Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta että kaikille miehille tulee herutuskuvia instassa vaikka ei seuraa heruttajia?

Vierailija
31.07.2024 |

Vai kusetettiinko mua just äsken?

Väitettiin että herukuvia valuu ja änkee vaikka niitä ei haluaisi nähdä?

Mulle ei tule miesten herukuvia vaan vain kissavideoita ja naisia jotka heiluu vaatteitten kaa edestakas.

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vast pliis

Vierailija
2/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Kokoajan se suosittelee tilejä seurattavaksi. Yleensä noita heruttavia tissimissejä jos tili on profiloitu mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta. Noita tulee joka kanavassa vaivoiksi asti. Riittää, että lukee profiilissa, että olet nainen.

Vierailija
4/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on sulta AP millään tavalla pois vaikka miehelle niitä herutuskuvia tuliskin instaan näkyville? 

Vierailija
5/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, ainakin osa kuvista edustaa tota sorttia. Siksi jäänyt IG:n käyttö vähälle kun saattaa aiheuttaa parisuhteeseen kitkaa. 

Vierailija
6/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa sitä suurennuslasia äijän insta äppsistä niin saat nähdä mitä se ehdottaa. Mulla ilmestyy siellä lauma instalorttoja. 

Vierailija
7/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee juuri sitä mitä sieltä itse katsoo. 

Vierailija
8/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ikinä saaneeni herutuskuvia.

Vierailija
9/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain jos itse niitä katsoo, turha selittää muuta. 

Vierailija
10/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole totta.

Vierailija
11/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tule yhtään. Se suosittelee samanlaisia mitä klikkailee. Eli jos klikkailee herutuskuvia, se näyttää niitä vaikkei yhtään sellaista käyttäjää seuraisi.

Vierailija
12/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varmasti joukolla tulevat väittämään tänne jotain ihan puuta heinää, säästyäkseen kotonaan, vaikka tosiasia on ettei sieltä automaattisesti mitään lorttoja tule. 

Vierailija
13/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan vaan heruttajia

Vierailija
14/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tyhmä

Vierailija
15/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan satunnaisia tissejä ja pyllyjä ehdotettuihin julkaisuihin veikkaisin sukupuolen ja iän perusteella, mutta suurimmaksi osaksi on moottoripyöriä ja koirajuttuja yms. Jos on feedi täynnä niitä pyllyjä, niin sitten niitä on kyllä katsottu ihan tarkoituksella. Algoritmi kyllä tietää. 

Vierailija
16/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä ? Luultavasti se amerikkalainen 1milj seuraajaa omaava Brittany vähissä vaatteissa ei ole kiinnostunut suomalaisesta perus Pertistä tai edes Makesta. 

Vierailija
17/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap, sinulle valehdeltiin juuri.

Vierailija
18/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut sukupuolta instaani niin tulee kaikenlaisia herutuskuvia sekaan, joskus enempi, joskus vähempi. Huomasin myös, että minut oli merkitty joihinkin sellaisiin kuviin syystä mitä en tiedä. Yhden kerran kun otin kaikki lokitietoni ulos niin selvisi, että minä kuulun johonkin ryhmiinkin mihin ikinä en ole liittynyt.

Vierailija
19/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sukupuolta instassa, eikä koskaan tule minkään näköisiä herutuskuvia. 

Vierailija
20/175 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tästä tuli mieleen exäni. 

Makoiltiin sängyllä kun mies oli tullut töistä. Menin hänen kainaloonsa ja oli puhelimella. Luuli kai että siinä nukun mutta katsoin mitä hän teki ja viestittely juuri jonkun instabeiben kanssa joka oli lähettänyt herutuskuvia ja kysyi siinä exältäni, että haluaako nähdä lisää. 

Mies vastasi, jotain vau, ihanaa ja haluaa lisää pusuhymiöiden ja sydämien kera. Itse nousin siltä istumalta vihaisena ja mies ihmetteli mitä hän nyt on muka tehnyt. Alkoi nauramaan, että ihan vitsiä vaan ja mitä väliä kun ne pyytävät maksua että kokeili ihan huvikseen vaan. Sitten alkoi haukkumaan minua herkäksi ja mustasukkaiseksi. 

Minua vaan otti päähän miten alentavaa käytöstä on viestitellä tuollain kun itse makoilen hänen kainalossaan. Tuli todella etova olo ja lähdin ulos ovet paukkuen. 

Mies vielä kertoi myöhemmin, että nauroi tuota minun suuttumistani työkavereidensakin kesken. 

Suhde ei jatkunut enää pitkään. Oli siinä muutakin taustalla. Kunnioitus toista ihmistä kohtaan puuttui.