Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden 6-v. raskastekoinen, vaikka syo aika vahan ja liikkuu paivittain. On edelleen lapsenpyorea. Koskahan alkaa solakoitumaan?

Vierailija
05.02.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen yrittänyt kiinnittää paremmin huomiota tytön ruokarytmiin. Syö kanssa keskimäärin aika huonosti, mutta sitten napostelee ruokien välillä (leipää, banaania, maitoa yms(eli ei mitään epäterveellistä)). Nyt pyrin siihen että söisi hyvin 5 * pvä ja ylim. napostelu jäisi pois. herkut olen myös rajannut 1 x vko.

Vierailija
2/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leipää napostelee ruokailujen välissä niin niistä kertyy helposti ylimääräistä hiilihydraattia, mikä lihottaa. Myös terveellinen ruoka lihottaa, jos sitä syö liikaa!!! Stoppi nyt tuollaiselle napostelulle ja heti. Ei hampaat tykkää ja tyttö paisuu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän juuri kirjoitin, että olen puuttunut asiaan.

2

Vierailija
4/4 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään kouluunlähtötarkastuksessa saa kuulla terkkarilta olevansa lihava ja kierre on valmis.. Solakoipas se muksu nyt äkkiä, ettei tule loppuelämän kierrettä terkkarin sanoista..

Terveisin:

Terkkarin sanat ikuisesti muistava ja ensimmäistä kertaa silloin tajusin olevani lihava ja sitä olen edelleen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän