Miksi minut tumpataan aivohalvauksen jälkeen 9e/pvä toimintaan hinkkaamaan pyöränketjuja?
Tarvitsen kuntoutusta, jotta pääsen takaisin työelämään. Kämmenet, sekä jalat polvista alaspäin ovat lähes tunnottomat, muista ongelmista puhumattakaan. Miten tuo nistien kanssa ketjujen rassailu oikeasti auttaa minua? Kelataksilla 65km suuntaansa, muutama tunti päivässä kahvittelua ja sitä pyörän kumin tuijottamista. Jep, tämä on sitä aktivointia!
Nistit vs. koulutettu terveydenhuollon ammattilainen? Samat tavarathan saa periaatteessa molemmilta.
N34
Kommentit (26)
Tuo on sosiaalihuollon toimi. Sen tarkoitus ei ole olla kannattavaa yhteiskunnalle.
Luulen, että on tarkoitus pitää ihminen työkuntoisena, että nukkuu säännöllisesti eikä juo.
Haluatteko todella ylläpitää tällaisia "pajoja". Ennen ne olivat vapaaehtoisia.
Vierailija kirjoitti:
Työkkäri- ja Kelahullu nyt samassa paketissa. Aina on väärin autettu.
Ihan oikeasti, voitteko te trollit katsoa peiliin? Kaikki mikä näyttää sinun oman leipäluukun tuotokselta, ei ole sitä välttämättä muille. Minulla ei ole Kelaa tai työkkäriä vastaan mitään, ainoastaan sairaudenhoitoa kohtaan. Edelleenkin, miten minua kolmenkympin ylittänyttä akkaa auttaa se, että keskustelen pirinistien kanssa seuraavista vedoista? Sen sijaan tarvitsisin itseäni fiksumman ihmisen kertomaan minulle miten saan nämä raajat toimimaan.
Youtube auttaa toki ja kipulääkkeet saa naapurin mummolta, mutta ei se kuitenkaan minun toipumista juuri nopeuta.
Ja joku tuolla aiemmin viittasi vitsiksi 65km taksimatkan, se on kuule pientä. Käy siellä pyöräpajalla myös 62v. rollaattorilla liikkuva mummeli, jonka taksimatka (valtion piikkiin) suuntaansa on 125e.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, voitteko te trollit katsoa peiliin? Kaikki mikä näyttää sinun oman leipäluukun tuotokselta, ei ole sitä välttämättä muille. Minulla ei ole Kelaa tai työkkäriä vastaan mitään, ainoastaan sairaudenhoitoa kohtaan. Edelleenkin, miten minua kolmenkympin ylittänyttä akkaa auttaa se, että keskustelen pirinistien kanssa seuraavista vedoista? Sen sijaan tarvitsisin itseäni fiksumman ihmisen kertomaan minulle miten saan nämä raajat toimimaan.
Youtube auttaa toki ja kipulääkkeet saa naapurin mummolta, mutta ei se kuitenkaan minun toipumista juuri nopeuta.
Ja joku tuolla aiemmin viittasi vitsiksi 65km taksimatkan, se on kuule pientä. Käy siellä pyöräpajalla myös 62v. rollaattorilla liikkuva mummeli, jonka taksimatka (valtion piikkiin) suuntaansa on 125e.
Ja painovirhepaholainen, 125km, ei valuuttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sosiaalihuollon toimi. Sen tarkoitus ei ole olla kannattavaa yhteiskunnalle.
Luulen, että on tarkoitus pitää ihminen työkuntoisena, että nukkuu säännöllisesti eikä juo.
Ja se auttaa miten minua tilanteessani? Tai ylipäätään sellaisen ihmisen tilanteeseen, joka on fyysisti helvetin sairas? Syön monipuolisesti, en ole ikinä ostanut eineksiä sekä juon vettä n.2l/pvä. Olen sen verran aasi etten osaa edes woltata. Vaikka olen ysärin tuotoksia, niin käyn silti nukkumaan kymmenen uutisten jälkeen, herään 06.05 ilman herätyskelloa.
Niin mitä minun nyt sinun mielestäsi tehdä? Vuosi kuntouttavaa kalliisti valtion piikkiin, kuukausi taukoa ja samaan paikkaan taas vuodeksi?
Paperilla tuo paska toimii, mutta ei käytännössä. Paskapaperi taas toimii kuinka päin vain, jos sormi ei ole tehnyt kepposta.
Ap