Meidän pääsiäispöydässä seuraavaa:
Tällaista suunnitelmissa.
Alkusalaatti, leipäjuustoa. Leipää. Hirvenpaistia ja puikulaperunasose. Puolukkasurvosta. Paahdettua porkkanaa.
Rahkapiirakkaa, kahvia.
Kommentit (45)
Hirven paistia pääsiäisenä?
Missä mämmi?
Meidän pääsiäisruoka: soijapihvit, valkosipuliperunat(kaurakerma)
Vegaaninen hedelmärahka(itse tehty)
Tylsää. Normi sunnuntain settiä.
Ei mitään pääsiäiseen kuuluvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hirven paistia pääsiäisenä?
Missä mämmi?
Syötkö noita 4 päivää putkeen? Vai onko teillä vain yksi päivä jolloin syöt joka vuosi samat?
Missä lammas? Hirveä syödään ylensä syksyllä metsästyskaudella. Tosin voihan sitä aina turvautua av:n perusruokiin, kuten raikkaisiin voileipiin.
T. Joulukinkku
Meillä kynsien pureskelua
T:työtön
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin!
Kyllä minä niin mieleni pahoitin tästä. Pääsiäisenä kuuluu syödä lammasta ja mämmiä. Määää!
Alkuruokana gratinoitua kukkakaalia, pääruokana shàibaa ja jälkiruuaksi pashaa.
En suunnittele. Syön mitä milloinkin mieli tekee t: työtön tai olen osa-aikatyössä ja saan tukia niin en ole työtön vaikka olen työtön työnhakija.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pääsiäisruoka: soijapihvit, valkosipuliperunat(kaurakerma)
Vegaaninen hedelmärahka(itse tehty)
Tyypillistä vegaaniruokaa, josta loistaa poissaolollaan kasvikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin!
Nämä mene töihin hokijat ovat kyllä niin typeriä että typerimpiä ihmisiä saa etsimällä etsiä eikä ole yhtään varmaa et löytyykö.
Meillä pöytä notkuu viinoista ja pennuille on sitten jaffaa.
T. Äiperö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin!
En mene 🤭 t:eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin!
Nämä mene töihin hokijat ovat kyllä niin typeriä että typerimpiä ihmisiä saa etsimällä etsiä eikä ole yhtään varmaa et löytyykö.
Ja tarkennukseksi tähän viestiini että i ltselläni on työpaikka mutta en ole onneksi alentunut sanalle tasolle kuin nämä jotkut muut töissä käyvät jotka hokee tuota samaa lapsellista asiaa.
AV:n perinteitä kunnioittae raikkaita voileipiä alkuun, pääruuaksi 200 g makaronilaatikkoa per syöjä ja jälkiruuaksi vanukkaat. Jos mies ei ole ehtinyt niitä syödä.
Tuleeko jotain muuta klassikkotarjottavaa mieleen?
Vierailija kirjoitti:
AV:n perinteitä kunnioittae raikkaita voileipiä alkuun, pääruuaksi 200 g makaronilaatikkoa per syöjä ja jälkiruuaksi vanukkaat. Jos mies ei ole ehtinyt niitä syödä.
Tuleeko jotain muuta klassikkotarjottavaa mieleen?
Käpykakku.
Missä viipyy minun kutsuni? Hirveä söisin ihan milloin tahansa mieluummin kuin lammasta. Rahkapiirakka taas on niin nostalgista, ihan tulee lapsuus mieleen.
Mites appiukon omenakilju? Miten iso pönttö?Se niin sopii hirvipaistin kanssa.