Mä haluaisin polttaa tupakkaa baarissa. Miten oppisin?
En polta, en ole koskaan polttanut. Ja mulla on astmakin. Mutta baarissa näyttäisin kovikselta jos polttaisin ;) Mä haluun repästä. Mitä tupakkaa pitäs ostaa mitä on helpoin polttaa?
Joo typerää mut... koukkuun en jää, tiedän sen...
Kommentit (22)
Vierailija:
Mut röökaus on so last week, nuuskaus olis muodikkaampaa.
Miten sitä röökiä pitää vetää ettei näytä ihan uunolta?! voiko ns valepolttaa ettei vedä ihan henkeen, siis keuhkoihin asti?
ap
Pitääkö painaa jostain napista...? Vai ottaako kassamyyjä sen sieltä kun pyytää :)
ap
Jos haluat olla ultracool osta pikkusikareita. Sikkejä ei edes kuulu vetää henkeen.
Ne paketit voi olla kokemattomalle aika kinkkisiä avata, voit pyytää sitä tätiä avaan sen vaikka valmiiks.
voivottelet samalla kovaan äänen kun sulla on " nikkikset!" .
Mutta en tosiaan ole ikuna polttanut. Olis kiva räväyttää baarissa joskus ;) Kaikki ihmettelis että no jopas on...
ap
Kyllä saat aika monta sätkää sauhutella, ennenkuin polttaminen näyttäis " hyvältä" ...
sitten etit baarin cooleimman miehen ja pyydät siltä jämät ;) Pääset suosioon ja olet heti cool!
Opettele itse käärimään sätkiä!! Se jos mikä antaa coolin vaikutelman ja aiheuttaa ihastusta. Gettomeininki!!
Pidät samalla kulmia kurtussa ja vähän heität vittua väliin esim. " ei vittu ku kädet tärisee, niin kauhee darra, ei meinaa tulla sätkän teost paskaakaan vaix o hirveet nikkixet" .
Onnea, you can do it!
katsos kun kesäkuun jälkeen baareissa tupakointi ei olekaan enää niin varma juttu
Mites se nyt on että onko se joku Menthol-tupakka kaikkein " kevyin" ja helpoin polttaa? En lähde sätkiä käärimään kuitenkaan ;) Nii hei ja paljos maksaa nykyään tupakkiaskit?
Ja sitten seki et miten vois kotona harjotella niin ettei haise tupakalle eikä mies huomais ;D
OIKEESTI!
On sellainen merkki kui 1ultra light. Se ei maistu melkein miltään!! Tosi helppo " feikaten" polttaa.
Vierailija:
On sellainen merkki kui 1ultra light. Se ei maistu melkein miltään!! Tosi helppo " feikaten" polttaa.
Mut oonko mä katu-uskottava ton merkin kans ;D Vai pitääks kaivaa vaivihkaa salaa laukusta tupakka ettei kukaan näe merkkiä? Ja sitte miten mä osaan ettei näytä ihan typerältä... Onko jotkut tietynlaiset " otteet" tai... jotain?
ap
Helsingissä ainakin tulee suuri joukko ravintoloita olemaan täysin savuttomia kesäkuun jälkeen. Ainakin yksi ryhmä on tehnyt tämän päättöksen, että kaikki sen paikat ovat savuttomia.
kaiva ne ultralightit salaa, tai siirrä johonkin Malboro tai Camel-askiin ;)
Pidä sitä vain normaalisti etusormen ja keskisormen välissä. Sätkiä poltetaan coolisti pitämällä niitä etusormen ja peukolon välissä.
Puhalla filtteriin ennen sytyttämistä. Muista imeä tupakkaa kun sytytät sitä, koska muuten se ei syty.
Enemmän kovikselta näytät ku vedät kadulla röökii ja syljeskelet mummojen kengille ;)
Viimeksi viime viikolla manasin baarissa, kun viereisessä pöydässä poltettiin, niin mulla alkoi kurkkuun sattua se savu loppuillasta ja tietenkin haisi itse sitten jälkeenpäin ihan kauhealle.
Miehet tykkää naisista joilla on rajut otteet!
Osta punasta mallua helppoo polttaa ;)
Voin sanoa että tupakoimattomat näyttävät paljon kovemmilta ja ovat kovempia kun ei tarvii tupakkaa :P Itsekkin lopetin kuukausi taaksepäin. Hyvä fiilis. Varo vaan ettet jää koukkuun usein tosta se lähtee. Jos nyt välttämättä haluut niin varmaan l&m sininen.
Mut röökaus on so last week, nuuskaus olis muodikkaampaa.