Miksen kelpaa miehille meikkaamattomana,?
(Mitä muuten miehet tekevät ulkonäkönsä eteen naisten vuoksi?)
Olen mielestäni ihan tarpeeksi hyvän näköinen meikittä enkä millään jaksaisi ehostaa itseäni. Vihaan huulipunan tuntua huulilla, haluan hieraista silmiäni ihan rauhassa enkä ikinä voisi laittaa mitään puuteria tai meikkivoidetta iholleni.
Tuntuu, että aluksi persoonani ja iloisuuteni riittävät oikein hyvin, sitten alkaa pieni naputus, enkö koskaan meikkaa. Olen ehostamiseen joskus taipunut, mistä on melkein tullut raiskattu olo.
Kommentit (23)
Nyt täytyy kyllä sanoa, että nainen, joka löytää omaan persoonaansa sopivan, meikittömän arkityylin, ja kantaa sen tyylinsä keneltäkään anteeksipyytelemättä, on aivan varmasti meidän miesten enemmistön silmissä viehättävämpi ja mielenkiintoisempi, kuin joku itseään meikkipurnukoista etsivä. Aamuisin kampa ja hammasharja tekee ihmeitä, jos tuo oma tyyli muutoin on selvillä. Syy huolenpitoon niinkin tärkeästä kaverisrta, kuin oma itse, ei voi olla "kelpaaminen muille", vaan ihan oma hyvinvointi, henkinen ja fyysinen. Ole, kuka olet. Älä edes yritä olla joku muu. Jos meikkaus ei ole sinun juttusi, niin lopeta heti, heitä roskiin ne.
Meikkaaminen (rumuuden, virheiden ja vikojen piilottaminen) saattaa auttaa vanhoja naisia. Teininaiset ja nuoret naiset meikkaaminen tekee vanhojen naisten näköisiksi ja oloisiksi.
Ihanaa että aloittajalla on järki päässä meikkaamisen suhteen. Toivotan sinulle erityisen hyvää ja ihanaa kesän jatkoa.