Moni on käsittänyt kylpytakin käyttötarkoituksen väärin
Kylpytakkia ei käytetä saunassa käytäessä. Ihan nimensä mukaisesti kylpytakissa mennään kylpyammeeseen tai kylpylän uima-altaaseen.
Kommentit (429)
Pieruverkkarit laitetaan jalkaan hernekeiton syömisen ja kilpailusuorituksen välillä.
Ballerinoja saavat käyttää vain koulutetut balettitanssijat.
Meillä on mökillä puukiuas, mutta pelkään että se syttyy palamaan.
Pölynimurilla imuroidaan vain pölyä. Jos sisuksiin menee jotain muuta, vaikka leivänmurusia, niin ne pitää poistaa.
Paljasjalkakengät on melkoinen paradoksi.
Napapaita ei ole kyllä kovin käytännöllinen naparetkillä, mutta varmaan sellainen kuuluu laittaa.
Miten kalsarikänneissä ne kalsarit toimii? Ihan tuntuu, että olisin selvinpäin, vaikka mitä näille kalsareille olen yrittänyt tehdä.
Tiskipöytä on vain tiskaamista ja tiskien säilyttämistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Villahousut ovat vain huvilanomistajille.
Ja puuvillavaatteita käytetään vain puurakenteisissa huviloissa.
Kylpytakki on suomalainen typerä sanaväännös. Ruotsissa se on morgon rock eli aamu takki jota luonnollisesti voi käyttää muuloinkin
Vierailija kirjoitti:
Kylpytakki on suomalainen typerä sanaväännös. Ruotsissa se on morgon rock eli aamu takki jota luonnollisesti voi käyttää muuloinkin
Olkoon Ruotsissa sitten niin. Mutta tässä ketjussa kylpytakkia käytetään vain kylvyssä ja aamutakkia vain aamuisin :)
Venekauluksellinen paita veneilijöille. Savupiippukaulus nuohoojalle.
Mun pillerihattu on nykyään ihan helkatin pieni Valsartan. Aiemmin käytin vaan Panadolia, ehkä otan sen kuitenkin takaisin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Rintsikoita käytetään vain rintamamiestaloissa.
Se on rintavan miehen talo.
Vierailija kirjoitti:
Mun pillerihattu on nykyään ihan helkatin pieni Valsartan. Aiemmin käytin vaan Panadolia, ehkä otan sen kuitenkin takaisin käyttöön.
Minä haluaisin kovasti ylioppilaslakin, mutta vaikeaa on, kun kukaan tuntemani ylioppilas ei ole suostunut päähäni.
Vierailija kirjoitti:
Jarrusukkaa tulee käyttää vain siinä jalassa jolla painetaan auton jarrua, ei missään nimessä kaasujalassa. Muuten ei lähde.
Kyseessä on valitettavasti samainen jalka. Minä olenkin kehittynyt jarrusukan vaihdossa huippunopeaksi eli miehellä on siinä repsikanpaikalla sukka kokoajan pujotusvalmiina käsissään!
Onko kaikilla miehillä rintaliivit kun ovat rintamalla?
Hyvä olo-tuotteita ei saa syödä huonovointisena.
Rintsikoita käytetään vain rintamamiestaloissa.