Olen tyydyttänyt itseni tänään jo 3 kertaa. Olen sinkkunainen, joka ei vaan löydä miestä
Joitain iskemisyrityksiä tai siis suoria ehdotuksia tulee, että lähdenkö miehen matkaan, mutta nämäkin on vanhoilta iljettäviltä setämiehiltä. Kaikki minua kiinnostavat miehet on varattuja.
N.43
Kommentit (25)
Täällä sama kokemus. On jotenkin hankala uskoa, että voisin olla kiinnostava jonkun mielestä, kun viimeksi kukaan on lähestynyt parisuhdemielessä vuonna 2015. Täytyy varmaan vain yrittää pitää toivoa yllä, että joskus vielä osuu kohdalle joku, jonka kanssa kemiat kohtaavat.
N29
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama kokemus. On jotenkin hankala uskoa, että voisin olla kiinnostava jonkun mielestä, kun viimeksi kukaan on lähestynyt parisuhdemielessä vuonna 2015. Täytyy varmaan vain yrittää pitää toivoa yllä, että joskus vielä osuu kohdalle joku, jonka kanssa kemiat kohtaavat.
N29
Varmasti osuu. Olet vielä nuori ja sinulla on hyvin aikaa. Liikut vain ihmisten ilmoilla, harrastuksissa ja tapahtumissa, kyllä sieltä joku mies sinut bongaa ja tulee tekemään tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
N29
Kannattaa pitää toivoa yllä niin ap. ainakin tekee kolmekin kertaa päivässä masturboimalla halut tyydytettynä ja pillu vireessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Kannattaa pitää toivoa yllä niin ap. ainakin tekee kolmekin kertaa päivässä masturboimalla halut tyydytettynä ja pillu vireessä.
Ap oli runkannut klo 17.41 kolme kertaa joten kyllä vuorokauteen 4-5 runkkusessiota mahtuu.
Toivottavasti ap on jo löytänyt antoisan parisuhteen ;)
Jos katselet ikäisiäsi miehiä, niin moni niistä varatuista ei ole kovin sitoutunut. Varovaisesti vain kokeilemaan ja osoittaa arvostusta miestä kohtaan niin vaimo, joka ei arvosta miestään ja näytä sitä jaa nopeasti toiseksi.