+35 vuotiaat miehet vailla naista
Mistä luulette johtuvan, että vakituisessa työsuhteessa oleva +35-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut, eikä hänestä tiedettävästi ole kukaan nainen ollut kiinnostunut?
Kommentit (128)
"Suurin vika on selkeästi siinä, ettei ole syntynyt pitkäksi ja komeaksi. Se on ihan oikeasti se selkein yhteinen nimittäjä, jonka voi nähdä näissä asioissa. Baareissa kun kävin, niin kyllä selkeästi ne pisimmät ja komeimmat miehet eniten naisia saivat. Ja ei pakosti tarvitse olla edes erityisen komea, riittää joillekin naisille sekin että vaan on tarpeeksi pitkä, yleensä +185 cm. 180 cm on liian tavis naisille. Itse olen lähemmäs 170 cm. Kavereistakin selkeästi eniten/helpoiten on ollut naisia niillä, jotka ovat pitkiä. Itse kun yrittänyt mennä juttelemaan, niin instant pakit tulee jo heti ennen kuin ehtii mitään edes jutella, koska ei ole pitkä ja komea. Olen näitä asioita joutunut todistelemaan koko elämäni ja nähnyt miten asiat menevät, niin eipä hirveästi kiinnosta enää naisjutut, siis ainakaan hakemalla hakea. Olinhan nyt viime kesänäkin böndemmällä käymässä ja muutama muija tuli tanssilattialle samaan aikaan suutelemaan ja koskettelemaan ja eipä täällä pk-seudulla ole koskaan käynyt noin. Pk-seutu on oikeasti pinnallista pa...kaa. Siinäkin tilanteessa kuitenkin heittäydyin täysillä mukaan, eli asenne on oikea. Pk-seudulla naisilla ei ole mitään asennetta. Naisten vika, ei minun."
Pienet on ongelmat verrattuna niihin todellisiin kärsijöihin, -185 cm -miehiin. Toista metriä syvä kuoppa kun ilmaantuu paikalle, niin harva sinne haluaa hypätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa tehdä kemiaa naisiin. Ihan normaalia.
Osaa keskustella vanhempien naisten kanssa mennen tullen. Mukautuu toisten ihmisten mielipiteisiin mennen tullen. Oman ikäistä tai nuorempaa naisseuraa, treffailua ei saa mistään. Mistä johtuu?
"Mukautuu toisten ihmisten mielipiteisiin mennen tullen."? Onko hän älyllisesti alikehittynyt? Tai onko muutenkin ihan lapanen mielipiteiden ilmaisun lisäksi?
On tutkittu asia (monet kyselytutkimukset), että älykkyys on yksi seksikkäimmistä ominaisuuksista naisten mukaan (allekirjoitan).
No kerro nyt kun selvästi olet asianomistaja. Ei sillä että mua vaivaisi tai huolestuttaisi, olenhan itsekin poika nelikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa keskustella vanhempien naisten kanssa mennen tullen. Mukautuu toisten ihmisten mielipiteisiin mennen tullen. Oman ikäistä tai nuorempaa naisseuraa, treffailua ei saa mistään. Mistä johtuu?
"Mukautuu toisten ihmisten mielipiteisiin mennen tullen."? Onko hän älyllisesti alikehittynyt? Tai onko muutenkin ihan lapanen mielipiteiden ilmaisun lisäksi?
On tutkittu asia (monet kyselytutkimukset), että älykkyys on yksi seksikkäimmistä ominaisuuksista naisten mukaan (allekirjoitan).
Heh. Sittenhän shakki-kerhon olmit ja pläskit revitään käsistä!
Vai tarkoittavatko naiset älykkyydellä taas jotain aivan muita?
Täytyisi mennä kristilliseen avioon että saa vihhua...kin. Muutoin nainti on vähän laitonta...tai ainakin syntistä hommaa. Vaan se avioituminen ois varmaan aika töisevä urakka ja ison kiven alla pitkässä kuusessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut parempaakin tekemistä kun leikkiä kaunareita ja kotia jonkun tytön/naisen kanssa.
