Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tällaisia ovat seksittömät tai vastentahtoisesti selibaatissa elävät ihmiset

Vierailija
01.08.2024 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010593725.html

"Kenties tutkimuksen yllättävimpiä löydöksiä oli se, että seksittömyyteen liittyvät geenimuodot olivat vahvasti yhteydessä älykkyyteen, korkeaan koulutukseen ja hyvätuloisuuteen liittyviin geenimuotoihin."

Yhdessä muiden piirteiden kanssa tutkimuksesta muodostuu tutkijoiden mukaan kuva stereotyyppisestä nörtistä.

Seksittömien todettiin kokevan muita vähemmän onnellisuutta ja elämän merkityksellisyyttä, ja he olivat hermostuneempia ja yksinäisempiä.

Keskimääräistä korkeampi älykkyys, korkea koulutus, introverttiys.

Siinä teille palstanaisille jotka haukutte jatkuvasti inselimiehiä. Itse olen ollut koko ikäni naiseton fyysisen rumuuden sekä lyhyyden takia vaikka tienaan hyvin ja luen kirjoja jatkuvasti.

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No miehellä saa silmälasit olla. Mutta muuten hyvä kuvaus kyllä, just mun unelmien mies. Kunhan on ruskeat tai mustat hiukset, silmien värillä ei väliä kunhan ei vihreät. Suht puhdas iho ja hampaat. Urheilee ja liikkuu. "

Jos miehen rasvaprosentti on 8-12 ja lihakset selkeästi piirtyvät, niin mies todellakin liikkuu ja urheilee. Kyseinen mies on lähes kaikkien hyvännäköisten naisten unelmamiestyyppi.

Kuvailit täydellisesti huippujalkapalloilijan vartalon. Kuitenkin vain pieni osa huippujalkapalloilijoista on naisten mielestä hyvännäköisiä.

Beckham oli miljoonien teinityttöjen unelma vain kasvojensa takia. Ei siksi että hänellä oli samanlainen kroppa kuin tuhannella muullakin ammattifutarilla.

Vierailija
162/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eipä ollut mun lasteni isä muuta noista kuin valkoinen. Niin ja tukkaa oli kyllä, vähän pöljän näköinen kiharapehko. Ja kun itsekin olin kolmikymppinen, niin ei ollut 27, vaan 10v minua vanhempi."

Eipä ole isälläsi nyt merkitystä, kun tuo prototyyppi on miehen, joka saa lähes kenet tahansa naisen minkälaiseen suhteeseen tahansa. Suurimmalla osalla suomalaisista miehistä käy "tuuri" jossain vaiheessa elämää, ja löytää jonkun. Aniharva pääsee kuitenkaan oikeasti valitsemaan hyvistä.

Puhuin lasteni isästä. Hän ei sitten vissiin ollut se aniharva, kun sai 10v nuoremman, nätin ja laihan, itse kun oli kaikkea muuta.

Puhutps kuvottavalla tavalla itsestäsi. "Sai 10v nuoremman"? Vähän itsekunnioitusta nyt.

Mulla ei ikinä ole oikein itsetuntoa ollut, siksi olen näihin suhteisiin lähtenytkin. Ja saanut niissäkin näpeilleni, joten vähän vaikea on nytkin ajatella ihan ok miestä. Eihän se mua huolisi kuitenkaan, kun ei nämä huonotkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa tiedä tuosta seksittömyydestä... Ukolta loppui hormoonit 6-kymppisenä. Että näillä mennään ja elämä on ihan hyvää ilmankin. 

Tympii syvästi jatkuva seksistä vouhkaaminen.

Vierailija
164/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No miehellä saa silmälasit olla. Mutta muuten hyvä kuvaus kyllä, just mun unelmien mies. Kunhan on ruskeat tai mustat hiukset, silmien värillä ei väliä kunhan ei vihreät. Suht puhdas iho ja hampaat. Urheilee ja liikkuu. "

Jos miehen rasvaprosentti on 8-12 ja lihakset selkeästi piirtyvät, niin mies todellakin liikkuu ja urheilee. Kyseinen mies on lähes kaikkien hyvännäköisten naisten unelmamiestyyppi.

Kuvailit täydellisesti huippujalkapalloilijan vartalon. Kuitenkin vain pieni osa huippujalkapalloilijoista on naisten mielestä hyvännäköisiä.

Beckham oli miljoonien teinityttöjen unelma vain kasvojensa takia. Ei siksi että hänellä oli samanlainen kroppa kuin tuhannella muullakin ammattifutarilla.

... + että hänellä oli ne kaikki muut ihannemiehen ominaisuudet hiuksista lihaksiin. Nuo kaikki ominaisuudet ovat edellytyksiä sille, että niistä kasvoista on yhtään mitään hyötyä.

Vierailija
165/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... + että

Höpö höpö. Beckham on vanha ukkeli, ei tytöt tykkää.😂 Joku vanhempi nainen saattaa jopa vähän ihailla.

Vierailija
166/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran elämässäni harrastanut seksiä joten olenko minä älykäs? En ole korkeakoulutettu vaan olen ammattikoulun suorittanut. Palkkani on noin 3400e/kk, menot minulla on kyllä varsin pienet joten olen onnistunut säästämään hyvin ja asuntolainan olen pian maksanut pois. 

Olen introvertti eli viihdyn tosi hyvin yksin ja en koe parisuhdetta tai ylipäätänsä naista tärkeäksi asiaksi elämässäni. Haluja minulla on melko paljon mutta oma käsi riittää minulle korvaamaan parisuhteen. 

En ole kovinkaan onnellinen enkä kovinkaan onneton, en vaan pidä yhteiskunnasta koska tämä on huono yhteiskunta. 

Ärtynyt en ole vaan olen ihan rauhallinen ja leppoisa ihminen.

M33

Vierailija
167/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko seksin itse hoitavat tähän joukkoon. eli jokainen hoitaa itse omat orgasminsa.

vai onko he oma taiteen lajinsa. 

Vierailija
168/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beckham oli miljoonien teinityttöjen unelma vain kasvojensa takia. Ei siksi että hänellä oli samanlainen kroppa kuin tuhannella muullakin am

Onko sulla lukihäiriö? Sanoin että *oli* teinityttöjen fanituksen kohde. Tarkemmin ottaen uransa huippuvuosina. Ei että on enää nykypäivänä.

Vierailija
169/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap ei vain ole luonteeltaan kovin mukava. Jotkut nörtit ovat, kuten miesystäväni.

Humanistisesta tiedekunnasta löytyy ainakin hyvin mukavia nörttimiehiä. Lähes kaikilla oli  opiskeluaikana tyttöystävät. 

Vierailija
170/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä täytyy muistaa se että naisilla seksittömyys on aina naisen oma valinta kun taas miehillä seksittömyys riippuu täysin siitä antaako naiset sille miehelle seksiä vai ei. Nainen saa aina halutessaan seksiä.

Vierailija
171/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harva elää "vastentahtoisesti" selibaatissa. Melkein jokaiselle löytyy edes jonkinlainen ottaja, kun vähänkään viitsii vaivautua ja lähestyä toista. Tai viimeistään voi käydä h u o r i s s a, jos löytyy vähänkin taskurahaa. Ns. incelit ovat vain ihmisiä, joilla on persoonallisuushäiriö ja ilmeisesti odottavat upeiden seksikumppaneiden vain jonottavan ovelle koputtamaan ilman, että itse tarvitsisi nähdä minkäänlaista vaivaa. Uskon ainoastaan vakavasti vammaisia ja fyysisesti rampoja ja epämuodostuneita todellisiksi inceleiksi, mutta näitä ei paljon ole. 

Vierailija
172/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö taas todentaa se saavan miehen ulkonäkö? No tässä se on:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Nyt tuli rehellisiä naisen vaateita arvatenkin korkean seksuaalisen markkina-arvon neidolta 👍

Tää on se mies joka tätä postannut tänne jos kuinka kauan. Ja nähtävästi on yli 30, ja yrittää parikymppisiä naisia, vai miten selittää tuo 27 ikäraja?

Itse huomasin 25 ikäisenä, että kolmekymppiset miehet ovat miehekkäämpiä ja osaavat käyttäytyä naisseurassa luontevammin kuin parikymppiset. Parikymppisillä on usein teiniöyhötystä liikaa jäljellä.

Mutta näköjään sitä teiniöyhötystä riittää myös tuolla listojen kirjoittelijallakin. Hän taitaa olla kiinnostunut hädintuskin täysi-ikäisistä. Siinä ikäluokassa ei paljon kolmekymppiset viehätä.

Vierailija
173/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harva elää "vastentahtoisesti" selibaatissa. Melkein jokaiselle löytyy edes jonkinlainen ottaja, kun vähänkään viitsii vaivautua ja lähestyä toista. Tai viimeistään voi käydä h u o r i s s a, jos löytyy vähänkin taskurahaa. Ns. incelit ovat vain ihmisiä, joilla on persoonallisuushäiriö ja ilmeisesti odottavat upeiden seksikumppaneiden vain jonottavan ovelle koputtamaan ilman, että itse tarvitsisi nähdä minkäänlaista vaivaa. Uskon ainoastaan vakavasti vammaisia ja fyysisesti rampoja ja epämuodostuneita todellisiksi inceleiksi, mutta näitä ei paljon ole. 

Elän vastentahtoisesti selibaatissa koska tarpeeksi tasokkaat naiset ei minua kelpuuta, en halua panna jonkun lihavan tai ruman naisen kanssa vaan normaalipainoinen sekä keskitasoisen naisen näköinen kelpaa minulle. 

Vierailija
174/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset saa päättää sitten erektion tai pahenevan sairauden väliltä jollei sitten hoida lääkkeillä mitkä sitten tuohon vaikuttaa.

Vierailija
175/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En avaa linkkiä, mutta oletan tietäväni mitä siinä suunnilleen kirjoitetaan.

Ihmiset tässä ketjussa taitavat sekoittaa vastentahtoisesti ja omasta tahdostaan seksittömät ihmiset. Näillähän ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Näinhän se on. Nämä kaksi ryhmää eivät myöskään missään nimessä pariudu keskenään, vaikka jonkun tasoteoreetikon mielestä heidän kuuluisi. 

Vierailija
176/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä täytyy muistaa se että naisilla seksittömyys on aina naisen oma valinta kun taas miehillä seksittömyys riippuu täysin siitä antaako naiset sille miehelle seksiä vai ei. Nainen saa aina halutessaan seksiä.

Kuinka monta kertaa se pitää kertoa, että nainen ei aina halutessaan saa seksiä, josta olisi hänelle mitään iloa. Nainen ei ylipäätään saa aina halutessaan. 

Vierailija
177/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa se pitää kertoa, että nainen ei aina halutessaan saa seksiä, josta olisi hänelle mitään iloa. Nainen ei ylipäätään saa aina halutessaan. 

Toki huonoa seksiä saa, josta tulee vaan huonolle tuulelle. 

Vierailija
178/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa tinderissä satoja tykkäyksiä miehiltä, sieltä nainen voi valita haluamansa miehen. Naisilla riittää että näyttää nätiltä ja on iloinen, silloin miehet tulee naista iskemään. 

Naisten seksittömyys johtuu naisista itsestään kuten se että naiset yliarvioi oman tasonsa ja ne kelpuuttavat vain niitä tasokkaita miehiä.

Naisten nirsous on syy naisten seksittömyyteen.

Vierailija
179/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panisitko itse viiksekästä 150cm, 190kg naista jolla on örkin naama siksi koska tämä lukee kirjan kannesta kanteen joka päivään ja on 'perusmukava'?

Ei kuulu muuta kun heinäsirkkojen siritystä kun tätä kysyy miehiltä... Jotka vaativat että vain itse kehitettävillä ominaisuuksilla saisi olla väliä ja ulkonäkö tai geenit pitäisi sivuuttaa täysin.

Anna olla. Nämä miehet ovat kaksinaismoralistisia naisvihaajia joiden mielestä vain naisen ulkonäöllä on väliä.

Ja nainen ei saisi yhtään välittää siltä miltä hänen omat lapsensa tulevat näyttämään ja miten heitä kohdellaan kun nämä ovat teini-ikäisiä ja aikuisia.

Pitääkö taas todentaa se saavan miehen ulkonäkö? No tässä se on:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutt

Tehokkaimmat tietämäni huoripukit ei sovi tuohon kuvaukseesi pätkääkään.

Vierailija
180/207 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä mitä tutkimukset sanovat, feministit ja muut miesvihaajat antavat inceleille omat määritelmänsä, koska niin täytyy olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi