Oho, S bonusta tulossa yli 90€ 10.8!
Kommentit (48)
4,17 euroa. Joku aika sitten tein aiheesta ketjun, jossa hämmästelin miten jollain on varaa ostaa niin paljon, että saa satoja euroja bonuksia. Hämmästelen edelleen.
T. Köyhä yh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä summia ihmiset saa menemään kauppaan
Jos nuori muuttaa omilleen niin kyllä siinä saa ostaa verhoa/mattoa/imuria/mikroa/kahvinkeitintä/pesukonetta/astioita/siivoustarvikkeita/lamppuja ym ym. Fiksua keskittää niin saa edes jotain takasin.
Ei minulla olisi varaa ostaa millään noita kaikkia saman kuukauden aikana.
luotolla varmaan sitten. Toki fiksut ennakoi ja ostaa pikkuhiljaa nuorelle käyttötavaraa, ettei kaikki kasaannu yhdelle rysäykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä summia ihmiset saa menemään kauppaan
Jos nuori muuttaa omilleen niin kyllä siinä saa ostaa verhoa/mattoa/imuria/mikroa/kahvinkeitintä/pesukonetta/astioita/siivoustarvikkeita/lamppuja ym ym. Fiksua keskittää niin saa edes jotain takasin.
Ei minulla olisi varaa ostaa millään noita kaikkia saman kuukauden aikana.
luotolla varmaan sitten. Toki fiksut ennakoi ja ostaa pikkuhiljaayh. nuorelle käyttötavaraa, ettei kaikki kasaannu yhdelle rysäykselle.
Pikkuhiljaa olen säästänyt kun teinit lähtevät opiskelemaan niin pystyn maksamaan pesukoneet sun muut sohvat ja sängyt molemmille. Isästään ei ole mitään iloa.
Näyttää siltä että S-ryhmän edustajat täällä markinoivat kuinka paljon ja helposti saa bonuksia, jää se totuus kertomatta että keskuliikkeiden ahneuden vuoksi ja ostovoiman tuhouduttua 2020-2023 harvalla on varaa laittaa lähemmäs 2000 euroa per kuukausi kauppaan että saa pienet bonukset sitten takaisin... eikä K-ryhmä sen parempi ole siis... Lidl näiden perässä sitten...
45 egee. 600 tuli vuoden aikana, käytettiin luksuskylpylälomaan heinäkuussa
Tulee 38e bonusta. Ostoja on 897e. Ruokaa 479e, bensaa 85e, muita ostoja loput esim elektroniikka ja pukeutuminen.
Tsekkasin ja 155€ tulee nyt.
-33-