Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi IHMEESSÄ akateemiset haluavat tunkea itsensä AMMATILLISEEN

Vierailija
05.02.2007 |

koulutukseen ja viedä tällä tavalla opiskelupaikkoja muilta?

Onko huomattu, ettei se yliopistotutkinto olekkaan niin hyvä kuin olisi kuvitellut?

Viittaan nyt Hesarin tämän päiväiseen juttuun: " Suosittuun johtamistutkintoon tunkee " vääränlaista" väkeä

Korkeasti koulutetut vievät oppisopimuskoulutuksen paikkoja"

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne opiskelupaikat ole mitään suojapaikkoja lahjattomille? Ihme ongelmia!

Vierailija
2/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö ole?

t akateeminen minäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi?

Vierailija
4/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelua kannattaa jatkaa läpi elämän mahdollisuuksien mukaan koska työelämä kehittyy koko ajan vauhdilla.

Vierailija
5/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeväthän jotkut esim. kaksi akateemista tutkintoa, miksei sitten täydentäisi akateemista tutkintoaan jonkun muun alan tutkinnolla? Joskus tietää vasta työelämässä, mitä tarvitsee ja mihin etenee.

Vierailija
6/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä niin syvää halveksuntaa osakseen vaikka tutkinnossa on pyritty yhdistämään korkeakoulu ja ammatillista koulutusta?

Vierailija
7/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan ollut merkitystä sillä koulutuksen asteella. Sattuu nyt olemaan maisterin paperit takataskussa, ja välillä olen vakavissani miettinyt ammatillista koulutusta, olen miettinyt että haluaisinko ehkä kuitenkin elättää itseni tekemällä jotain konkreettista, haluaisin " tavallisen" ammatin.

Vierailija
8/8 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siitä onnellisessa asemassa, että saan opiskella juuri sitä, mitä haluan. ja ei kiinnostaa paskaakaan se, että olen muka vienyt jonkun toisen opiskelupaikan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi