Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä joskus luultu mieheksi?

Vierailija
01.08.2024 |

Itseäni ei ole koskaan luultu naiseksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Monesti. Vaan sepä naurattaa.

Vierailija
22/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Aina pidetään naisena. 

Pena64

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu ainakin kerran puhelimessa Hannuksi ja toisen kerran kun olin pesemässä käsiä wc-tiloissa, niin joku nainen palasi ulko-ovesta tultuaan takaisin kurkkaamaan, että onko hän varmasti nyt naisten wc:ssä. 

Olen ihan kauhean ruma ja möreä-ääninen sekasikiö. Pitkä, muodoton ja harteikas. Itkettää kun mietin koko asiaa.

Vierailija
24/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta on sanottu että näytän ilman meikkiä. Oikeammin sanottuna pojalta eikä mieheltä, mutta kuitenkin.

Vierailija
25/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Yleisradion iso, aikuinen femceltäti joka vihaa miehiä. Joskus olen mennyt ihan pikkupojasta tunkeutuessani pikkupojille tarkoitetuissa polvihousuissa ja propellilakissa miesten ja poikien tiloihin ottaakseni luvattomasti penistä suuhuni.

Vierailija
26/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on luultu alakouluikäiseksi pojaksi kun olin 40-vuotias perheenäiti.

Mä olen kaverini kanssa välttynyt ahdistelulta, koska meitä luultiin pojiksi, kun olimme jotain 16-22-vuotiaita. Laitoimme pitkät hiuksemme pipon/lippiksen ja hupparin alle piiloon sekä jätimme pikkaisen otsatukkaa esiin poikamaisesti. Löysät college vaatteet piilotti meidän muodot. Näin toimimme, kun halusimme olla esim. discossa tai jollakin mökkireissulla rauhassa. 

Vierailija
27/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä luultiin useinkin. Oli lyhyet hiukset ja käytin huppareita ja farkkuja. Luultiin 13-14v pojaksi. Eipä se haitannut, sai olla rauhassa setämiehiltä. 

N41

Vierailija
28/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pc pelaaja nörtiksi jotkut sanovat.

Vierailija
29/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minussa ole miestä olla Nainen, liian rankkaa . 

Se on se juttu..

Vierailija
30/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu.  Olin silloin ajeluttanut pääni siiliksi, tykkäsin muuten siitä paljon. Minulla on kaunis kallonmuto.

Tulin rautatieaseman naisten vessasta ja eräs nainen katsoi kauhuissaan että mies tulee naisten vessasta!

Olen pitkä ja hoikka joten saattoihan sitä erehtyä. Eipä minua haitannut.

Vierailija
31/31 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma luuliko vai vittuiliko veikon koneen myyjä Oulussa, kun mentiin aikoinaan ostamaan stereoita. Palveli kaikki myöhemmin tulleetkin ennen meitä, sitten kun kaikki lähteneet niin tuli että mitäs pojat. Täytyi huomata muttei pahoitellut. Kun sanottiin että katsellaan vielä, niin rupesi hulluna huutamaan ja uhkaili että kun kävelette tosta ovesta ulos niin tarjous ei ole enää voimassa, ja kyllähän hän tiesi ettette ostoaikeissa ole tulleet. No, mentiin toiseen liikkeeseen ja sama laite oli huomattavasti halvemmalla ja palvelu hyvää. No sieltähän tietty ostettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan