NAINEN JOKA VALEHTELEE HALUNSA
Ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Aluksi seksiä oli usein ja intohimoista. Kerroimme haluista viestin, puhelimessa ja kasvotusten. Yht äkkiä loppui kaikki. (Itse kertonut haluista ja ei reagoi)Alkoi tulla syitä ettei seksiä ole kuin harvoin. Kyselin, eikö enään tule iltoja mieli tekisi. Nainen sanonut että ei ole, eikä tule edes mieleen seksi. No tuota en oikein ostanut ja aloin seuraamaan hänen lelua. Ollaan oltu esim viikko erossa niin lelu vaihtaa asentoa, latausjohto välillä viikattuna pussissa ja välillä vaan sullottu pussiin. Miksi ottaisi lelun laatikosta, ottaisi pois pussista, latailisi jos ei käytä. Tästä tullut todella huono itsetunto etten enään kelpaa seksuaalisesti ja mietin miksi on alkanut valehtelemaan. Nyt en sit usko hänen juttuja ja mietin huijaako tässäkin asiassa. Miksi valitsi valehtelijan tien yht äkkiä, vaikka sanoo rakastavansa. Missä kaikessa ei enään ole avoin??
Haluisin asiallisia kommentteja. Kiitos
Kommentit (38)
Et mieti turhaan.Kyllä pistäisi mietteliääksi ja varmasti syö itsetuntoa. Mitenköhän reagoisi jos kertoisit seuranneesi lelua.tuskin myöntäisi 🤔. Aika yleistä että kiinni jäädessään valheesta puolustaudutaan hyökkäämällä. En ehkä kertoisi. Kuitenkin sulla ikävä tilanne ja harmillista että toisen valehtelun takia itsetunto kärsii. Ymmärrettävää. Seuraa tilannetta ja kun täysin olet varma valehtelusta niin miettisin sinuna eroa. Jos tuollasta alkaa tekemään niin kyllä on jotain hämärää. Tsemppiä
Ei hän varsinaisesti valehtele. Seksi ja masturbointi ovat eri asioita. Ei välttämättä tee molempia mieli samalla tavalla.
Kannattaa tosiaan ottaa asia naisen kanssa puheeksi, mutta ehdottomasti syyttelemättä ja syyllistämättä.
Ehkä on jotain mitä voit tehdä asian hyväksi, tai sitten ei ole, mutta puhumalla se toivottavasti selviää.
Olen +50 ja kokemusta muutamasta pitkästä suhteesta ja yleensä muututaan avoimemmaksi suhteen edetessä mutta teillä käynyt toisin. Ei oikein normaalilta kuulosta ja ottaisin asian puheeksi jos et ole vielä puhunut. Toki jos jotain hämärää niin reaktio on todennäköisesti suuttuminen ja riita.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän varsinaisesti valehtele. Seksi ja masturbointi ovat eri asioita. Ei välttämättä tee molempia mieli samalla tavalla.
Kannattaa tosiaan ottaa asia naisen kanssa puheeksi, mutta ehdottomasti syyttelemättä ja syyllistämättä.
Ehkä on jotain mitä voit tehdä asian hyväksi, tai sitten ei ole, mutta puhumalla se toivottavasti selviää.
Juu kaksi eri asiaa mutta ymmärsin että kieltää kaiken. Luulen että miehen huonon itsetunnon huomaa ja kyllä naisen pitäisi tajuta jotain tehdä kun huomaa. Varsinkin jos on ennen toiselle kertonut haluavansa. Sama se on meillä naisilla että haluamme tuntea olomme haluttavaksi ja jos mies ei enään ole kiinnostunut seksuaalisesti niin kyllä naiset sitä miettivät muille naisille. Olen sitä mieltä ettei ihan kaikki ole kunnossa ja naisen pitäisi osata ajatella asiaa omalle kohdalle. Mies puutteessa eikä anna mutta käyttää leluja.
Ymmärrän miehen huolen ja huonon itsetunnon. Naisen tehtävä tässä tilanteessa parantaa sitä jos tajuaa mitä tekee ja miten on käytös muuttunut.
Tämä minun mielipide ja miten itse toimin. Ikää ja kokemusta tosin vasta 49 vuotta
Itsllä vastaavanlainen tilanne. Alussa seksiä oli usein ja muutaman vuoden seurustelun jälkeen harvakseltaan. Tutustumisvaiheessa kertoi olevansa seksuaalinen ja haluavansa seksiä usein. Nykyään seksi tuntuu olevan sellainen välttämätön paha, joka suoritetaan alta pois lauantai iltana saunan jälkeen. Itsellä ei ole halut vähentyneet ollenkaan ja tuntuu turhauttavalta haluta toista ilman vastakaikua. Olen urheilullinen ja jopa paremmassa kunnossa kuin tavatessa, joten ei pitäisi olla siitä kiinni. Jossain vaiheessa kumppanilta alkoi tulla syitä haluttomuudelle. Oli työstressiä, väsymystä, huolia läheisistä ja milloin mitäkin. Toki ymmärrän, että tuollaiset vaikuttavat haluihin, mutta jos on jatkuvasti joku asia päällä, niin hieman mietityttää onko osittain vain tekosyitä. Tällä hetkellä ei pitäisi olla mitään edellämainituista, mutta joku varmasti vaivaa, koska seksiä ei ole. Enkä todellakaan halua painostaa mihinkään ja olla kyselemässä mistä tällä kertaa kiikastaa. Olen myös huomannut, että lelut on kyllä käytössä ja useammin kuin harrastamme seksiä. Lapsia ei ole, joten yhteisen ajan puutteesta ei pitäisi jäädä kiinni. Väkisinkin on alkanut tuntumaan, että syy on minussa, enkä herätä enää haluja toisessa. Puhuminen asiasta on vaikeaa, koska silloin toinen tuntee, että painostaisin seksiin ja ahdistuu tunteesta, että pitäisi sitä harrastaa, vaikka ei haluttaisi. Itse en myöskään halua seksiä, jos toinen ei ole täysillä mukana. Harmittaa, että olen taas ajautunut samaan tilanteeseen, jossa jouduin olemaan useamman vuoden aikaisemmassa suhteessani. Väkisinkin olen alkanut ajattelemaan, että syy on minussa, koska miksi muuten olisin uudelleen samassa tilanteessa. Vieraissa käyminen ei ole minulle vaihtoehto, vaikka täytyy myöntää, että sekin on käynyt mielessä. Elämä on liian lyhyt olla seksuaalisesti turhautunut.
M45
Vierailija kirjoitti:
Itsllä vastaavanlainen tilanne. Alussa seksiä oli usein ja muutaman vuoden seurustelun jälkeen harvakseltaan. Tutustumisvaiheessa kertoi olevansa seksuaalinen ja haluavansa seksiä usein. Nykyään seksi tuntuu olevan sellainen välttämätön paha, joka suoritetaan alta pois lauantai iltana saunan jälkeen. Itsellä ei ole halut vähentyneet ollenkaan ja tuntuu turhauttavalta haluta toista ilman vastakaikua. Olen urheilullinen ja jopa paremmassa kunnossa kuin tavatessa, joten ei pitäisi olla siitä kiinni. Jossain vaiheessa kumppanilta alkoi tulla syitä haluttomuudelle. Oli työstressiä, väsymystä, huolia läheisistä ja milloin mitäkin. Toki ymmärrän, että tuollaiset vaikuttavat haluihin, mutta jos on jatkuvasti joku asia päällä, niin hieman mietityttää onko osittain vain tekosyitä. Tällä hetkellä ei pitäisi olla mitään edellämainituista, mutta joku varmasti vaivaa, koska seksiä ei ole. Enkä todellakaan halua painostaa mihinkään ja olla kyselemässä m
Miehille valitettavasti seksi on yhtäkuin yhdyntä. Jos ei vaimosi nauti, se voi olla syy. Itse en tyytyisi pelkkään yhdyntään.
Jos seksi ein enää ole tyydyttävää , jos se on samaa vanhaa jyystämistä kyllä se alkaakin kyllästyttää ja tappaa varmasti kaikki halut.
Kukaan ei jaksa olla kohde ja objekti. Jos alussa on ensin sujunutkin, se johtuu hyvin todennäköisesti alun uutuudenviehätyksestä ja siitä että joka asiassa uudessa suhteessa suljetaan silmät kaikelta negatiiviselta ja kielletään sen olemassa olo.
Seksihalut tappaa sama tylsä rutiini sekä se, että ei koe tulevansa huomioiduksi suhteessa. Naiselle kun syvempi suhde on paljon enemmään kuin sängynjalkojen natinaa.
Seksihalut voi silti olla, mutta ei sellaiseen seksiin jota pystyt tarjoamaan. Siinä hommassa kun tarvitaan kaksi muullakin tasolla kuin pelkästään fyysisellä. Niitä haluja voi sitten hodella yksin ja rauhassa. Se mitä naisen olisi pitänyt kertoa on se, että seksi ei enää tyydytä. Että haluaisi avoimen keskustelun tästä miten voisitte löytää molemmille nautinnollisen tavan. Mitä kumpikin haluaa, mikä tuntuu hyvälle ja mikä ei. Mitä haluaa lisää ja minkä haluaa ehkä kokonaan pois.
Kukaan kun ei ole ajatustenlukija, kyllä ne asiat pitää ääneen sanoa. Hyvin yleinen virhe on juuri tuo että ei puhuta. Ei kerrota. Oletetaan vain. Kukaan ei välttämättä ole valehdellut, jättänyt vain kertomatta.
Tästä nyt ei tarvitse itsetuntoaan menettää. Kukaan ei voi tietää mitä toinen toivoo ja haluaa jos sitä ei kerrota. Niin että puhumisen paikka. Vastuu kummallakin.
Ja tuo kyttäily ja kontrolli! Se pistää kyllä hälytyskellot soimaan monessa suhteessa.
Kyllä hän nauttii seksiä harrastaessamme tai sitten on maailmanluokan näyttelijä. Itselle on toisen nautinto tärkeää ja se on todella kiihottavaa tuntea kuinka toinen todella nauttii. Ihmetyttää vaan miksi sitä haluaa nykyään niin harvoin, kun kuitenkin seksistä selvästi nauttii
M45
Tuollainen turhauttaa ja varmasti itsetunto kärsii kun alkaa miettimään mikä itsessä vika. Ja haluan sanoa näin naisena että ei pidä alkaa puolestelemaan naisia. Mekin tehdään virheitä ja kyllähän ap naisesi valehtelee jos sanoo ettei tule edes mieleen. Kyllä silloin jotain mielessä on jos lelua käyttää!!!! Ei silloin laskujen maksua mieti tai lasten hoitoa
Olen järkyttynyt mitä suhteita ja naisia teillä on. Itse en miehelleni tuollasta valehtelisi jos haluan kipinän säilyvän suhteessa
Kerrataas jälleen...
Oikeasti seksiä haluavien ja siitä nauttivien (jopa pitkässä parisuhteessa) naisten prosentuaalinen osuus on pieni. Eli ovat kertakaikkinen vähemmistö naisissa. Nämä naiset haluavat seksiä vielä vuosien ja vuosikymmenten suhteessa olon jälkeenkin.
Naisten suurelle enemmistölle seksi on suhteen sisäänvetotuote. He haluavat ihan aidosti seksiä, mutta vain suhteen muodostuessa ja ihan suhteen alussa. Toimivat biologisen vaistonsa mukaan, seksillä sitoutetaan mies suhteeseen, mutta kun suhde on vakiintunut niin seksiin ei tuhlata aikaa ja energiaa. Seksiä siis vain kerran kuukaudessa, ovulaatiopäivänä. Heillä ei ole mitään tietoista syytä toimia näin, he tekevät sitä miltä tuntuu. Suhteen alussa haluttaa, sitten ei haluta kuin harvoin.
AP, kirjoittamasi perusteella sinulla on kokemusta useammastakin naisesta, ja toimintakaavio on sinulle tuttu entuudestaan. Miksi ihmettelet itsestään selvää asiaa? Jos matkustat Grönlantiin, niin ei kannata yllättyä jos siellä on kylmää, lumista ja vähän ihmisiä. Ymmärrän että tämä asia voi tulla yllätyksenä ensimmäisessä suhteessaan olevalle kaksvitoselle miehelle, että seksiä ei enää olekaan samoin kuin seurustellessa. Neli- viisikymppisen luulisi ymmärtävän kuinka se asia käytännössä menee. Parisuhteeseen mennessä yhtenä syynä on toive hyvästä, vilkkaasta ja säännöllisestä seksielämästä. Parisuhde ei takaa mitään näistä. Ei hyvyyttä, ei vilkkautta eikä säännöllisyyttä. Hyvällä tuurilla näin voi käydä, useimmiten ei.
Vierailija kirjoitti:
Jospa puhuisit hänen kanssaan. Ei täällä kukaan voi tietää, vain arvata.
Naisen kanssa asiallinen keskustelu on mahdotonta. Paikalla pitää olla ulkopuolinen tuomari, jotta tunteet ei kuumene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa asiallinen keskustelu on mahdotonta. Paikalla pitää olla ulkopuolinen tuomari, jotta tunteet ei kuumene.
Siinä tapauksessa teidän suhteessa on seksin vähyyttä paljon suurempi ongelma. Eikö tämä ole häirinnyt sinua aiemmin, minä en kestäisi olla tuollaisessa suhteessa ollenkaan?
Kyllä se on niin, että miehille se yhdyntä on usein yhtäkuin seksi, kun taas naiset haluavat usein muuta. Ja aika usein mennään sillä mitä se mies haluaa.
Silloin on helposti tilanne että nainen saa "seksistä" tarpeekseen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että miehille se yhdyntä on usein yhtäkuin seksi, kun taas naiset haluavat usein muuta. Ja aika usein mennään sillä mitä se mies haluaa.
Höpöhöpö. Pillu nuollaan aina, kun vaimo sallii. Usein on myös käsihoitoa tai leluja yms. ilman vaginaalista yhdyntää. Vaimo taas haluaa mieluiten maata selällään tekemättä mitään. Aiemman elämän naisilla oli valitettavasti melkolailla sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Pillu nuollaan aina, kun vaimo sallii. Usein on myös käsihoitoa tai leluja yms. ilman vaginaalista yhdyntää. Vaimo taas haluaa mieluiten maata selällään tekemättä mitään. Aiemman elämän naisilla oli valitettavasti melkolailla sama homma.
Ei ole höpöä, jotkut tekee noin, mutta suurinosa ei.
Hmmm, syy ja vika on sinussa, ap!
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta yhtään tutulta. Olen mies, joka haluaa enemmän kuin suhteen nainen, eli se tavallinen tilanne. Seksiä on silloin, kun myös nainen haluaa eli hän saa halutessaan, minä en. Silloin kun hän haluaa, kelpaa ainostaan yhdyntä. Minä haluaisin paljon muutakin, antaa ja saada. Kun seksiä on, nainen haluaa sitä ja nauttii, mutta hänelle riittää saada todella harvoin.