+35 vuotiaat miehet vailla naista
Mistä luulette johtuvan, että vakituisessa työsuhteessa oleva +35-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut, eikä hänestä tiedettävästi ole kukaan nainen ollut kiinnostunut?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut parempaakin tekemistä kun leikkiä kaunareita ja kotia jonkun tytön/naisen kanssa.
Eli hakata pleisteissonia ja välillä tattia siellä välissä.
Ja se on sinulta pois millä tavalla? Tai kuuluu sinulleKAAN millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et sinä mitään ole neuvonut, vaan olet vain väittänyt, että olen tehnyt kaiken väärin."
Jos olet kokeillut vain niitä paikkoja joissa onnistuminen on vaikeinta mutta et mitään muuoita paikkoja niin kyllä, olet tehnyt aika monta asiaa väärin. Voit joko oppia virheistäsi ja kenties jatkossa saavutta parempia tuloksia tai vain sanoa että minä olen ihan tyhmä ja sinä et muuta mitään. Valinta on ihan vapaasti sinun.
"Ja itse olet tehnyt ns. kaiken oikein."
Minä olen aikanani tehnyt vaikka kuinka paljoin väärin. Mutta ero on siinä että minä en väitä nitä virheitä oikeiksi vaan olen pyrkinyt oppimaan niistä. Ja sitten tehnyt seuraavalla kerralla asioita eri tavalla.
"Itse asiassa, tilastojen mukaan seksuaalisesti aktiivisimmat miehet ovat suurimmalla todennäköisyydellä suurimpia
"Sillähän ei ole mitään merkitystä vaikka olisi 1000 naista, jos tällä yhdellä on onnellinen vaimo, jälkikasvua, ja heillä onnellinen äiti"
Mitä hän mahtaa tarkoittaa tällä? Tajusiko joku jotain tuosta sönkötyksestä? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen "speksien mukaan" ihan normaali mies, mutta ei vaan ole tilanteita, missä tapaisi ketään. Tulen hyvin toimeen naisten kanssa esim. työasioissa ja monta kertaa on oletettu, että seurustelen. Tinder-jutut ei kiinnosta. Ja "ongelma" varmaan on se myös, että pärjäilen aika hyvin itsekseni, eli ei ole sellaista ongelmaa, että ei osaisi olla yksin, enkä halua etsimällä etsiä jostain baarista seuraa.
Sama juttu. Ihmiset olettaa, että tällainen sosiaalinen ja nätti nainen on varattu. Päihteily ei kiinnosta, joten ei baareilukaan. Ja tinderissä oli lähinnä vonkaajia ikään ja ulkonäköön katsomatta. Ainoat järkevänoloiset olivat lapsellisia. En vaan lapsettomana innostu sellaisista. No, kyllä tää elämä tosiaan on kivaa ihan sinkkunakin. N40
Joillakin ei vain ole tullut sitä sopivaa vastaan ja osalla on tosi kovat vaatimukset seurustelukumppanilta.
Mulla on yksi yli vähän vajaa viiskymppinen kaverimies joka on oletettavasti ikuisesti yksin, koska hän ei suostu tekemään mitään kompromisseja. Muuten kiva tyyppi, sosiaalinen ja ihan ok näköinen, työssäkäyvä jne., mutta seurustelukumppanin pitää olla tietyn näköinen ja käytöksen tietynlaista eikä missään tekemisessä ja olemisessa ole muuta vaihtoehtoa kuin se miten tämä mies haluaisi tehdä. Lomamatkoille kelpaa vain tietyt paikat, ruokaravintoloiksi vain tietyt paikat, jos asuisi yhdessä naisen kanssa niin tämän pitäisi muuttaa hänen taloonsa, mutta siellä ei saisi muuttaa mitään, ei paljon aikaa vieviä harrastuksia, ei saa olla lapsia entuudestaan jne. jne.
Outo kysymys. Varmaan paremmin erottuisi jos voisi olla -35-vuotias... mutta tuskin kukaan ikääntyy miinusmerkkisesti?
No sitten ymmärrän, jos tarkoitetaan yli 35-vuotiasta, eli 35+:
35
35+1=36
35+2=37
35+3=38
jne.
Tällein 31-vuotiaana on vain yh-jätettä jäljellä ja pahenee vain, kun ikää tulee lisää.
Tuntemallani tapauksella on sosiaalisissa taidoissa puutteita. Ei malta kuunnella toisia kovin hyvin, joten vastavuoroinen keskustelu on vaikeaa.
Sillähän ei ole mitään merkitystä vaikka olisi 1000 naista, jos tällä yhdellä on onnellinen vaimo, jälkikasvua, ja heillä onnellinen äiti