Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kierrätätte vaatteita?

Vierailija
01.08.2024 |

Tarkoita ehjiä ja siistejä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/16 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava pitää kirpputoria, jonka tuotoilla maksaa velkojaan. Vien käyttökelpoiset vaatteet sinne tai kierrätetään ystävien kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kierrätyskeskukseen.  Siis vain hyvät ehjät ja puhtaat.

Vierailija
4/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn kirpputorilla, loput UFF:lle

Vierailija
5/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kirpputoria. Osa kierrätyskeskuksiin. Vanhat lakanat ja pyyhkeet eläinsuojeluun. Vanhat sukat ym. vessan pesuun ja hiekkalaatikon pesuun. Säästöä kertynyt satoja euroja vuosien varrella.

Vierailija
6/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ostamani vaatteet loppuun. Rikkinäiset käytetään aseen puhdistusriepuina.

Vierailija
7/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoria käytin viimeksi joskus lähes 10 vuotta sitten, hyvin sai hyvät vaatteet ja tavarat halvalla eteenpäin. Muuten olen antanut jollekin, parhaimmista voi pienen rahan pyytää, olen myös laittanut vaatekeräyksiin. Paljon menee jo roskikseen kun on niin heikko ja huonolaatuista.

Vierailija
8/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein itsepalvelukirppikselle kesävaatteita myyntiin (niistä tuli noin 300 euroa) ja loput olen laittanut Vintedin alustalle (näistä on tullut jo reilut 600 euroa). Rahoilla olen ostanut uudet talvivaatteet alennusmyynnistä, joten voin alkutalvesta laittaa viime vuoden talvivaatteet myyntiin.

Vierailija
9/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän loppuun, se on kaikkein paras tapa, kirpparit edistää kertakäyttökulttuuria

Vierailija
10/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän loppuun, se on kaikkein paras tapa, kirpparit edistää kertakäyttökulttuuria

Käytän itsekin loppuun saakka ajattelivat muut sitten mitä hyvänsä, ruokaakin on saatava ja laskutkin maksettua.

Vierailija
11/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jää todella harvoin ehjää ja siistiä vaatetta kierrätettäväksi, koska ostan vähän ja vain tarpeeseen, ja käytän ostamani vaatteet aivan loppuun. Korjaan ja korjautan niitä myös tarvittaessa.

Tätä suosittelen muillekin.

Vierailija
12/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan roskiin koska käytän ne lopouunasti. Muutaman puseron juuri annoin pois.

Vierailija
13/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätyskeskukseen, lasten vaatteet menee pienemmille serkuille. He siis ihan pyytävät niitä, en minä niitä väkisin sinne tunge.

Vierailija
14/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein itsepalvelukirppikselle kesävaatteita myyntiin (niistä tuli noin 300 euroa) ja loput olen laittanut Vintedin alustalle (näistä on tullut jo reilut 600 euroa). Rahoilla olen ostanut uudet talvivaatteet alennusmyynnistä, joten voin alkutalvesta laittaa viime vuoden talvivaatteet myyntiin.

Osta kunnollista eikä kaikkea paskaa. Viime vuonna ostin Joutsen kevytuntuvatakin ja tänä vuonna ostan sen paksumman. 

Vierailija
15/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF tai Kontti, tutuille, myyn Tori.fi, silloin tällöin myös myyn kivijalkakirppiksillä tai MLL lastenvaatekirppiksellä. Vähänkäytettyyn lähetin usein lastenvaatteita. Jos omat vaattee vaan mahtuu päälle, ne käytän usein loppuun.

Vierailija
16/16 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin juuri itsepalvelukirppiksellä 30 hyväkuntoista kesävaatetta, rahaa tuli maksujen jälkeen tilille 180 eur. Muutama vaate meni uffalaatikkoon.

Kaappiin tuli vain pieni kolo, sillä minulla on liikaa vaatteita ja kenkiä. Mutta perkuutyö jatkuu. Seuraavaksi lähtee syysvärit myyntiin. Vaivaa tulee, mutta myös hyvä mieli, joku saa halvalla hyvää, sopivaa vaatetta.

Kaupittelen myös nettiryhmien kautta, mutta se on aika tahmeaa, kilpa on kova.