Sitä kodin leikkimistä kutsutaan myös aikuiseksi elämäksi.
Aikuinen voi myös halutessaan pelata videopelejä ja syödä muroja aamulla, tai vaikka värittää jotain värityskirjaa.
NIin voi, ihan yksinään. Vaipat on hyvä opetella itse vaihtamaan, koska äitis ei ikuisesti elä.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen kyllä seurustellut ja käynyt treffeillä aika paljonkin nuorempana, mutta siinä 30-vuotiaana kun tosissaan etsin kumppania, niin sopivaa vain ei löytynyt. Muilla kavereilla oli jo ja niilläkin 90% se oli vain jostakin löytetty, sormustettu ja sitten spermattu raskaaksi, että tulee ne "lapsivelvollisuudet hoidettua". Joillekin vaimo on statussymboli siinä missä autot. Muutamia näistä niiden vaimoista tavannut ja ei siellä pään sisällä kyllä mitään tapahtunut pienen keskusteluhetken jälkeen. Jotkut vaan tarttee sen akateemisemman naisen, että keskusteluissa on yhtään mitään järkeä. Pillu ja pano ei riitä.
Lisäksi on yllättävän paljon niitäkin jotka tarvitsee naisen kotiin, koska eivät muutoin pärjää. Vaimon pitää siivota ja tehdä ruoka, koska mies ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ollut parempaakin tekemistä kun leikkiä kaunareita ja kotia jonkun tytön/naisen kanssa.
Eli hakata pleisteissonia ja välillä tattia siellä välissä.
"Baareissa kun kävin, niin kyllä selkeästi ne pisimmät ja komeimmat miehet eniten naisia saivat"
Ehkäpä paikkasi löytää naisia ei ole baareissa? Siellä (varsinkin pintapaikoissa) on ihan eri sosiaaliset säännöt kuin muussa elämässä. Älä hakkaa päätäsi seinään siellä missä ei onnistu vaan mieti missä saattaisi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen kyllä seurustellut ja käynyt treffeillä aika paljonkin nuorempana, mutta siinä 30-vuotiaana kun tosissaan etsin kumppania, niin sopivaa vain ei löytynyt. Muilla kavereilla oli jo ja niilläkin 90% se oli vain jostakin löytetty, sormustettu ja sitten spermattu raskaaksi, että tulee ne "lapsivelvollisuudet hoidettua". Joillekin vaimo on statussymboli siinä missä autot. Muutamia näistä niiden vaimoista tavannut ja ei siellä pään sisällä kyllä mitään tapahtunut pienen keskusteluhetken jälkeen. Jotkut vaan tarttee sen akateemisemman naisen, että keskusteluissa on yhtään mitään järkeä. Pillu ja pano ei riitä.
Lisäksi on yllättävän paljon niitäkin jotka tarvitsee naisen kotiin, koska eivät muutoin pärjää. Vaimon pitää siivota ja tehdä ruoka, koska mies ei osaa.
Tämä on outo väite. Itse muutin suht myöhään kotoa omaan kämppään ja ne kotityöt oli se helpoin homma. Muutenkin olen omat autoni korjannut itse ja about kaiken osaan tehdä itse. Sit mitä olen katsonut naisia, niin naiset nimenomaan VALITSEVAT niitä uusavuttomia "siivoaminen on naisten hommaa"-luus...reita parisuhteeseen, eivät kunnollisia ja asioita osaavia miehiä. Erohan on sit siinä, että se osaava mies ei yleensä ole pitkä/komea, mutta se uusavuton on. Eivät naiset oikeasti katso mitään muuta kuin sitä mikä alapään hänellä kostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvin aikaa toiseen tutustumiseen eikä kellään tunnu olevan kärsivällisyyttä tutustua ellei ihastumisen tunne tule salamana. minä en ole koskaan ollut ns. ihastuttavaa miestyyppiä. Usko ihmiseen yksilönä tuntuu menneen puolin ja toisin. Onnekkaita ne jotka ihastuvat salamana eikä tarvi nähdä tällaista vaivaa pariutumispyrkimysten eteen.
M
Tämä onkin niin merkillistä kun toiseen tutustumiseen ei haluta käyttää aikaa. Pelkkä ihastuminen ei riitä parisuhteen aloittamiseen, kyllä se toinen täytyy oppia tuntemaan, myös se arkiminä.
Siksipä kai ne suhteet ei sitten kestäkään, ei se ihme ole.
N
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvin aikaa toiseen tutustumiseen eikä kellään tunnu olevan kärsivällisyyttä tutustua ellei ihastumisen tunne tule salamana. minä en ole koskaan ollut ns. ihastuttavaa miestyyppiä. Usko ihmiseen yksilönä tuntuu menneen puolin ja toisin. Onnekkaita ne jotka ihastuvat salamana eikä tarvi nähdä tällaista vaivaa pariutumispyrkimysten eteen.
M
Ihmiset ovat näissä asioissa erilaisia. Itse en näe mitään syytä tutustua ihmiseen johon en tunne ihastumista hyvin nopeasti. Siinä menisi valtavasti aikaa hukkaan, jos pitäisi alkaa etsiä neulaa heinäsuovasta ja vielä tutustua jokaiseen heinänkorteen siinä ohessa.
Ihastumisen jälkeen sitten tutustutaan ja funtsitaan miten jatketaan eteenpäin, jos jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Baareissa kun kävin, niin kyllä selkeästi ne pisimmät ja komeimmat miehet eniten naisia saivat"
Ehkäpä paikkasi löytää naisia ei ole baareissa? Siellä (varsinkin pintapaikoissa) on ihan eri sosiaaliset säännöt kuin muussa elämässä. Älä hakkaa päätäsi seinään siellä missä ei onnistu vaan mieti missä saattaisi onnistua.
Tinderistä ei saanut mitään pk-seudulla edes 50 km säteellä ja baareista vaikka jotain olisi löytynyt, ei löytynyt mitään pitkäaikaista suhdetta. Nyt jo lähemmäs 40v, joten eipä näitä naisjuttuja jaksaa ottaa kuin läpällä. Kuten palstallakin käy selväksi, naiset elävät täydessä denialismissa siitä mitä he haluavat, objektiivisesta tasosta yms. Ja Tinderissäkin lihavatkin naiset saavat enemmän matchejä kuin keskiverrot 5/10 miehet. Tässäpä esimerkkinä yksi todiste naisten harhaluuloista tason suhteen:
Tinder ja baarit ovat ne kaksi ehdottomasti hankalinta paikkaa tavalliselle miehelle. Ja silti sinä hukkaat aikaasi juuri niissä ja sitten valitat kun ei onnistu.
Jotain maalaisjärkeä sinulta ainakin puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen kyllä seurustellut ja käynyt treffeillä aika paljonkin nuorempana, mutta siinä 30-vuotiaana kun tosissaan etsin kumppania, niin sopivaa vain ei löytynyt.
No ei kai nyt kulahtaneelle kyläm*lkulle löydy. Mitäs huorailit menemään paljaalla m*lkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä ei saanut mitään pk-seudulla edes 50 km säteellä ja baareista vaikka jotain olisi löytynyt, ei löytynyt mitään pitkäaikaista suhdetta. Nyt jo lähemmäs 40v, joten eipä näitä naisjuttuja jaksaa ottaa kuin läpällä. Kuten palstallakin käy selväksi, naiset elävät täydessä denialismissa siitä mitä he haluavat, objektiivisesta tasosta yms. Ja Tinderissäkin lihavatkin naiset saavat enemmän matchejä kuin keskiverrot 5/10 miehet. Tässäpä esimerkkinä yksi todiste naisten ha
"Tinder ja baarit ovat ne kaksi ehdottomasti hankalinta paikkaa tavalliselle miehelle. Ja silti sinä hukkaat aikaasi juuri niissä ja sitten valitat kun ei onnistu.
Jotain maalaisjärkeä sinulta ainakin puuttuu."
Sinä taas taidat olla jonkun tason narsisti tai muuten vain hankala ihminen, kun tulet vain nettiin haukkumaan muita ihmisiä kertomatta itsestäsi mitään. Ihan siis perus trolli. Tuollainen trolli on pelkkä tippa meressä, ei mitään yksilöllistä. Toivottavasti otit kaikki piikit ja buusterit. Teillä trolleilla kun on mahdotonta omilla aivoilla ajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakki on lähinnä matematiikkaa. Siihen pystyy autistinen savantkin.
Ällykäs mies kykenee normaaliin vuorovaikutukseen, opiskeluun ja työhön ihmisten kanssa eikä kulje kuolavana leuassa venyen naisten sukupuoliominaisuuksia mulkoillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä ei saanut mitään pk-seudulla edes 50 km säteellä ja baareista vaikka jotain olisi löytynyt, ei löytynyt mitään pitkäaikaista suhdetta. Nyt jo lähemmäs 40v, joten eipä näitä naisjuttuja jaksaa ottaa kuin läpällä. Kuten palstallakin käy selväksi, naiset elävät täydessä denialismissa siitä mitä he haluavat, objektiivisesta tasosta yms. Ja Tinderissäkin lihavatkin naiset saavat enemmän matchejä kuin keskiverrot 5/10 miehet. Tässäpä esimerkkinä yksi todiste naisten harhaluuloista tason suhteen:
Sinullahan se delusion on ollut, kun et haluamasikaltaista kumppania löytänyt edes kivien ja kantojen alta. Nämä havittelemasi naiset tuskin ikisinkkuja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tarkoittaa, enkä ainakaan itse tarkoita. Shakki-kerho ei ole kiinnostavuudelle heikentävä tekijä. Äly vetoaa, mutta tarvitaan muutakin. Ne muutkin on lähinnä luonne- ja persoonallisuusominaisuuksia. Ja ne taas määrittyy sen mukaan, millainen nainen itse on. Äly on hyvä ominaisuus yhdessä edes jonkinasteisten keskustelutaitojen kanssa. On vähän rajallista selittää lyhyesti, mutta äly pitää ihmisen kiinnostavana pitkissä suhteissa. On se keskustelukumppani, jolle ei tarvitse vääntää rautalankaa, ja jolla äly riittää haastamaan ja/tai esittämään hyviä näkökulmia useampiin asioihin. Myös ajan hermolla oleviin. Ja älykkäät ihmiset usein itse omaehtosesti ja siitä nauttien myös lisäävät tietoaan ja osaamistaan päivittämällä niitä jatkuvasti omaksi ilokseen. Luontainen tiedonhalu ja kiinnostus asioihin. Jos on hyvä pelaamaan shakkia, mutta paljon muu ei kiinnosta (vrt. pleikkari), niin mahdollisuudet on aika heikot.
Ja fyysiset ominaisuudet, kuten ylipaino, niin niille voi ensin tehdä itse jotain ennen pariutumista, koska seksuaalisesti se ei monen mielestä nyt vaan ole vetävää. Ja ne, jotka ei voi/viitsi tehdä asialle mitään korjausliikettä (molempia on), pariutuu sitten kaltaistensa kanssa, jos muu ei onnistu. Monilta onnistuu. Ilman sitä kliseistä lompakonpaksuutta. Mutta se taas vaatii persoonallisuudelta melko täydellistä yhteensopivuutta sen toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kun naisia arvioi kuin autoja niin siinä voi olla osasyy ongelmaan.
Näitä riittää nykyään.
M