Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatana kun kärryt tukkii oven bussissa

Vierailija
02.08.2024 |

Joku neropatti tunkee massivisten kärryjensä kanssa jo valmiiksi hyvin täyteen bussiin, kun ei prkl voi odottaa kymmentä minuuttia seuraavaa bussia. Sitten jumittautuu ovien eteen kärryjensä kanssa, missä kaksi kiljuvaa lasta jotka huutaa koko matkan ja ei millään tuki turpiaan. Että teki mieli huutaa tällekkin neropatille ja äpäröilleen. Kun oma pysäkki tuli niin helkutin vaikea päästä niistä ovista ulos kun ei siirtynyt. Lapset pois busseista!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen itsekin pahalle tuulelle bussissa ja kanssaihmiset ärsyttää epäterveellä tavalla. Luojan kiitos asun keskustassa ja työmaalle on vain kävelymatka.

Vierailija
22/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan tukkii siellä teitä ilmaiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet ollut joskus myös kiljuva lapsi ja sinua on kuljetettu. Koita iso ihminen kestää ja kasvaa henkisestikin aikuiseksi 

Ja toivon tosiaan ettei äitini ollut koskaan näin töykeä kuljettaessani minua. Onko se 10 min. niin pitkä aika odottaa seuraavaa bussia, lue teksti kunnolla

-Ap

Miksi et itse odottanut seuraavaa bussia? 

On se lukutaito vaikeaa, olin bussissa jo alusta asti en hypannyt kesken kyydin mukaan. bussi lähtee kotini läheltä

-Ap

Vierailija
24/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teilläpäin busseja, joissa on vain yksi ovi? Meillä täällä Helsingissä on kaikissa busseissa kolme, ellei jopa useampikin ovi. Jos menee tuollaisen 3 ovisen bussin takaosaan, sinne ei kukaan tunge vaunujen kanssa. Kannattaa kokeilla. Mutta jos tosiaan ei ole kuin se yksi ovi, se on sitten vaan voi voi, ja kärsittävä. 

Vierailija
25/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet ollut joskus myös kiljuva lapsi ja sinua on kuljetettu. Koita iso ihminen kestää ja kasvaa henkisestikin aikuiseksi 

Ja toivon tosiaan ettei äitini ollut koskaan näin töykeä kuljettaessani minua. Onko se 10 min. niin pitkä aika odottaa seuraavaa bussia, lue teksti kunnolla

-Ap

On se lukutaito vaikeaa, olin bussissa jo alusta asti en hypannyt kesken kyydin mukaan. bussi lähtee kotini läheltä

-Ap

Olisit hypännyt pois ja odottanut seuraavaa, kun kerran vaivaton 10 min odotus ja huutavat lapset armottomana rasitteena.

Vierailija
26/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juttu on tapahtunut 50 vuoden aikana, kun kauko/lähijuniin pääsee laituritasolta sisään. Ennen joutui aina pyytämään nostoapua junavaunuihin pääsyyn. Ja oli aina onnessa ja tuurissa, jos sai jonkun auttamaan. Ennen silti vaunuissa oli enemmän tilaa matkustaa.

Vierailija
27/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

Olisit hypännyt pois ja odottanut seuraavaa, kun kerran vaivaton 10 min odotus ja huutavat lapset armottomana rasitteena.

Vaikea hyppiä kun tukkii oven. Ja ei liiku. Ihme että pääsin omalla pysäkillä pois, oli pakko tunkea ohi. Ja olin itse pidemmän matkan takaa ja bussissa ennen kuin hän tuli kyytiin

-Ap

Vierailija
28/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

-Ap

Jankuti jankuti, tykkäät vaan valittaa, vaikka käytännössä olisit voinut vaikuttaa omaan tilanteeseesi. Muiden toimintaan on vaikea vaikuttaa, omaansa voi 

Vierailija
29/29 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten katkeran kuvan annat itsestäsi. Aikuinen mies ja kiukuttelee kuin kolmevuotias, häpeäisit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi