+35 vuotiaat miehet vailla naista
Mistä luulette johtuvan, että vakituisessa työsuhteessa oleva +35-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut, eikä hänestä tiedettävästi ole kukaan nainen ollut kiinnostunut?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut parempaakin tekemistä kun leikkiä kaunareita ja kotia jonkun tytön/naisen kanssa.
Sitä kodin leikkimistä kutsutaan myös aikuiseksi elämäksi.
Aikuinen voi myös halutessaan pelata videopelejä ja syödä muroja aamulla, tai vaikka värittää jotain värityskirjaa.
Voi mutta ne ovat ajanvietettä, eivät aikusta vastuunottoa jota taas tarvitaan kun oikeasti eletään yhdessä jonkun toisen kanssa ja varsinkin jos perustetaan perhe.
Eli parisuhteellinen aikuinen kotia leikkiväkö on sitten parempi ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoittelee kuuta taivaalta, etsii parikymppisiä instapyllistäjiä.
Ei tarvitse, riittää ettei tee alotteita naisille.
Ja vaikka tekisi, ei se kuitenkaan mihinkään johda.
Olen tehnyt elämässäni muutamia aloitteita ja suurin osa on saanut hylyn. Kerran tärppäsi mutta nainen paljastui sellaiseksi joka ei uskaltanut olla yksin ja jolle kelpaa suunnilleen kuka vain, joten jäi tunne että minusta itsestäni ei siinä aidosti oltu kiinnostuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kuten kaverini opiskeluajoilta totesi: "pidemmän päälle taloudellisesti kestämätön päätös"
Ollut jo nelikymppisestä (nyt 50v) asti taloudellisesti vapaa, likvidi omaisuus puolisen miljoonaa euroa jne. Pelkästään siksi ettei ole päästänyt naista saman katon alle ja alkanut leikkmään kotia.
No riippuu ihan naisesta. Minulla parisuhteeni on mahdollistanut taloudellisesti huomattavasti paremman elämän kuin mitä olisin muuten saanut.
Vaimoni on ansainnut lähes koko työuransa enemmän kuin minä, hänen kauttaan on tullut alkupääoma omistusasunnon ostoon, mukava kesäpaikka ja paljon muuta.
Ja olen siis ihan tavismies joka nyt vain sattui löytämään hyvä naisen joka ei hassaa rahoja turhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 38v mies ja käynyt aina töissä ja salillakin jo älyttömän pitkään. Eipä ole seurustelua ollut. 2010-luvulla oli jotain yhden yön juttuja ja muuta pientä säätöä, mutta eivät johtaneet mihinkään. Monesti itse ehdottelin numeroiden vaihtoa ja viestiteltiin yms., mutta jutut hiipuivat aina naisten ghostattua (ja naiset muuten valittavat tästä, vaikka kukaan normaalitasoinen mies ei ghostaa heitä, vain ne suosituimmat ja komeimmat miehet ghostaavat naisia). Tämä siis pk-seudulla. Kokeilin myös Tinderiä saman luvun loppupuolella (50 km säde) ja sieltä ei saanut yhtikäs mitään. Ihan turha oli. Nyt 2020-luvulla olenkin käyttänyt ulkomaalaisten prostituoitujen palveluita, sillä en jaksa enää naisten nirppanokkaisuutta. Ei noille ihan oikeasti kelpaa mikään. Ja se on ihan tutkittu juttu, että 80 % naisista haluaa Tinderissä 20 % pisimmät ja komeimmat miehet. Naiset myös pitävät 50 % "huono
Ei osaa kertoa itsestään muuta kuin, että käy töissä ja salilla. Plus puhuu tasoista ja jostain muka tutkituista prosenttiluvuista, jonka mukaan kaikki maailman naiset toimivat.
On todella selvittämätön mysteeri miksi naiset eivät kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka tekisi, ei se kuitenkaan mihinkään johda.
Sitä ei tiedä jos ei yritä.
Ite olen vaan sen verta ruma, ei sen kummempaa. Tyydyn pehmoleluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka tekisi, ei se kuitenkaan mihinkään johda.Olen tehnyt elämässäni muutamia aloitteita ja suurin osa on saanut hylyn. Kerran tärppäsi mutta nainen paljastui sellaiseksi joka ei uskaltanut olla yksin ja jolle kelpaa suunnilleen kuka vain, joten jäi tunne että minusta itsestäni ei siinä aidosti oltu kiinnostuttu.
Teet muutaman aloitteen ja ihmettelet kun se elämäsi rakkaus ei ole niissä parissa kerrassa tullut vastaan? Kannattaa ymmärtää että juuri itselle sopivia kumppaneita ei ole pilvin pimein joten ihan todennäköisyyksien mukaan pitää tehdä aika monta aloitetta ennen kuin se tulee kohdalle.
Niiden naismaailmassa hyvin onnistuvien miesten salaisuus ei ole vain se että he ovat jotenkin suosittuja vaan se että he tekevät paljon aloitteita koko ajan. Kun se pelimies yrittää joka ikinen ilta useita eri naisia, se ujo nörtti tekee saman määrän aloitteita 10 vuodessa ja sitten ihmettelee kun ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 38v mies ja käynyt aina töissä ja salillakin jo älyttömän pitkään. Eipä ole seurustelua ollut. 2010-luvulla oli jotain yhden yön juttuja ja muuta pientä säätöä, mutta eivät johtaneet mihinkään. Monesti itse ehdottelin numeroiden vaihtoa ja viestiteltiin yms., mutta jutut hiipuivat aina naisten ghostattua (ja naiset muuten valittavat tästä, vaikka kukaan normaalitasoinen mies ei ghostaa heitä, vain ne suosituimmat ja komeimmat miehet ghostaavat naisia). Tämä siis pk-seudulla. Kokeilin myös Tinderiä saman luvun loppupuolella (50 km säde) ja sieltä ei saanut yhtikäs mitään. Ihan turha oli. Nyt 2020-luvulla olenkin käyttänyt ulkomaalaisten prostituoitujen palveluita, sillä en jaksa enää naisten nirppanokkaisuutta. Ei noille ihan oikeasti kelpaa mikään. Ja se on ihan tutkittu juttu, että 80 % naisista haluaa Tinderissä 20 % pisimmät ja komeimmat miehet. Naiset myös pitävät 50 % "huono
"Oletko koskaan ajatellut että myös sinussa voisi olla jotain vikaa jos jokainen nainen ghostaa sinut? Kaikki vika ei ole aina muissa vaan myös omassa käytöksessä voi olla osansa asiaan."
Suurin vika on selkeästi siinä, ettei ole syntynyt pitkäksi ja komeaksi. Se on ihan oikeasti se selkein yhteinen nimittäjä, jonka voi nähdä näissä asioissa. Baareissa kun kävin, niin kyllä selkeästi ne pisimmät ja komeimmat miehet eniten naisia saivat. Ja ei pakosti tarvitse olla edes erityisen komea, riittää joillekin naisille sekin että vaan on tarpeeksi pitkä, yleensä +185 cm. 180 cm on liian tavis naisille. Itse olen lähemmäs 170 cm. Kavereistakin selkeästi eniten/helpoiten on ollut naisia niillä, jotka ovat pitkiä. Itse kun yrittänyt mennä juttelemaan, niin instant pakit tulee jo heti ennen kuin ehtii mitään edes jutella, koska ei ole pitkä ja komea. Olen näitä asioita joutunut todistelemaan koko elämäni ja nähnyt miten asiat menevät, niin eipä hirveästi kiinnosta enää naisjutut, siis ainakaan hakemalla hakea. Olinhan nyt viime kesänäkin böndemmällä käymässä ja muutama muija tuli tanssilattialle samaan aikaan suutelemaan ja koskettelemaan ja eipä täällä pk-seudulla ole koskaan käynyt noin. Pk-seutu on oikeasti pinnallista pa...kaa. Siinäkin tilanteessa kuitenkin heittäydyin täysillä mukaan, eli asenne on oikea. Pk-seudulla naisilla ei ole mitään asennetta. Naisten vika, ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kiinnosta v i t t u a k a a n
No mikä sua kiinnostaa?
No varmaan jotkut muut asiat kuin naisen seura, jos se ei ole kiinnostavaa.
Yleensä ihmiset kiinnostuu seurustelusta jne. siinä 15 vuoden iässä ja sitten yrityksen ja erehdyksen kautta oppii mikä toimii ja ei toimi siinä asiassa. Mitä tää 35-vuotias mies on tehnyt viimeiset 20 vuotta? Elellyt ihan tyytyväisenä ilman naista, mut nyt jostain syystä polttelee?
Miksi on jääneet taidot oppimatta?
Näin vanhempana opettelu on vaikeempaa. Teininä voi kattoo kavereista mallia ja kaikki oli vähän samalla hapuilevalla meiningillä liikenteessä. Aikuisena ujoutta ja hapuilua ei katsota enää hyvällä, jos on sellaisella mentaliteetillä liikkeellä, että jotain kokemusta nyt pitäis saada. Aikuiset naiset ei halua enää testailla tai säätää, vaan olla haluttuja ja valittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka tekisi, ei se kuitenkaan mihinkään johda.Olen tehnyt elämässäni muutamia aloitteita ja suurin osa on saanut hylyn. Kerran tärppäsi mutta nainen paljastui sellaiseksi joka ei uskaltanut olla yksin ja jolle kelpaa suunnilleen kuka vain, joten jäi tunne että minusta itsestäni ei siinä aidosti oltu kiinnostuttu.
Vastaavasti ei naiset kiinnostu miehestä, jonka tarvii vaan saada "joku vaan" nainen, joka on riittävän kaunis ja antaa pillua. Suhteessa ihminen haluaa olla myös rakastettu, omana erityisenä itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Olipa mahtava aloitus. Ainoaksi tiedoksi miehestä annetaan "vakituisessa työsuhteessa oleva" ja ikä, ja sittenkö meidän pitäisi kertoa (ennakkoluulojemme pohjalta?), millainen tämä kuviteltu henkilö on ja mistä hänen elämäntilanteensa johtuu?
