Millaisia vaatteita ostatte nyt elokuussa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus olisi teettää puku ja kolme kauluspaitaa.
Uteliaisuudesta onko sulla luotto räätäli, joka nuo ompelee, vai missä ajattelit teettää? - Suunnilleen kuinka paljon maksaa yksi teetetty kauluspaita? - Olisihan tuo hienoa, jos itsekin voisi mutta mielikuvani on, ettäbkäy kalliiksi..
Vaatturiliike Sauma tekee kuten ennenkin. Paita noin 300€, riipuu kankaasta yms.
Jotain housuja pitäisi ostaa, kun ei oikein mikään kaapissa oleva sovi päälle. Talvella ostetut hyvät housutkin oli nyt muuttuneet huonosti istuviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaellustakkeja kärkkäiseltä. 1.89€/kpl🤣
Mä en osta Kärkkäiseltä yhtään mitään.
Kappas,joku 2 boikotoi Kärkkäistä.- En osta myöskään Tokmannilta tai Henkalta & maukalta.
Enkä tosiaankaan niistäkään. Enkä tilaa temusta.
Joo. Tuo Tenu mutta myös Zalando kuuluvat myös paikkiuhin, joille sanon kiitos mutta ei kiitos.
Taidamme olla jotain harvinaisuuksia. Mulla on vielä Ikea.
Ehkä. Siksi onkin ilahduttavaa lukea, ettei ilm ole ainoa, jolka on, ainakin samantapaista halu
Ikeassa on ihan kaikkea, mutta mitään en sieltä tarvitse. Ei ehkä vaatteita, mainitsen, ettei nyt kenenkään tarvitse erikseen tulla kertomaan.
Löytyy lestit, liimaa, nahkaa ja lankaa. Pohjamateriaaleja saa netistä. Ja taidot kävi keräämässä kansalaisopiston kursseilta, kenkien tekeminen ei itse asiassa ole mitenkään erityisen vaikeaa.
En osata mitään vaatteita, mutta jokin kiva reppu työmatkoille olisi tarkoitus hankkia.
Ostin jo lämpimät housut alesta, kävelykengät ja takin. Ehkä joku pitkähihainen neulospusero, se on siinä. Tuo Zuri-mekko, jota vielä harkitsen ehkä.
Ostin farkut, sellaiset mom jeansit. Elämäni ensimmäiset. Olen käyttänyt pillifarkkuja tähän asti, nyt luovutin.
Etsin myös uutta reppua.
Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vedenpitävät kengät täytyy ostaa, kun edelliset hajosivat. Luultavasti myös parit rintaliivit tulee ostettua lörpähtäneiden tilalle.
Osta nahkaiset korkeapohjaiset kengät, kestää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jotain housuja pitäisi ostaa, kun ei oikein mikään kaapissa oleva sovi päälle. Talvella ostetut hyvät housutkin oli nyt muuttuneet huonosti istuviksi.
Mikset laihduta?
Farkut töihin hajonneiden tilalle ja pari t-paitaa vanhojen siirtyessä työvaatteiden aluspaidoiksi. Siinäpä se.
En tarvitse mitään. (Ehkä alusvaatteet. Nekin ostin viimeksi keväällä).
Mulla on sekä kivoja että myös todella hyvälaatuisia ilmeisesti ikuisiakin mielenkiintoisia vaatteita ja kenkiä.
Kengät täytyy varmaan ostaa. Olen vähän pettynyt S-ryhmään. Mulla on noin 6kk vanhat niitten oman merkin paljasjalkakengät, ja kummassakin kengässä on lähtenyt päällisosan kangas vähitellen repeytymään irti kengänpohjasta.
En osta kalenterin mukaan. Kaikkea on, mutta osa vaatteista alkaa tulla tiensä päähän. Niistä olen tehnyt listan ja ostan, jos kohdalle osuu. Voi mennä vuosia ennenkuin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laihduta?
en kyllä itse kirjoittanut tätä, mutta itsellä keväällä ostetut housut ei enää istu koska olen fillaroinut niin paljon että reidet on eri malliset. Aina ei ole kyse lihomisesta.
En mitään, en tarvitse. Pari kodintuotetta olisi hankintalistalla ennen kuin alv nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laihduta?
Ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laihduta?
en kyllä itse kirjoittanut tätä, mutta itsellä keväällä ostetut housut ei enää istu koska olen fillaroinut niin paljon että reidet on eri malliset. Aina ei ole kyse lihomisesta.
Sellaista se on.
Lihot, vaatekaappi uusiksi
Laihdut, vaatekaappi uusiksi
Saat lihaksia, vaatekaappi uusiksi