Mies on hyvä isä mutta ei lainkaan kiinnostunut raskaudestani?
Apua, vertaistukea?
Miehelläni on exänsä kanssa lapsi. Kun tapasin mieheni, kävin hänen vanhat somepäivitykset läpi mielenkiinnosta...heh. Siellä oli heidän lapsen raskausajalta kaiken maailman yhteiskuvat, söpöilykuvat, päivityksiä jne miehen tekeminä. Olin aivan häkeltynyt ja vaikuttunut, sillä halusin itsekin tulevaisuudessa lapsia ja mietin miten ihana ja osallistuva isä mieheni on ja on heidän eron jälkeen ollut paljon lapsensa kanssa. Hän on normaali, hyvä isä.
Nyt ollaan seurusteltu kolme vuotta ja yhteinen vauva tuloillaan, nyt on 24. raskausviikko. Mies ei ole tippaakaan kiinnostunut. Hän ei tiedä, millä viikolla olen. Ei kysele koskaan, miten voin, ja olen henkisesti täysin yksin, käyn neuvolassa yksin. Ultrassa hän kävi kerran, oli mielestäni helpottunut kun kaikki ok mutta ei vaikuttanut onnelliselta yms.
Mietityttää, kaduttaako miestä sittenkin koko vauva tai eikö ole vain minusta ja voinnistani kiinnostunut? Ei kosketa vatsaa, silitä jne. Tämä on täysin ristiriidassa näkemäni kanssa ja koko maailmankuvani on täysin sekaisin ja alan olla jotenkin vainoharhainen siitä, että haluaako hän elää todellisuudessa kanssani perhe-elämää. Olen tietysti pyytänyt rakkautta ja hellyyttä, mutta sitä on harvakseltaan ja mies on todella stressaantunut lähinnä kaiken aikaa.
Asun kaukana omasta perheestäni, ja tuntuu että olen tässä yksin.
Kommentit (72)
Sama tilanne. Kaduttaa. Olis ollut muitakin ottajia.
Niin somehan ei kerro sitten yhtään mitään! Et tiedä kuka siellä on takana niitä kuvia laittamassa. Ja sitten myös jos vaimo on laittanut kuvat ja tägänny miehen ne näkyy miehen seinällä.
Miksi jotkut miehet ei pääse edestään ikinä yli, jotkut pääsee?
Voiko uusi vaimo tehdä asialle jotain??
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä!
Muistin myös tätä postausta tehdessäni että mieheni tapasi hehkuttaa ihan kaikenlaista exänsä tekemää somessa -leipomuksia, sisustusta, kokkailua, reissuja jne.
Teen itse miehelleni mielelläni hyvää ruokaa, leivon jne. mutta mies ei koskaan missään kehu minua, eikä laita minusta kuvia mihinkään. Ei edes alkuhuumassa, joka tuntui silloin voimakkaalta Uskon, että mies häpeää minua. Ainakin itse nykyään häpeän itseäni ja vertailen itseäni tuon tuostakin hänen exään. Ei tämmöistä oloa pitäisi tulla täysin syyttä suotta.
Ite en ees haluais että jonnekin ukon someen laitettaisi minusta kuvia. Saatika itsekään niitä paljoa omaan someen laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä!
Muistin myös tätä postausta tehdessäni että mieheni tapasi hehkuttaa ihan kaikenlaista exänsä tekemää somessa -leipomuksia, sisustusta, kokkailua, reissuja jne.
Teen itse miehelleni mielelläni hyvää ruokaa, leivon jne. mutta mies ei koskaan missään kehu minua, eikä laita minusta kuvia mihinkään. Ei edes alkuhuumassa, joka tuntui silloin voimakkaalta Uskon, että mies häpeää minua. Ainakin itse nykyään häpeän itseäni ja vertailen itseäni tuon tuostakin hänen exään. Ei tämmöistä oloa pitäisi tulla täysin syyttä suotta.Ite en ees haluais että jonnekin ukon someen laitettaisi minusta kuvia. Saatika itsekään niitä paljoa omaan someen laita.
En itse ole missään somessa ollut aikoihin, mutta mies on ja ennen postaillut useasti ja siksi ihmetyttää :( Ja ei siis johdu pelkästään somesta, vaan kaikesta miten mies puhuu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa vielä!
Teen itse miehelleni mielelläni hyvää ruokaa, leivon jne. mutta mies ei koskaan missään kehu minua, eikä laita minusta kuvia mihinkään. Ei edes alkuhuumassa, joka tuntui silloin voimakkaalta Uskon, että mies häpeää minua. Ainakin itse nykyään häpeän itseäni ja vertailen itseäni tuon tuostakin hänen exään. Ei tämmöistä oloa pitäisi tulla täysin syyttä suotta.Ite en ees haluais että jonnekin ukon someen laitettaisi minusta kuvia. Saatika itsekään niitä paljoa omaan someen laita.
En itse ole missään somessa ollut aikoihin, mutta mies on ja ennen p
Ihan tähän somehommaan vain kommentti: mies on ollut tolkuttoman rakstunut ja avoimesti jakanut tätä tunnettaan. Erottuaan (joka on varmasti ollut vaikea paikka) ei enää halua jakaa omaa elämäänsä kaikille vaikka olisi kuinka onnellinen.
Tai sitten ei vain ole kanssani niin onnellinen Luulin, että lapsi yhdessä lähentäisi meitä, mutta tuntuu että olemme eri planeetoilla..
Meilläkään mies ei oikein osaa kysyä kuulumisiani, sillä kerron ne itsekin, mutta osoittaa kiinnostuksensa muilla tavoin. Söpöintä mitä on tähän asti tehnyt, on lukea minulle ja sikiölle harry potteria iltasaduksi ääneen... En saanut edes pitää peittoa mahan päällä, että "vauva varmasti kuulee". On ihana mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se edellisessä suhteessa oli lähinnä vain tossukka, jota se lapsen äiti ohjaili? Tule tänne kuvaan ja laita käsi näin. Hymyile. Tee sitä tee tätä. Valitettavasti jotkut miehet on tommosia ettei ne osaa mitään tehdä itse. Tai itseasiassa melkein kaikki miehen on sellaisia. Ärsyttävää mutta totta.
Sitten kun naiselta loppuu jaksu potkia kuollutta hevosta, niin siinä ne sitten vaan makaa.
No tämä mies on sellainen kultainennoutaja ollut ainakin ennen? Mun kohdalla tuntuu pikemminkin, että ei välitä ja en häntä koskaan komentele/ohjaile/manipuloi mihinkään
t. Ap
Eikö suostu enää nuolemaan kuten kultainen noutaja? Nylkyttääkö säärtä vasten.
Mies on järjestänyt itselleen salarakkaan huolehtimaan seksuaaliasioista rakkautesi ajaksi.
Meille on toinen lapsi tulossa ja kumpikaan meistä ei enää jaksa hössöttää. Just eilen muistettiin, että ollaan unohdettu kertoa vauvasta sukulaisille ja ollaan kohta jo puolivälissä.