Mitä mieltä miehestä joka käyttää sanaa "ihana"
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun lähipiirissä ei oo heteromiestenkään sanavarasto ja oman äidinkielen hallitseminen niin rajoittunutta, että ei pystyisi normaaliin ilmaisuun omalla äidinkielellä. Ei kielellinen lahjakkuus oo mikään homojen yksinoikeus. Eihän kaikki miespuoliset kirjailijatkaan oo homoja, kyllä heterotkin osaa.
Käyttääkö lähipiirissäsi heteromiehet sanaa ihana muuten kuin naisesta puhuttaessa tai ironisesti?
Mitä treenaat ? Pitsinnypläystä vai meikkaatko
Kyllähän se näin raavaan miehen korvaan särähtää, vaikka siis minulla ei mitään homoseksuaaleja vastaan olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ihanasta. Onko joku ongelma? Tuutko tänne sanoo? Huutista.
Ihanan viiletä tänään. Jaksaa treenata.
M30
Onko sinulla jo poikaoletettuystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun lähipiirissä ei oo heteromiestenkään sanavarasto ja oman äidinkielen hallitseminen niin rajoittunutta, että ei pystyisi normaaliin ilmaisuun omalla äidinkielellä. Ei kielellinen lahjakkuus oo mikään homojen yksinoikeus. Eihän kaikki miespuoliset kirjailijatkaan oo homoja, kyllä heterotkin osaa.
Käyttääkö lähipiirissäsi heteromiehet sanaa ihana muuten kuin naisesta puhuttaessa tai ironisesti?
Kyllä, mun tuntemat miehet käyttävät ihan normaalisti äidinkielensä tavallisia sanoja. Toki meidän suvussa suurin osa on lahjakkaita kielissä, eikä oma äidinkieli ole poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Miten hauras voi maskuliinisuus olla, jos ei edes normaaleja sanoja uskalla käyttää 🙄🤣.
Ei se ole uskalluksesta kiinni. Ihana sana ei vaan tule heteromiehen suusta luonnostaan.
En tiedä, mutta naista, joka miettii tuollaisia, pidän hieman tyhmänä.
Ihana on kaunis sana. Esim. Hyvä luonteesta ja kaunista naista voi sanoa ihanaksi!
Mies voi käyttää sanaa ihana, mutta vain viitatessaan ihanaan kaunottareensa, tai johonkin kaunottarensa ihanaan piirteeseen, kuten hänen seksikkäisiin pikkuisiin tisuihinsa, seksikkäisiin pikkuisiin pakaroihinsa, seksikkäisiin varpaisiinsa, seksikkäisiin nilkoihinsa, seksikkäisiin reisiinsä, &c. Jotka kaikki ovat ihania.
Seksuaalisesti epävarmat miehet uskaltavat juoda vain kaljaa, käyttää ainoastaan sanaa PERKELE ja pukeutua remonttihaalareihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten hauras voi maskuliinisuus olla, jos ei edes normaaleja sanoja uskalla käyttää 🙄🤣.
No mites käytätkö sinä N sanaa? Etkö? Etkö uskalla? Normaaleja sanoja kaikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mun tuntemat miehet käyttävät ihan normaalisti äidinkielensä tavallisia sanoja. Toki meidän suvussa suurin osa on lahjakkaita kielissä, eikä oma äidinkieli ole poikkeus.
Ei nyt ollut kyse kuin sanasta ihana, eikä varsinkaan lahjakkuuksista kielissä. Trollihan sinä olet, joten turha sinulta on mitään kysellä.
Normaali suomalainen sana joka kuvaa jotain ihanaa. Ei kai tämä mikään sukupuoliasia ole???
Kylläpä näiden lapsosten oletettu miehisyys on pienestä kiinni, minä puhun ihan miten ihanasti tykkään, pukeudun keltaseen ja pinkkiin ja viän teidän kaikki naiset.
Miettikää te äijä porukalla mitä sanoja saa käyttää et ois maksimaalisen hetero kavereita varten, naisten mielipiteistä viis, no homo.
:' D
Hinttapuli se on, mutta niitäkin pitää suvaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole uskalluksesta kiinni. Ihana sana ei vaan tule heteromiehen suusta luonnostaan.
Mistäs se sana on Suomen kieleen tullut, jos heteromiehet eo sitä luonnostaan osaa käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei tule pelkurin suusta luonnollisesti koska pelkuri miettii muiden mielipiteitä eikä uskalla olla oma itsensä.
Kukaan muu kun pelkuri ei ala edes miettiin tämmösiä.
Saatat olla myös kaappihomo, he monesti tykkää leikkiä portinvartijaa ylikompensaationa kun muna maistuis.
Huoh... Miksi aloin tätäkin ketjua lueskella?!? Ihmisten, varsinkin miespuolisten, yksioikoiset mielipiteet menevät yli ymmärrykseni. Samoin h*mottelut. Ihan käsittämätöntä.
Onneksi en tunne kaltaisianne ressukoita.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näiden lapsosten oletettu miehisyys on pienestä kiinni, minä puhun ihan miten ihanasti tykkään, pukeudun keltaseen ja pinkkiin ja viän teidän kaikki naiset.
Miettikää te äijä porukalla mitä sanoja saa käyttää et ois maksimaalisen hetero kavereita varten, naisten mielipiteistä viis, no homo.
:' D
Juu ensinnäkin et ole miestä nähnytkään. Kukaan mies ei kirjoita tuolla tyylillä. Olet joko nainen tai homopoju