Silja matustaa jyväskylään mm- rallin ajaksi myymään seksiä!
Silja matkustaa MM-rallin ajaksi myymään seksiä Jyväskylään kun edellinen asiakas lähtee, seuraava on jo tulossa
Sinä työtön, miksi et myy seksiä? Et olisi rahan puutteessa, etkä puutteessa muutenkaan! :)
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Silja ei ole suinkaan ainoa viikonlopuksi Jyväskylään matkannut nuori nainen, joka näin tekee. Alan sivustoilla tarjontaa on nyt melkein kolminkertainen määrä muihin viikonloppuihin verrattuna. Siellä raha vaihtaa omistajaa. Sama juttuhan oli Jyväskylässä (vähän pienempänä tosin) viime viikonloppuna, kun siellä kisattiin kuninkuusravit.
Siellä missä kokoontuu paljon miehiä, kannattaa myös ilolintujen olla paikalla.
Niinhän ne on aina olleet. Ja lehdissä kirjoitettiin aiheesta. Yäk silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle on lobannut pros tituutiota jo kauan varteenotettavana ammattina ja oikeana työnä. Milloin työkkärissä aletaan velvoittaa seks ityön vastaanottamiseen?
Olin vauva kun ysärin lama oli pahimmillaan, mutta olen aikuisiällä kuullut tornareita, että työkkäri patisti tuolloin työttömiä naisia hakemaan topless- kahviloihin ja partureihin töihin karenssin uhalla. Aika kauheaa jos totta.
Olen myös tuosta toplessbaarityökkärihuhusta lukenut tältä palstalta useaan otteeseen. Onko sillä mitään totuuspohjaa?
Työnantaja saattoi vaatia tätä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kettu kun olen syntynyt mieheksi. Jos olisin nainen, niin en olisi tuntiakaan viettänyt toimistotöissä, enkä rahapulassa!
Tuu vaan siivoamaan mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle on lobannut pros tituutiota jo kauan varteenotettavana ammattina ja oikeana työnä. Milloin työkkärissä aletaan velvoittaa seks ityön vastaanottamiseen?
Olin vauva kun ysärin lama oli pahimmillaan, mutta olen aikuisiällä kuullut tornareita, että työkkäri patisti tuolloin työttömiä naisia hakemaan topless- kahviloihin ja partureihin töihin karenssin uhalla. Aika kauheaa jos totta.
Olen myös tuosta toplessbaarityökkärihuhusta lukenut tältä palstalta useaan otteeseen. Onko sillä mitään totuuspohjaa?
On,littyy 90-lukuun.
Jyväskylän kävelykadulla on nyt viikonloppuna kymmenittäin vanhimman ammatin harjoittajia. Köyhemmistä maista olevat eivät mainosta missään, mutta minuutin etsimisellä löytyy naisia. Been there, done that.
Naisilla on helppoa, kun ne istuu pankin päällä. Ei tartte muuta kuin vähän jalkoja levittää, niin rahaa tulee.
"Enää vajaat 6 tonnia tilillä. Se meinaa sitä, että nyt toppi päälle, jalkaan minihame, verkkosukat, korkkarit ja sitten kadun kulmaan seisomaan, niin huomenna on tilillä 8 tonnia."
wind on puhekielessä pieru englanniksi. Windy Lilith . Okei. Pieruinen-Lili ?
Voi vain kuvitella -onneksi-! sen miesten hajukimaran. Vanhempia äijiä, hikeä, testoa, halpaa dödöä jos sitäkään.
🤢🤮.
Tunnustan rqhoittaneen Jyväskylässä opintojeni aikana elämää myymällä seksiä. Rallien aikana oli mahdollista tienata 4000-5000€ ja tuolla eli mukavasti seuraavan kuukauden.
Näin mennää kaikissa urheilutapahtumissa missä on paljo miehiä liikkeellä.
Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Windy Lilith tänäään Turussa<3
Olkoon rauhassa missä tahansa.
"Et saa vuokrata työtilaa, tehdä yhteistyötä tai edes mainostaa kääntyykö seksialaan liittyvä lainsäädäntö itseään vastaan?"
Lainsäädännössä olisi kyllä paljon korjattavaa, kun prostituoitu ei voi esim. edes vuokrata työtilaa itselleen tai vuokranantajan voidaan katsoa syyllistyneen paritukseen. Eli ainoat vaihtoehdot on ottaa asiakkaat kotiinsa tai mennä asiakkaiden koteihin, tai hotelleihin jne.
Vierailija kirjoitti:
"Et saa vuokrata työtilaa, tehdä yhteistyötä tai edes mainostaa kääntyykö seksialaan liittyvä lainsäädäntö itseään vastaan?"
Lainsäädännössä olisi kyllä paljon korjattavaa, kun prostituoitu ei voi esim. edes vuokrata työtilaa itselleen tai vuokranantajan voidaan katsoa syyllistyneen paritukseen. Eli ainoat vaihtoehdot on ottaa asiakkaat kotiinsa tai mennä asiakkaiden koteihin, tai hotelleihin jne.
No voi yhyy!
En kyllä uskonut sitä lopun väitettä, että maksaa rehellisesti verot kaikista seksituloistaan. Tuskin antaa kuittia kuitenkaaan?
On sellaisiakin tyttöjä tullu vastaan jotka kirjoittavat kuitin palveluistaan
Oikea meininki!
Kuten vaihteistokin on tehty käyttöä varten,niin miksei myöskin jakolaatikkoakin käyttäisi.
Varsinkin jos käytöstä korvauksenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi yhyy!
Olisi paljon turvallisempaa niille tytöille, jos saisivat toimia avoimemmin. Nykyisellään prostituoitujen täytyy toimia käytännössä salassa ja jos jotain ongelmia tulee, ei poliisikaan välttämättä ymmärrä tai ota tosissaan juuri tuon asenteen takia. Kaikilla muilla aloilla työturvallisuus ja ihan ihmisoikeudetkin on itsestäänselvyyksiä (toivottavasti!), mutta sitten seksityöläisille ei olekaan. Ei ole kovin tasa-arvoista eikä reilua, eikä turvallista.
Sekin voidaan nykyään korjata.