Mitä mieltä miehestä joka käyttää sanaa "ihana"
Kommentit (211)
On ihanaa, että miehetkin voivat käyttää ihana sanaa! Tähän asti minä olen pitänyt itseäni heterona, mutta jospa minä sitten olenkin homo, koska käytän ihanaa sanaa.
M70
Tunkeutuu naisten henkiselle reviirille.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulkaa miehet pois tuosta ahtaasta vankilasta, jonka olette ihan itse rakentaneet itsellenne! Kuinka tylsää, kun ei voi käyttää värejä, muka. Pitää olla mustaa, tummansinistä tai harmaata. Kuinka tylsää, että ei voi olla kuvioita. Yksiväristä sen olla pitää. Kuinka tylsää, että olisi muka joitain sanojakin, joita ei saa miehenä käyttää. Ankeaa elämää, jota jotkut onneksi ovat osanneet jo vähän muuttaa.
Ostaisin mielelläni värikkäämpiä vaatteita, mutta totuus on että kaupoissa on pääosin tarjolla vain "turvallisia" värejä. Olen siitä sanonut monta kertaa vaatteita ostaessani.
Vierailija kirjoitti:
Ihana-sanaa käyttävät miehet ovat joko homoja tai nyhveröitä.
On olemassa tasan kaksi sukupuolta ja naisia he eivät ole. Piste.
Käytän jos harvoin, mutta kieltämättä pysähdyn ensiksi hetkeksi punnitsemaan, kannattaako, ja onko se siinä tilanteessa hyväksyttävä sananvalinta. :D
Ihanahan semmoinen mies on! Nykyajan teinipojat ja nuoret miehet käyttävät jo ihan sujuvasti ihanaa, toista se oli ysärillä.
Ihana sanaa paljon käyttävä on joko homo tai bi.
Jos 99% on sitä mieltä että ihana kuuluu naisten suuhun tai sellaiseksi itsensä mieltäväksi jota myös miespuoliseksi homoksi/hintiksi kutsutaan, niin eiköhän tämä keissi ole taputeltu.
Voi tulkaa miehet pois tuosta ahtaasta vankilasta, jonka olette ihan itse rakentaneet itsellenne! Kuinka tylsää, kun ei voi käyttää värejä, muka. Pitää olla mustaa, tummansinistä tai harmaata. Kuinka tylsää, että ei voi olla kuvioita. Yksiväristä sen olla pitää. Kuinka tylsää, että olisi muka joitain sanojakin, joita ei saa miehenä käyttää. Ankeaa elämää, jota jotkut onneksi ovat osanneet jo vähän muuttaa.