Onko teitä joskus luultu mieheksi?
Kommentit (31)
Kerran oli hiukset ponnarilla ja korkobuutsit jalassa, niin Helsingissä tuli nurkan takaa pari tyttöä ja toinen säpsähti katsoessaan minua ja sanoi "Mä luulin että toi oli kundi".
Minua on luultu alakouluikäiseksi pojaksi kun olin 40-vuotias perheenäiti.
Sähköpostia kirjoittessa ulkomaille. Nimeni kuulostaa ilmeisesti miehen nimeltä ei-suomalaisen korvissa. Livenä tuskin olisi mahdollista.
Kun olin lapsi, niin useinkin luultiin pojaksi.
Tosi usein, mutta vain kirjoitusten perusteella 😅
On jopa kysytty, olenko nainen vai mies. Olin laiha parikymppinen, miltei rinnaton ja leikkautin hiukseni todella lyhyiksi. Taisi pukeutuminenkin olla vähän miehekästä.
Lapsena joku nainen luuli pojaksi kun näki takaapäin, tukka oli pipon alla ja taisi olla sininen tai vihreä takki. Naama oli kuitenkin niin tyttömäinen että hän nolostui sanotuaan poika. Isoäiti oli kovin pahastunut, mutta minulle ihan sama.
Vaimoni luuli minua joskus Mieheksi ja vei vihille, mutta eipä luule enää. 😂
On. Mutta sitten emäntä tuli väliin ja korjasi väärinkäsityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni luuli minua joskus Mieheksi ja vei vihille, mutta eipä luule enää. 😂
Hmm..minun ex kiroili ja syljeskeli kuin jätkä, mutta hän oli muuten naisellisen lihava ja lyhyt kuin työttömän työpäivä.
Kun join miesseurueen pöydän alle. :D
Kerran uimahallin pukuhuoneessa luulin yhtä isotissistä ihmistä naiseksi, mutta hän olikin vain lihava mies, mutta jos olisi ollut vain viikset eikä kokopartaa niin ihan olisi mennyt täysin vantaalaisesta yyhhoo äidistä.
Ei tietääkseni livenä. Mutta tällä palstalla minua on pidetty miehenä joidenkin kommenttien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luultu.
T. Mies
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Teininä kun oli hiuskokeiluja. Yksi nainen huusi että Pojat. Kun katsoi takaa.