Mitä mieltä miehestä joka käyttää sanaa "ihana"
Kommentit (211)
Ette oo tosissanne?
Mun mies sanoo mua ihanaks joka päivä.
Ap heitteli omaan kysymykseensä vastauksia, huomasitteko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oteta lukuun naispuolisia henkilöitä, olen kuullut vain homojen ja pikkupoikien sanovan ihana.
Liikut paljon homojen ja pikkupoikien seurassa? Jep jep.
En nyt sanoisi paljon. Yhden homon kanssa vietän aikaa noin parin viikon välein ja pikkupoikien kanssa en ollenkaan.
Mitä mieltä olet aloittajasta joka pyytää tekemään pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisestä yhden sanan perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Juu en heittänyt. Tulin nyt katsomaan vastauksia. Oikea mies ei käytä neitimäisiä sanoja.
Heteromies voi kutsua naista ihanaksi. Sanaa käyttävät muissa yhteyksissä vain homot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet aloittajasta joka pyytää tekemään pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisestä yhden sanan perusteella?
Homofobinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Heteromies voi kutsua naista ihanaksi. Sanaa käyttävät muissa yhteyksissä vain homot.
Ja sitten laitoit tykkäyksen omaan viestiisi :D
Vierailija kirjoitti:
Ette oo tosissanne?
Omaa puolisoa voi heteromieskin sanoa ihanaksi, mutta jos vaikka sohvaostoksilla sanoo jotain sohvaa ihanaksi, ei hän täysin hetero ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en heittänyt. Tulin nyt katsomaan vastauksia. Oikea mies ei käytä neitimäisiä sanoja.
Etpä vissiin :D
Ai nyt yritetään maalata kuvaa heteromiehistä sellaisina juntteina, jotka ei osaa edes puhua normaalisti kun sanavarasto on niin suppea.
Ei onneksi vastaa mun tietämää todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tekin aika nopeasti leimaatte ihmisen yhden sanan perusteella. N-sana niin heti rassisti. Sama juttu
Nyt rupeen ihan piruuttani käyttämään sanaa ihana :DDD
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tekin aika nopeasti leimaatte ihmisen yhden sanan perusteella. N-sana niin heti rassisti. Sama juttu
Tai jos vaan yhen kerran ampuu päähän, ni heti taposta syytetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette oo tosissanne?
Omaa puolisoa voi heteromieskin sanoa ihanaksi, mutta jos vaikka sohvaostoksilla sanoo jotain sohvaa ihanaksi, ei hän täysin hetero ole.
Onneksi mun lähipiirissä ei oo heteromiestenkään sanavarasto ja oman äidinkielen hallitseminen niin rajoittunutta, että ei pystyisi normaaliin ilmaisuun omalla äidinkielellä. Ei kielellinen lahjakkuus oo mikään homojen yksinoikeus. Eihän kaikki miespuoliset kirjailijatkaan oo homoja, kyllä heterotkin osaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupeen ihan piruuttani käyttämään sanaa ihana :DDD
M48
Koita käyttää ei ironisesti miesten kesken, niin huomaat miten katseet kääntyy ja/tai ilme muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, oletkin persu.
Häh? Mitäs ihmeellistä tuossa nyt muka on, aivan normaali sana ainakin isäni suusta.
No kyllä ne Suomineidot kuitenkin ja useimmiten ovat IHANIA.
Ihanaa!