Oho, S bonusta tulossa yli 90€ 10.8!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Yli satanen yleensä. Mutta onkin iso perhe.
Ihanko pelkkää sapuskaa ostelemalla?
Mulle tulee ehkä pari euroa. Mut oonin näitä jotka joutuu syömään todella halvalla, vaikka täällä huudetaan ettei se ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
paljonko tohon pitää olla maksuja S-ryhmälle ?
Mulla näyttää ostot yli 1700€. Piti ostaa kotoa poismuuttavalle nuorelle sitäsuntätä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa, päivittäistavaroita, palveluita ym. Aika normaalilla kuukausikulutuksella tuohon pääsee jos keskittää s-ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näyttää ostot yli 1700€. Piti ostaa kotoa poismuuttavalle nuorelle sitäsuntätä.ap
Ohoh,, eipä oo kummoinen bonus tuosta määrästä.
Joskus 10 v sitten kun polttoaineostoista sai bonuksen ja samassa kuussa ostin rajoittimeen saakka 7000 litraa tupaöljyä, paukahteli sellaisia 500 euron bonuksia.
KuinkaVitun säälittävän weeteetä on kerätä ja kytätä jotain vidun äääsbonuksia🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa, päivittäistavaroita, palveluita ym. Aika normaalilla kuukausikulutuksella tuohon pääsee jos keskittää s-ryhmään.
ei 1700 kyllä monelle ole normaali kk-kulutus kauppoihin ja polttoaineeseen
Mulla tulossa 45€, mutta tytär onkin ollut aika paljon mun luona nyt kesällä ja käytiin yhdessä reissussa. Normaalisti tulee n. 15-35 €, kun tytär on opiskelipaikkakunnallaan ja asustelen yksin.
Näköjään 108,22€ 🙂 Talouden ostot yli 2400€. Tuo kyllä sisältää aika ison osuuden vakuutusmaksuja, mistä saa bonuksia. Tankkauksia on myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näyttää ostot yli 1700€. Piti ostaa kotoa poismuuttavalle nuorelle sitäsuntätä.ap
Nuoriin sitä vasta rahaa uppoaakin.
yleensä 30-50 einarii. Nyt 60e