Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää jatkuva valitus on ? Nyt pakettiautomaatitkin on perseestä.

Vierailija
02.08.2024 |

Kyllä  valitan itsekin, mutta alkaa ärsyttää tää jatkuva valitus lehtien palstoilla. Nyt viimeisimpänä pakettiautomaatit on perseestä,  koska on huonosti suunniteltu lyhyille. Joo, en pitkä ole itsekään, mutta pakettiautomaatit on parasta mitä Posti on keksinyt.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa oli 167cm nainen tilannut 40kg painavan paketin automaattiin. Olisi tilannut kotiin toimitettuna, kun varmasti tiennyt ettei jaksa sellaista edes kantaa. Kaupan henkilökunnan kanssa autoon pitänyt raahata.

Heh, Suomalainen nainen on THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttiä pitkä.😂

Lyhyitä naisia on nykyisin paljon mutta nähdäkseni on myös pitkiä yllättävän paljon, jopa enemmän kuin omassa nuoruudessani. Yli 170cm nainen on täysin normaali näky. Olen itse lähemmäs 180 ja minuakin pidempiä on näkynyt yllättävän paljon.

Vierailija
42/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ilmiö tämä, että nykyisin pitää jatkuvasti olla valittamassa milloin mistäkin asiasta.

Ei se nyt ihan oikeasti ole mikään ongelma kenenkään elämässä hakea pakettia automaatista.

Ja jos on, niin olisi kiitollinen kun ongelmat ovat vain tuota luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen suunnilleen keskimittainen mies, ei ole yltämisien kanssa mitään ongelmia eikä ole ongelmaa taipua matalammallekaan, esim. Prismassa halvimmat jogurtit on melkein lattianrajassa siellä kylmäkaapissa, mutta olen ne pystynyt sieltäkin poimimaan.

Vierailija
44/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa oli 167cm nainen tilannut 40kg painavan paketin automaattiin. Olisi tilannut kotiin toimitettuna, kun varmasti tiennyt ettei jaksa sellaista edes kantaa. Kaupan henkilökunnan kanssa autoon pitänyt raahata.

Lyhyitä naisia on nykyisin paljon mutta nähdäkseni on myös pitkiä yllättävän paljon, jopa enemmän kuin omassa nuoruudessani. Yli 170cm nainen on täysin normaali näky. Olen itse lähemmäs 180 ja minuakin pidempiä on näkynyt yllättävän paljon.

Alle 180cm on lyhyt. Pitkä tarkoittaa vasta 180cm ja yli.

Vierailija
45/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas maalitetaan naisia, suomalaisia yksöiskansalaisia.

Vierailija
46/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen suunnilleen keskimittainen mies, ei ole yltämisien kanssa mitään ongelmia eikä ole ongelmaa taipua matalammallekaan, esim. Prismassa halvimmat jogurtit on melkein lattianrajassa siellä kylmäkaapissa, mutta olen ne pystynyt sieltäkin poimimaan.

Niin pystyn minäkin hieman taipumaan ja joustamaankin mutta on ihmisiä jotka eivät pysty yhtään mihinkään ihan periaatteesta, kaikki täytyisi tippua taivaasta syliin ja mielellään ilmaiseksi.

Vierailija
47/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas maalitetaan naisia, suomalaisia yksöiskansalaisia.

Ihan vain kirjoitin kommentin. Lyhyet naiset ovat aina valittaneet, oma äitinikin pituuttansa. Kaikkea täytyy käyttää hyödyksi, ihan mitä tahansa. Avuton nainen on kuulemma hyvä imago.

Vierailija
48/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curling-sukupolvi nyt valittaa aivan kaikesta.

Vierailija
49/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin Iltalehden artikkeli on täynnä piilovittuilua ja kiristämistä, kiusaamista Suomen yksöiskansalaisia kohtaan.

Kaksoiskansalaisilla ei pitäisi olla Suomessa sananvapautta. Ovat tottuneet siihen oikeassa kotimaassaan joten ei liene mikään ongelma.

Typerys.

Maan kansalaisell  on tietenkin kaikki samat oikeudet, kuin muillakin kansalaisilla.

Ei kaksoiskansalaisuus muuta sitä.

Tähän yhteiskuntaahan hän maksaa veronsa.  Ja kuluttaa, eli hyödyttää yhteiskuntaa.

Mutta palstan r a s i s t i e n  mielestä,  hänellä ei sais mitään oikeuksia.

Vierailija
50/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 180cm on lyhyt. Pitkä tarkoittaa vasta 180cm ja yli.

Ok no sitten olen ekaa kertaa elämässäni lyhyt nainen. Jos kirjoitan tämän treffi-ilmoitukseen niin jotenkin uskon jo kokemuksesta että se ei ihan toimi mainostaa itseänsä lyhyenä naisena.

Vierailija
51/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette valittaneet koko ikänne niin nyt on turha valittaa kun muutkin valittavat. Koko valtio on pilattu valittamalla. Kuppilat ja kahvilat pitää nyt hiljentää, ei saa kuulua ääniä mistään. Hajotkaa hiljaisuuteenne!

Tämä on muuten totta. Silloin kun homma vielä toimi, oli kaikille selvää että joskus elämässä on epämukavia tilanteita tai ei pääse sinne minne haluaa ainakaan itse tai voi tehdä juuri sitä mitä haluaa silloin kun haluaa siten kun haluaa.

Nyt kaikki haluaa päästä kaikkialle, mitään rajoitteita ei saisi olla missään eikä elämässä mitään ikävyyttä ikinä koskaan. Jokainen pieni vastoinkäyminen ja epäkohta on korjattava viipymättä tai alkaa ulina. Tämä on johtanut tilanteeseen missä kaikilla on omasta mielestään vain oikeuksia eikä mitään velvollisuuksia. Sen sijaan muilla on velvollisuuksia ja oikeuksista ei niin väliksi.

Tällainen täysin individualistinen yhteiskunta ei toimi, koska ei ole mitään yhteisöä mikä voisi toimia. On vain yksilöitä jotka kirkuu minäminä kovaan ääneen käsi ojossa.

Oikeastaan ainoa ihmisryhmä jolla on rajoitteita ja joita halutaan rajoittaa mahdollisimman paljon ovat lapset.

Vierailija
52/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen ongelma, että on jäykkäselkä ja en pysty lunastamaan automaatin alahyllyillä olevaa pakettia.

Apua en kehtaa pyytää ettei mene itsekunnoitus.

Vierailija
53/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin Iltalehden artikkeli on täynnä piilovittuilua ja kiristämistä, kiusaamista Suomen yksöiskansalaisia kohtaan.

Kaksoiskansalaisilla ei pitäisi olla Suomessa sananvapautta. Ovat tottuneet siihen oikeassa kotimaassaan joten ei liene mikään ongelma.

Jaa mites me kaksoiskansalaiset jotka ovat syntyjään Suomen kansalaisia ja saanet toisen maan kansalaisuuden aikuisiällä ulkomailla asumisen seurauksena?

Vierailija
54/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää että se lukon näppäimistä on niin pieni, että mun nakkisormilla ei saa painettua niitä. Ja mummo valittaa, kun ei näe kunnolla.

Vierailija
55/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette valittaneet koko ikänne niin nyt on turha valittaa kun muutkin valittavat. Koko valtio on pilattu valittamalla. Kuppilat ja kahvilat pitää nyt hiljentää, ei saa kuulua ääniä mistään. Hajotkaa hiljaisuuteenne!

Tämä on muuten totta. Silloin kun homma vielä toimi, oli kaikille selvää että joskus elämässä on epämukavia tilanteita tai ei pääse sinne minne haluaa ainakaan itse tai voi tehdä juuri sitä mitä haluaa silloin kun haluaa siten kun haluaa.

Nyt kaikki haluaa päästä kaikkialle, mitään rajoitteita ei saisi olla missään eikä elämässä mitään ikävyyttä ikinä koskaan. Jokainen pieni vastoinkäyminen ja epäkohta on korjattava viipymättä tai alkaa ulina. Tämä on johtanut tilanteeseen missä kaikilla on omasta mielestään vain oikeuksia eikä mitään velvollisuuksia

Lapset ja sitten me jotka toimimme rehellisesti sekä oikeudenmukaisesti. Helposti jää kokonaan yksin ja ilman kun muut vaativat, valehtelevat ja valittavat. En siltikään lähde huonolle tielle vaan pyrin tuomaan tätä näkökulmaa esiin.

Vierailija
56/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää että se lukon näppäimistä on niin pieni, että mun nakkisormilla ei saa painettua niitä. Ja mummo valittaa, kun ei näe kunnolla.

Kannattaa antaa asiallisesti asiallinen palaute sillä nykyisin ei osata ottaa tekemisessä huomioon niin paljon asioita. Kaikkea on vain lähes sokeasti haluttu "kehittää".  

Vierailija
57/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja sitten me jotka toimimme rehellisesti sekä oikeudenmukaisesti

Nykymaailmassa pitää itsekkäästi ja kyynärpäätaktiikalla mielellään muut jyräten edetä. Kiltit ja ne joilla on vahva oikeuden taju sekä kyky ymmärtää ettei koko maailma pyöri oman navan ja omien tarpeiden ympärillä jäävät jalkoihin. Vaikka juuri noiden ihmisten pitäisi päästä ääneen, jotta tämä maailma kehittyisi.

Vierailija
58/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä muillakin kuin postilla esim. Matkahuollolla , Post nordilla ym

Miten tää liittyi aiheeseen, että pakettiautomaatit on jonkun mielestä perseestä ja apstä valittaminen on turhaa?

Ap kirjoitti että ne on parasta mitä POSTI on keksinyt.

Vierailija
59/59 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on tilata pakettinsa automaattiin jos ei pysty sitä käyttämään. Aika monen ruokakaupan yhteydessä, kioskeilla ym. toimii usean eri postilafkan palvelupiste. Tilaa paketit sinne, ihminen ojentaa ne sinulle käteen, eikä tarvitse ulista turhista.

Monelle autimaatit on todella hyvä asia ja pärjäävät niiden kanssa. Jos ei oikeasti ylety sinne lokeroihin (ööö ei ne niin korket ole, olen 160cm ja saan helposti paketin alas sieltä, minulla on kädet jotka nousee) ja huomaa tämän uunona vasta tilattua niin pyytää apua. Ei voi olla niin vaikeaa?