Espoossa joku mieshölkkääjä oli ryöstetty kesken lenkin jossain kuntoradalla.
Kommentit (149)
Todella kurjaa, mutta tasa-arvo toteutuu, kun miehetkin saa alkaa pelätä lähteä yksin lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Todella kurjaa, mutta tasa-arvo toteutuu, kun miehetkin saa alkaa pelätä lähteä yksin lenkille.
Ite oon 190cm, päälle 100kg ja harrastanu neljää eri kamppailulajia sekä kamppailuveitsiä että ammuntaa. Mikäs hätä tässä on ollessa
Vierailija kirjoitti:
Vain naiselta voi odottaa moista kommenttia. Miehet ovat aina olleet tilastollisesti suuuremmassa vaarassa julkisilla paikoilla kuin naiset. Mutta naiset ovat uhriutumisen mestareita.
Eiköhän ryöstäjällä ole sellainen pihtiperintä, ettei siitä juoksija pääse pakoon välttämättä. Ellei jotenkin vaan pääse. Helppo palstalla sanoa että juokse ja jätä se taakse. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 190cm, päälle 100kg ja harrastanu neljää eri kamppailulajia sekä kamppailuveitsiä että ammuntaa. Mikäs hätä tässä on ollessa
Väistätkö luodinkin?
Todennäköisesti narkki tms. Kenellekään ei selvinpäin tulisi mieleen lenkkeilijän ryöstö, vaikka ois kuinka rahapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä joku hamppi saa ryöstettyä juoksua harrastavan?
Senku juoksee rauhassa ja kuuntelee ku rosmo kuukahtaa sydäriin takana.
Esimerkiksi näin: "Hei,anteeksi. *tähän jokin kysymys*" Lenkkeilijä pysähtyy vastaamaan. Seuraavaksi tulee nyrkki naamaan.
Missä kohtaa lähtisit juoksemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väistätkö luodinkin?
Aina joka viikon toinen tiistai, mutta keskiviikkoisin ei oikein lähe
Vierailija kirjoitti:
Juoksetko luotia nopeammin?
Länsinäylän mukaan ryöstö ja pahoinpitely tapahtui Leppävaaran urheilupuiston alueella.
Olikohan lihava saalis? Itse en pidä kuin puhelinta mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain naiselta voi odottaa moista kommenttia. Miehet ovat aina olleet tilastollisesti suuuremmassa vaarassa julkisilla paikoilla kuin naiset. Mutta naiset ovat uhriutumisen mestareita.
Joillekin naisille kun on lusikalla annettu ei voi muuta vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin lähti.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaati uhrilta rahaa, mutta koska sitä ei ollut, hän varasti tämän puhelimen.
Moni lenkkeilijä on heikkokuntoinen. Naapurin Jonne on 10 v lenkkeillyt/ löntystänyt , mut edelleen ylipainoinen