Vastaavasti voi kysyä esim.:
- Mistä luulette johtuvan, että Itä-Helsingissä asuvalla tummaihoisella naisella on haava jalassa?
- Mistä luulette johtuvan, että urheilua harrastava mies ei koskaan katso televisiota?
Tällaiset kysymyksenasettelut kaivavat esiin vain typeriä stereotypisointeja, joista ei synny järkevää keskustelua, vaan pelkkää luulopuhetta.
Jokaisen 35-vuotiaan työssäkäyvän miehen elämäntilanne ja piirteet ovat omanlaisensa. Ei näillä tiedoilla voi eikä pidä lähteä esittämään mitään yleispäteviä syitä niin monimutkaiseen asiaan kuin parisuhdestatus.
Lainattu teksti on ketjun olennaisin ja järkevin viesti.
Nää on aina hauskoja, kun aloituksen tekijä typistää jonkun henkilön (tämän tapaisissa kai itsensä) yhteen ominaisuuteen ja kyselee sen perusteella vinkkejä.
Ei, en osaa vastata aloituksen kysymykseen. Täällä on tullut hyviä arvauksia ja ap:n vastausten perusteella veikkaan, että aloituksen henkilö on katkera. On mielestään hävinnyt jonkin suuren pelin pitkille ja komeille miehille, ei juttele naisille missään ja torppaa keskusteluyritykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti ei naiset kiinnostu miehestä, jonka tarvii vaan saada "joku vaan" nainen, joka on riittävän kaunis ja antaa pillua. Suhteessa ihminen haluaa olla myös rakastettu, omana erityisenä itsenään.
Missä kohtaa sanoin että pitää vain joku nainen saada ja olen pillun perässä? Älä tuo omia traumojasi naamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö, sosiaaliset taidot, autismi tms
Sosiaaliset taidot sakkaa, jos pitää kysellä miksi jää yksin. Todennäköisesti juurikin autismin piirteitä, vähän riskejäkaihtavampi persoonallisuus, joka ei ole lapsena tullut nähdyksi omana itsenään. Mukautuu nytkin sosiaalisesti ympäristöön niin hyvin, että sisäisesti katoaa.
Oon ite nainen ja samalla tavalla sosiaalisesti liian mukautuva ja yleismukava, mutta eihän kukaan sitten kiinnostu kun ei ole mitään mistä kiinnostua. Autistit sanois, että maskaan. Voi olla autismipiirrettä tai traumaa tai molempia.
Vaikutat kiinnostavalta. Minkä ikäinen olet?
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan rakastu ennen kuin on saanut tutustua toiseen kunnolla. Vai rakastuuko? Olen kyllä aika nopeastikin ihastunut toiseen, mutta rakastuminen vaatii aikaa ja yhdessäoloa. Mutta ensimmäiseen kontaktiinkin, ainakin somen kautta, vaaditaan jo vähintään se, että ulkonäkö miellyttää.
M51
Syy voi olla se, että olet ihmisenä helvetin tylsä ja tyhjä kuori jossa on syvyyttä yhtä paljon kuin kuivuneessa lätäkössä aavikolla. Et osaa keskustella, itsereflektiokykysi on olematon kuten usein miehillä on. Pelkästään kyky ottaa vastuu itsestään ja teoistaan nostaa miehen sinne halutuimpaan luokkaan miehiä koska se on yhtä harvinaista kun timantista rakennettu penis miehellä. Todennäköisesti et ikinä elämäsi aikana näe sellaista. Mies joka ei suutu kun nainen nostaa jonkun ongelman esiin, ihan yksisarvinen. Yhteen hiileen puhaltava mies, taruolento. Mies joka näkee naisen ihmisenä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti ei naiset kiinnostu miehestä, jonka tarvii vaan saada "joku vaan" nainen, joka on riittävän kaunis ja antaa pillua. Suhteessa ihminen haluaa olla myös rakaste
Kyllä se on ihan meidän kaikkien luettavissa täällä. Suurin osa miehistä on kaltaisiasi, joten ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Syy voi olla se, että olet ihmisenä helvetin tylsä ja tyhjä kuori jossa on syvyyttä yhtä paljon kuin kuivuneessa lätäkössä aavikolla. Et osaa keskustella, itsereflektiokykysi on olematon kuten usein miehillä on. Pelkästään kyky ottaa vastuu itsestään ja teoistaan nostaa miehen sinne halutuimpaan luokkaan miehiä koska se on yhtä harvinaista kun timantista rakennettu penis miehellä. Todennäköisesti et ikinä elämäsi aikana näe sellaista. Mies joka ei suutu kun nainen nostaa jonkun ongelman esiin, ihan yksisarvinen. Yhteen hiileen puhaltava mies, taruolento. Mies joka näkee naisen ihmisenä?!
Se on vain sinun oma tietoinen valinta ja oma syysi jos olet valinnut pelkkiä jänn...miehiä!
Oletko koskaan ajatellut että myös sinussa voisi olla jotain vikaa jos jokainen nainen ghostaa sinut? Kaikki vika ei ole aina muissa vaan myös omassa käytöksessä voi olla osansa asiaan.