nainen on ollut heti kimpussa, ja viimeksi oli asialla ulkomies. 'Suk yur tig?' 'No thanks, have a nice one with someone else'

-M

Vierailija
55/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn treffien päätteeksi kerran, että tavataanko uudestaan, jos olen kiinnostunut. Toista kertaa en kysy, eli jos meinaa tsekkailla samaan aikaan muita miehiä, niin luiskaan vaan. Tällaiset naiset antavat silloin epämääräisiä vastauksia, mutta antavat ymmärtää että jatkoa seuraa.

Muutaman kerran on käynyt niin, että on sovittu tapaavamme uudelleen ja olen sitten kysynyt viestillä mahdollista tapaamisaikaa ja siinä vaiheessa on joko kadottu tai annettu taas joku epämääräinen vastaus. Varalle en ole jäänyt odottamaan. Eräs kehtasi jopa laittaa viikon päästä viestin, että "et sitten ollutkaan kiinnostunut", nin minä siihen, että "kuinka niin? Minähän kysyin tapaamisajankohtaa, muttet vastannut mitään." "Niin, mutta et enää kysellyt perään."

EI JUMALAUTA!

Vierailija
56/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes haluaa miehen, joka ei pysty edes ilmaisemaan kiinnostustaan naiselle?

Tämä on hyvä kysymys. 

Vierailija
57/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla todella ujo.

Minä tekisin niin, että voisin lähettää miehelle YHDEN tekstiviestin, jossa esim. kiitän kivasta seurasta tai jotain muuta vastaavaa, jossa ilmaisen, että olen kiinnostunut, mutten vaikuta liian tyrkyltä. Siihen on ujommankin tyypin helppo vastata - tai jättää vastaamatta. En sentään kahta viikkoa odottaisi, en edes viikkoa. Vuorokausi, korkeintaan kaksi riittää päätöksentekoon, onko toinen kiinnostunut vai ei.

Vierailija
58/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn treffien päätteeksi kerran, että tavataanko uudestaan, jos olen kiinnostunut. Toista kertaa en kysy, eli jos meinaa tsekkailla samaan aikaan muita miehiä, niin luiskaan vaan. Tällaiset naiset antavat silloin epämääräisiä vastauksia, mutta antavat ymmärtää että jatkoa seuraa.

Muutaman kerran on käynyt niin, että on sovittu tapaavamme uudelleen ja olen sitten kysynyt viestillä mahdollista tapaamisaikaa ja siinä vaiheessa on joko kadottu tai annettu taas joku epämääräinen vastaus. Varalle en ole jäänyt odottamaan. Eräs kehtasi jopa laittaa viikon päästä viestin, että "et sitten ollutkaan kiinnostunut", nin minä siihen, että "kuinka niin? Minähän kysyin tapaamisajankohtaa, muttet vastannut mitään." "Niin, mutta et enää kysellyt perään."

EI JUMALAUTA!

Pallo täytyy oppia varastamaan. Jos nainen yrittää laittaa sinut omaan kehykseen, menet huumorilla hetkeksi, mutta kehystät uudelleen saman tien, ja näytät miltä tuntuu olla vapaa oman kikkulin himojen kahleista. 

Vierailija
59/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisi? Ei miehet saa tehdä mitään kun tiedä mitä syytteitä tulee vähintään somessa teilataan ja syytetään kaikesta mahdollisesta. Sehän nykyään ahdistelua jos yhden viestin lähettää 

Vierailija
60/81 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin miehen pitäisi kiinnostua. Se vaan ei tapahdu kovin helposti pelkällä kirjekaveruudella. Jos nainen vastailee yksitavuisesti kysymyksiin, ei itse koskaan ota leskustelussa aloitetta, ei ehdota tapaamista jne, niin paha sellaisesta naisesta on kiinnostua.

Treffit nopeasti ja jos mies kiinnostuu, niin talutusnuora on sen jälkeen naisen kädessä.

T. Tindermies vasten tahtoaan (kiva, sievä nainen, poimi talteen)