Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Libiso EI ole Ylellä töissä!

Vierailija
31.07.2024 |

Ylen luovien sisältöjen ja median johtaja sekä vastaava päätoimittaja Ville Vilén kertoo Iltalehdelle, ettei Libiso ole työsuhteessa Yleen.

Meillä on voimassa oleva sopimus Lloyd Libison yhtiön kanssa. Emme kommentoi Ylen ja yksittäisen yrityksen tai työntekijän välisiä asioita, Vilén kommentoi sähköpostitse.

---

Kun Iltalehti kysyy Libisolta, onko hän edelleen Ylellä töissä, seuraa sekuntien hiljaisuus.

Tämän vallitsevan tilanteen ja painostuksen alla en kommentoi tuota asiaa, Libiso sanoo lopulta.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/801ae36c-4bb2-4799-a1fb-c72fa9908…

Libiso ei ymmärrä mikä on työsopimus ja mikä on työntekijä.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tässä rahoittajien kesken kokoonnutaan niin eiköhän päätetä, että koko Yle lopetetaan ja joka ikinen kommunisti siinä lafkassa saa potkut?

Ennen sitä voitaisiin yhdessä sopia kriteerit, jotka määritellään yrityksille ja "toimittajille", joilta Yle ostaa ohjelmia tai juontoja. Yhteiset pelisäännöt on oltava. Eikunei, kun sehän on woketusta ja pakkokoulutusta ja aktivistien tuputusta ja mitä kaikkea epämiellyttävää..hitto, epäsensitiivistä. Sovitaan vaiks että Yle ostaa mitä roskaa tahansa, ei mitään laatu- tai sisåltökriteereitä eiköstä joo.

Vierailija
82/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko minä vetää minun rahoituksen pois Yleltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan tuollaista ihan tyhjästä keksisi. Toivottavasti saa kertoa jonkun toisen mediatalon kautta vapaasti, mitä tapahtui.

Vierailija
84/93 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Libiso avasi pelin ja nyt muitakin ex-yleläisiä lähtenyt mukaan. Varmaan nykyiset yleläiset vuotaa matskua. Missään työpaikassa ei kaikki niele sanelupolitiikkaa ja wokellusta. 

Kertoo kyllä syyt siihen, miksi ovat ex-työntekijöitä, jos/kun koulutuksista pitää tehdä itselleen joku elämää suurempi ongelma.

Aika monessakin työpaikassa erilaiset koulutukset koetaan usein tarpeettomiksi. Sama se on työttömille järjestettyjen koulutustenkin kanssa, ehkäpä haluavat päästä kokemaan nekin, kun ei työnteko kerran kiinnosta.

Seuraavaksi Yle voitaisiin valjastaa tunkemaan persu-propagandaa. Jos ei miellytä, saa toimittajat vaihtaa työpaikkaa.

Mille kuulostaa?

Vierailija
85/93 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme saivartelua Yleltä.

Vierailija
86/93 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan tuollaista ihan tyhjästä keksisi. Toivottavasti saa kertoa jonkun toisen mediatalon kautta vapaasti, mitä tapahtui.

Eihän tuo mistään tyhjästä puhunut. Ylen johtajat valehtelivat medialle sekä hallintoneuvostolle. Tuosta on erilaisia todisteita. Tämä omalla naamalla kertoiminen oli ainoastaan yksi todiste muiden joukossa.

Yle oli tulkinnut Yle laissa olevan tasa-arvon intersektionaalisen feminismin kautta, eli positiivisen syrjinnän avulla. Ikävä kyllä tuo poliittinen ääriajattelu ei kestä päivänvaloa, joten Ylellä on nyt suuri ongelma. Yle on jäänyt kiinni syrjimisestä ja ihmisten aivopesusta ääriajatteluun. Nyt ei ole enää vaihtoehtoina kuin uskottava suunnitelma Ylen puhdistamiseksi tai Ylen budjetin ja vastuiden dramaattinen leikkaaminen.

Miten Libisoa on syrjitty? Kouluttamaton miesoletettu otettu töihin Ylelle ja irtisanoutumisensa jälkeen ostettu sisältöä hänen yhtiöltään.

Missä kohdin se aivopesu esiintyy? Onko Libiso aivopesty kuvittelemaan olevansa Ylen toimittja?

Vierailija
87/93 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vassaritoimittajat voisivat tuolloin hakea palkkansa vaikka tubettajina. Tuo olisi mukavaa vaihtelua."

Pääsisivät influensereiksi ihan oikeasti. Tuolloin mitattaisiin ajatusten suosio, kun ei verorahoilla pääsisi väkisin luukuttamaan omaa ideologiaa.

Vierailija
88/93 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei v  i t t u   mä olin paskalla, haloo, Libiso toteaa mikrofoniin."

https://www.is.fi/viihde/art-2000010207822.html

Kysymys: MIKSI hän on ollut Ylellä töissä- tai miksi Yle on ostanut hänen yhtiöltä yhtään mitään? Tähänkö ne verorahat menevät?

Vierailija
89/93 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys: MIKSI hän on ollut Ylellä töissä- tai miksi Yle on ostanut hänen yhtiöltä yhtään mitään? Tähänkö ne verorahat menevät?

Sai värin takia tarpeeksi pisteitä, mutta Yle pettyi kun ukko ei palvonutkaan vihervasemmistolaista ideologiaa?

Yle siis ei harrasta positiivista syrjintää.

Vierailija
90/93 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai värin takia tarpeeksi pisteitä, mutta Yle pettyi kun ukko ei palvonutkaan vihervasemmistolaista ideologiaa?

Yle siis ei harrasta positiivista syrjintää.

Ei tietenkään jos toimittaja ei tunnusta vihervasemmistolaista politiikkaa. Hassu.

Vierailija
91/93 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS tuore juttu 

https://www.is.fi/viihde/art-2000010603883.html

Yle myöntää: Esti juontajansa pääsyn sähköpostiin nyt tapahtui uusi käänne

Vierailija
92/93 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Libiso kokee olleensa ainoa, joka uskaltaa ottaa aiheen puheeksi. Hänen rohkeuttaan on kuulemma kiitelty. Sitten mun Libiso ymmärtää menettäneensä työnsä ja saaneensa hankalan miehen maineen, ei näitä Ylen selkääntaputtelijota näy missään.

Omakehu haisee. 

Eipäs kun eletty kokemus 🙂

Vierailija
93/93 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut mölisee moraalista. Mihin nyt risti piirretään?

Mahtaako ne edes tietää, mikä on moraali?

Ei. Ei ne edelleenkään tajua edes, mitä tarkoittaa intersektionaalinen :DDD

Se on sitä että sinunlaisesi pääsevät valehtelemaan niin paljon kuin haluavat ja siitä vieläpä maksetaan mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän