Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+35 vuotiaat miehet vailla naista

Vierailija
31.07.2024 |

Mistä luulette johtuvan, että vakituisessa työsuhteessa oleva +35-vuotias mies ei ole koskaan seurustellut, eikä hänestä tiedettävästi ole kukaan nainen ollut kiinnostunut? 

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en tiedä. Monia kivan näköisiä ja järkevän oloisia nelikymppisiä miehiä näkyy olevan Tinderissä, mutta kun näiden miesten toiveena on joko perustaa perhe, ei tiedä vielä haluaako lapsia tulevaisuudessa, tai ei tiedä edes minkälaista suhdetta etsii.

Siinä rankkautuu ulos aika pitkälti oman ikäiset naiset jotka eivät lapsia halua/voi saada (tai niitä jo on) ja jotka etsivät kuitenkin oikeaa parisuhdetta eivätkä mitään ollako vai eikö olla -teinidraamaa.

Vierailija
22/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se varmaan riippuu siitä yksilöstä, syitä voi olla monia. Tunnen yhden jolla intohimoinen autoharrastus, kukaan ei sieltä autotallista tule repimään koska tuossa harrastuksessa me naiset ollaan ikäväkseni edelleen harvinaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli ainakin kova paine jo 15-16 vuotiaana päästä panemaan edes jotain naista.Tein syntiä, menin laskuissa sekaisin.

Opin jotain ja nyt ei ilman naista oikein osaa ollakkaan. Eli miksi joillakin on mennyt 35 vuotta eikä naista? Kyllä se on vaan pakko aloittaa siellä nuoruudessa.

Ellet nyt sitten muuten saa, niin säästä rahaa ja mene vaikka Thaimaaseen. Jollet sieltä saa niin sitten on kyllä tyydyttävä kalliiseen ja laadukkaaseen pumpattavaan barbaraan. Käsittääkseni ne on kehittyneet valtavasti ja kuulemma oikein aidoin oloisia. Tosin väljiä ei ehkä löydy kuten noin niinkuin vähän käytetyt.

Vierailija
24/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa tehdä kemiaa naisiin. Ihan normaalia.

Osaa keskustella vanhempien naisten kanssa mennen tullen. Mukautuu toisten ihmisten mielipiteisiin mennen tullen. Oman ikäistä tai nuorempaa naisseuraa, treffailua ei saa mistään. Mistä johtuu? 

Mammanpoju. Ei aikuinen.

Vierailija
25/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa tehdä kemiaa naisiin. Ihan normaalia.

Tehdä kemiaa? Osaatko suomea?

Ihan oikein se on. Naisilla on parisuhteen ehtona kemia.

Tehdä kemiaa ei ole suomea.

No onhan. Nainen haluaa kemiaa ja miehen on se tehtävä. Miten se muka sitten olisi?

Vierailija
26/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule kiinnosta v i t t u a k a a n

No mikä sua kiinnostaa? 

Pillu, vitut väljiä

Vierailija
27/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota jokaisella treffaamallani naisella on ollut jalassa pimppihousut ja instagram-tili. Keskustelut häneltä luokkaa: "Öö, tota, niinku, emmätiiä." Nou thänks! Taidan käydä joku kesä Saksassa. Josko siellä naiset osaisi jopa keskustella asiasta kuin asiasta.

Tämä kertoo enemmän susta kuin naisista. Sama mihin menet, ei taso muutu ellet itse muutu😆😆

Vierailija
28/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota jokaisella treffaamallani naisella on ollut jalassa pimppihousut ja instagram-tili. Keskustelut häneltä luokkaa: "Öö, tota, niinku, emmätiiä." Nou thänks! Taidan käydä joku kesä Saksassa. Josko siellä naiset osaisi jopa keskustella asiasta kuin asiasta.

Tämä kertoo enemmän susta kuin naisista. Sama mihin menet, ei taso muutu ellet itse muutu😆😆

Mitä helvettiä? En minä pyytänyt laittamaan pimppihousuja jalkaan. Näin nyt vain pääsi käymään. Pitänee siirtyä isoista kaupungeista pienempiin mestoihin. En mä mitään horoa halua. Ptiää osata keskustella. Ei riitä että antaa paska-aukkoa ja on woke.

Vierailija
29/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "speksien mukaan" ihan normaali mies, mutta ei vaan ole tilanteita, missä tapaisi ketään. Tulen hyvin toimeen naisten kanssa esim. työasioissa ja monta kertaa on oletettu, että seurustelen. Tinder-jutut ei kiinnosta. Ja "ongelma" varmaan on se myös, että pärjäilen aika hyvin itsekseni, eli ei ole sellaista ongelmaa, että ei osaisi olla yksin, enkä halua etsimällä etsiä jostain baarista seuraa.

Vierailija
30/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoittelee kuuta taivaalta, etsii parikymppisiä instapyllistäjiä.

Nämäkö ovat erityisen vaikeita tapauksia mielestäsi? :D

Vierailija
31/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoittelee kuuta taivaalta, etsii parikymppisiä instapyllistäjiä.

Nämäkö ovat erityisen vaikeita tapauksia mielestäsi? :D

Kukaan ei tiedettävästi ole koskaan ollut kiinnostunut. Palaute muilta naisilta on ollut tasoa: homo, friikki, epäsiisti. 

Vierailija
32/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei murrosiässä herätä mitään vastakaikua vastakkaisessa sukupuolessa niin ihminen lannistuu ja syntyy sellanen ketsuppipulloefekti ettei mitään koskaan tapahdukkaan. Eikä mitään yritystäkään enää ole. Vaikka joku kiinnostuisikin niin hän ei vastaa siihen. Sillei voi käydä helposti. Riittää että on vähän ujompi tai vaan huonoa tuuria.

Vierailija
33/128 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-35 vuotiaat miehet ovat kaikki vailla naista.

Vierailija
34/128 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa viedä tilanteita eteenpäin. Se on se ongelma lähes aina jos ei ole muuten ihan sosiaalisesti mahdottoman kömpelö

Ratkaisevaa pariutumisessa on se että ei jää vain arpomaan että onkohan se toinen kiinnostunut ja pitäisikö tehdä jotain vaan toimii.

Vierailija
35/128 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supliikki hukassa. Minä juttelen kymmenien naisten kanssa töissä viikoittain. Ja kun on itse aloittanut keskustelun, niin naiset kyllä seuraavalla kerralla hakeutuvat itse juttusille.

T. Kiva, mukava eikä edes ruma mies 50v

Vierailija
36/128 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhekyky on naisten saamisessa tärkeintä, se että osaa jutella. Se että on rikas, komea tjms. on plussaa, mutta suulla ne naiset saadaan. Jättäkää pleikkarin runkaaminen ja lähtekää liikkeelle.

Vierailija
37/128 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies on liian hyvä ja kunnollinen naisille, erittäin suurella todennäköisyydellä myös kokematon. Saattaa pelata videopeleja tai katsoa animea, nämä ovat aikuistuneille naisille todella iso red flag miehessä. Tuon ikäisen miehen tulee olla menestynyt työelämässä, pitkä ja komea.

Vierailija
38/128 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhekyky on naisten saamisessa tärkeintä, se että osaa jutella. Se että on rikas, komea tjms. on plussaa, mutta suulla ne naiset saadaan. Jättäkää pleikkarin runkaaminen ja lähtekää liikkeelle.

Pitää myös ymmärtää milloin lopettaa sen puhumisen ja tekee sen fyysisen aloitteen. Ei se pelkkä puhuminen ketään sinne pikkareihin vie, pitää myös päästä fyysisesti lähelle.

Vierailija
39/128 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan seurustellut enkä ole koskaan oikein edes treffaillut. Syy tähän on vain se että en koe parisuhdetta tai naista tärkeäksi asiaksi elämässä. Olen introvertti eli viihdyn yksin todella hyvin. 

M33

Vierailija
40/128 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todennäköisesti mies on liian hyvä ja kunnollinen naisille"

Hyvät ja kunnolliset miehet jäävät ilman vain siksi että he kuvittelevat että hyvä ja kunnollinen tarkoittaa myös sitä että ei voi tehdä kunnon aloitteita naisille vaan he jäävät sellaisen kohteliaan välimatkan päähän naisista. Kuvittelevat että asiat vain tapahtuvat itsestään kun on kiva ja kunnollinen. No eivät tapahdu. Kyllä sitä pitää tehdä naiselle selväksi että on kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi