Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen kelpaa miehille meikkaamattomana,?

Vierailija
01.08.2024 |

(Mitä muuten miehet tekevät ulkonäkönsä eteen naisten vuoksi?)

Olen mielestäni ihan tarpeeksi hyvän näköinen meikittä enkä millään jaksaisi ehostaa itseäni. Vihaan huulipunan tuntua huulilla, haluan hieraista silmiäni ihan rauhassa enkä ikinä voisi laittaa mitään puuteria tai meikkivoidetta iholleni. 

Tuntuu, että aluksi persoonani ja iloisuuteni riittävät oikein hyvin, sitten alkaa pieni naputus, enkö koskaan meikkaa. Olen ehostamiseen joskus taipunut, mistä on melkein tullut raiskattu olo.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että aloittajalla on järki päässä meikkaamisen suhteen. Toivotan sinulle erityisen hyvää ja ihanaa kesän jatkoa.

Vierailija
22/23 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa, että nainen, joka löytää omaan persoonaansa sopivan, meikittömän arkityylin, ja kantaa sen tyylinsä keneltäkään  anteeksipyytelemättä, on aivan varmasti meidän miesten enemmistön silmissä viehättävämpi ja mielenkiintoisempi, kuin joku itseään meikkipurnukoista etsivä. Aamuisin kampa ja hammasharja tekee ihmeitä, jos tuo oma tyyli muutoin on selvillä. Syy huolenpitoon niinkin tärkeästä kaverisrta, kuin oma itse, ei voi olla "kelpaaminen muille", vaan ihan oma hyvinvointi, henkinen ja fyysinen. Ole, kuka olet. Älä edes yritä olla joku muu. Jos meikkaus ei ole sinun juttusi, niin lopeta heti, heitä roskiin ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen (rumuuden, virheiden ja vikojen piilottaminen) saattaa auttaa vanhoja naisia. Teininaiset ja nuoret naiset meikkaaminen tekee vanhojen naisten näköisiksi ja oloisiksi.