Espoossa joku mieshölkkääjä oli ryöstetty kesken lenkin jossain kuntoradalla.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kurjaa, mutta tasa-arvo toteutuu, kun miehetkin saa alkaa pelätä lähteä yksin lenkille.
Ite oon 190cm, päälle 100kg ja harrastanu neljää eri kamppailulajia sekä kamppailuveitsiä että ammuntaa. Mikäs hätä tässä on ollessa
Joskus sotien jälkeen kun raha oli myös tiukassa, käytettiin lyijyhauleja nahkapussissa. Siinä neljän lajin budokalls omat nahkapussit heilahtais.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mikään massamuutto, on koskaan hyväksi millekään maalle. Lieveilmiöt koskettavat koko yhteiskuntaa.
Mediahan tämän yksittäistapauksen nostattaa pintaan, vaikka ihan missä tahansa muualla tapahtuu samanlaista.
E s p o o l a i s m i e s r y ö s t i e s p o o l a i s m i e h e n .
Vierailija kirjoitti:
Sello on nykyään jo ihan ansaitusti ristitty Espoon itäkeskukseksi. Ite en enää PK-seudulla asu mutta toimisto on juurikin leppävaarassa niin saa silloin tällöin seurata menoa ihan omin silmin kun toimistolle pakko raahautua.
Itse Sello on toisessa todellisuudessa kuin radan pohjoispuolella sijatsevat alueet. Jos tulet autolla suoraan kehältä Sellon parkkipaikkalle ja poistut samaa reittiä voit hyvinkin kuvitella olevasi Suomessa.
Itiksessä ja jopa Vantaan Myyrmannissa ei tällaista harhaa pääse enää syntymään vaikka et julkisilla liikkuisi etkä astuisi askeltakaan ostarin ulkopuolelle.
Täytyy alkaa pitää veistä mukana ulkoillessa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ryöstetty oli vihervassu, demarikin käy...
Myös kepulainen tai persu käy koska 2015, 30000, we shall never forget...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kurjaa, mutta tasa-arvo toteutuu, kun miehetkin saa alkaa pelätä lähteä yksin lenkille.
Ite oon 190cm, päälle 100kg ja harrastanu neljää eri kamppailulajia sekä kamppailuveitsiä että ammuntaa. Mikäs hätä tässä on ollessa
Minkälaista pyssyä suosittelet lenkkipolulle?
Taskuase. Ongelma on vaan että Suomessa sellaisen sai laillisesti ostaa viimeksi 90-luvulla ja minkä tahansa pyssyn kantaminenkin on laitonta.
Kannattaa kääntyä taskuaseasiantuntijan puoleen eli Vornaseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ryöstetty oli vihervassu, demarikin käy...
Myös kepulainen tai persu käy koska 2015, 30000, we shall never forget...
Ja aina sama lässyn lässyn.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tuntemani tyyppi joka oli kuolla kadulle vastasi aika tarkkaan tuota kuvausta.
Sekään ei pelännyt kulkea keskustassa pikkutunneilla kunnes sitten kerran joku nappipää viilsi varoittamatta kaulan auki katkaistulla pullonkaulalla.
Siinä ei ehtinyt kissaa sanoa ja se on elossa vain siksi että viilto osui pari milliä ohi kaulavaltimosta.
Minäkin harrastan ammuntaa mutta en elä sellaisissa harhoissa lukitussa asekaapissa oleva pistoolu auttaisi pätkääkään jos joku käy yhtäkkiä kimppuun lenkkipolulla espoon suurimmassa urheilukeskuksessa melkein keskellä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mediahan tämän yksittäistapauksen nostattaa pintaan, vaikka ihan missä tahansa muualla tapahtuu samanlaista.
"Finland: Land of thousand yksittäistapaus"
- Team Finland.
Höh. Mulla ei ole mitään ryöstettävää kuin vaatteet ja nekään ei ole mitään urheilumuotia.
En pidä edes avainta mukana lenkkeillessä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy alkaa pitää veistä mukana ulkoillessa.
Et muuten pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sello on nykyään jo ihan ansaitusti ristitty Espoon itäkeskukseksi. Ite en enää PK-seudulla asu mutta toimisto on juurikin leppävaarassa niin saa silloin tällöin seurata menoa ihan omin silmin kun toimistolle pakko raahautua.
Itse Sello on toisessa todellisuudessa kuin radan pohjoispuolella sijatsevat alueet. Jos tulet autolla suoraan kehältä Sellon parkkipaikkalle ja poistut samaa reittiä voit hyvinkin kuvitella olevasi Suomessa.
Itiksessä ja jopa Vantaan Myyrmannissa ei tällaista harhaa pääse enää syntymään vaikka et julkisilla liikkuisi etkä astuisi askeltakaan ostarin ulkopuolelle.
Miten niin kuvitella olevasi Suomessa? Kyllä niin Leppävaara, Itäkeskus kuin Myyrmäki ovat edelleen Suomea, jos niihin menee, ei tarvitse mitenkään kuvitella olevansa jossain, kun tietää, että on Suomessa...
Kaverilla kävi sama, mutta hän aloittikin puhelin antamisen sijaan pompahdella kuin potkunnyrkkeilijä ja heilutteli käsiä ylös alas leuka vinosti pystyssä. Kun ryöstäjä lähestyi, niin kaveri antoi nopean etukäden näpsyn poskelle ja pää nytkähti taaksepäin nyökäten.
Yritti toisenkin kerran ja samat. Kaveri teki tässä vaiheessa sormella soo soo liikettä ja näppäsi nopeat kaksi toistoksi että nyt alkaa jo riittää.
Siinä silmät pyöreänä ja pöllömystyneenä yritti kaapata jaloista ja viedä maihin, mutta kaveri hyppelehti kuin kenguru pois alta. Ryöstäjä luopui aikeistaan. Kaverini oli 190 cm pitkä ja painoi 99kg ja hän oli tuttu kaikista kamppailulajeista.
Vierailija kirjoitti:
Miljoona miljoona miljoona yksittäistapausta
Tuoksua tuoksua tuoksua somppusaippuan
Muistoja muistoja muistoja tuoksut tuo
Tunteen ja katseen ensirikastuksen
Huono, koska ei osu rytmitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn itse lenkillä. Olen nainen. En kanna mukana rahaa. En myöskään pelkää lähteä juoksemaan. Mutta en toivoisi, tuollaista kenelläkään. En edes miehille ns. tasa-arvon nimissä. Kuulostat ikävältä ihmiseltä, onneksi en tunne sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole väliä, kun joukko miehiä hyökkää kimppuusi/ jollakin on ase. Oikeastaan aseen kohdalla oot vaan isompi maali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen kommentti sinulta. Tilastojen mukaan on paljon todennäköisempää että mies joutuu sattumanvaraisen katuväkivallan tai ryöstön kohteeksi, kuin nainen. Eli tilastoja kun katsoo, niin miehet ovat aina saaneet pelätä yksin liikkumista paljon enemmän kuin naiset.
Olen eri mutta r*iskaus on mielestäni paljon pahempi kohtalo kuin puhelimen tai lompakon menetys. Ja lenkkipolulla r*iskatuksu joutuvat naiset.
Joka tapauksessa huolestuttava kehitys kaikin puolin.
Mihinkään metsään eikä urheilupuiston en uskalla mennä enää. Päiväsaikana on itseäniki kohti tullut urheilupolulla vastaan autolla vainoava mieshenkilö. Sitäpaitsi autot ovat lenkkipolulla kiellettyä. Onneksi tuli vastaan myös normaali ihminen ja pääsin tilannesta karkuun. Sen jälkeen enää en lähde mihinkään urheilupolulle. Aiemmin kävin siellä useinkin. Koen vaaralliseksi paikaksi, koska jouduin pelkämään henkeni edestä. Elikä oma apu paras apu elikä pysyä poissa tämmöisesta paikoista. Ja paras olla menemätä. Tapaus oli myös Leppävaaran urheilupuistossa viime syksyllä.
Espoossa on meno hurjaa nykyään.
Samoin kuin naisten itsemurhaluvut saadaan vähintäänkin miesten määrien tasolle.
Eikun hei, onkohan tää nyt kuitenkaan ihan näin?