Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka käyttää sanaa "ihana"

Vierailija
31.07.2024 |

Niin? 

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulkaa miehet pois tuosta ahtaasta vankilasta, jonka olette ihan itse rakentaneet itsellenne! Kuinka tylsää, kun ei voi käyttää värejä, muka. Pitää olla mustaa, tummansinistä tai harmaata. Kuinka tylsää, että ei voi olla kuvioita. Yksiväristä sen olla pitää. Kuinka tylsää, että olisi muka joitain sanojakin, joita ei saa miehenä käyttää. Ankeaa elämää, jota jotkut onneksi ovat osanneet jo vähän muuttaa.

Vierailija
202/211 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, että miehetkin voivat käyttää ihana sanaa! Tähän asti minä olen pitänyt itseäni heterona, mutta jospa minä sitten olenkin homo, koska käytän ihanaa sanaa.

M70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkeutuu naisten henkiselle reviirille.

Vierailija
204/211 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulkaa miehet pois tuosta ahtaasta vankilasta, jonka olette ihan itse rakentaneet itsellenne! Kuinka tylsää, kun ei voi käyttää värejä, muka. Pitää olla mustaa, tummansinistä tai harmaata. Kuinka tylsää, että ei voi olla kuvioita. Yksiväristä sen olla pitää. Kuinka tylsää, että olisi muka joitain sanojakin, joita ei saa miehenä käyttää. Ankeaa elämää, jota jotkut onneksi ovat osanneet jo vähän muuttaa.

Ostaisin mielelläni värikkäämpiä vaatteita, mutta totuus on että kaupoissa on pääosin tarjolla vain "turvallisia" värejä. Olen siitä sanonut monta kertaa vaatteita ostaessani.

Vierailija
205/211 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana-sanaa käyttävät miehet ovat joko homoja tai nyhveröitä.

On olemassa tasan kaksi sukupuolta ja naisia he eivät ole. Piste.

Vierailija
206/211 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki paita miehellä😂

Vierailija
207/211 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jos harvoin, mutta kieltämättä pysähdyn ensiksi hetkeksi punnitsemaan, kannattaako, ja onko se siinä tilanteessa hyväksyttävä sananvalinta. :D

Vierailija
208/211 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanahan semmoinen mies on! Nykyajan teinipojat ja nuoret miehet käyttävät jo ihan sujuvasti ihanaa, toista se oli ysärillä.

Vierailija
209/211 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sanaa paljon käyttävä on joko homo tai bi.

Vierailija
210/211 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 99% on sitä mieltä että ihana kuuluu naisten suuhun tai sellaiseksi itsensä mieltäväksi jota myös miespuoliseksi homoksi/hintiksi kutsutaan, niin eiköhän tämä keissi ole taputeltu.

Vierailija
211/211 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme