Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein käytte salilla?

Vierailija
31.07.2024 |

Miten säilytätte motivaation?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa todennäköisesti edelleen. Motivaatio säilyy kun treenitunnin jälkeen on hyvä ja ryhdikäs olo.

Vierailija
2/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 2019. Hyvin on säilynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka toinen päivä. Olen jo niin vanha, että jollen käy salilla, selkään alkaa sattua. Minusta salilla jumppaaminen on mukavaa.

Vierailija
4/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin joka toinen päivä. Olen jo niin vanha, että jollen käy salilla, selkään alkaa sattua. Minusta salilla jumppaaminen on mukavaa.

Onko eläkeläissali?

Vierailija
5/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5krt viikossa. Motia sain alussa katselemalla fitnessvaikuttajien videoita. Sitten siihen hurahti sisälle koko genreen. 

Vierailija
6/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2x.

kolme ois hyvä, mutten ehdi. Ei muuten kiinnostelisi pätkän vertaa, mut viiskybäsen ln pakko alkaa pitää huolta lihaskunnostaan.

Vierailija
7/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa käyn, se on optimaalisin. Ehtii vielä palautuakin. Näin jo 15 vuoden ajan.

Vierailija
8/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 3 kertaa viikossa. Suunnittelen aina etukäteen ja noudatan tietynlaista ohjelmaa, jotta käyntien määrä viikossa pysyy aina samana. En sen kummemmin motivoi itseäni, se on kuin hampaiden pesu eli pakko tehdä. Käyntien määrä viikossa vaihtelee vuoden sisällä 1-5. 

Vierailija
9/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaation säilytän, kun teen erilaisia sarjoja.

Hyvä olo motivoi.

Olen tehnyt aiemmin pitkiä sarjoja. Nyt kesällä vaihdoin lyhyempiin ja enemmän painoja. Voimaa alkaa tulla ja kehonhallinta hieman parempi.

Liikepankkia olen lisännyt. Uusia, erilaisia.

Riipouu viikosta kuin usein käyn 0-5.

Täälläpöin on useita saleja. Vaihdoin salia. Tuli uutta intoa siitä.

Vierailija
10/10 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko luokkaa kahdesti kymmenessä vuodessa, ellei ryhmäliikuntatunnit lasketa mukaan.

Ehkä viimeisin kehonkoostumusmittaus hiukan herätti, että olisihan sitä lihaskuntoa hyvä ylläpitää mitä enemmän ikää tulee, mutta toistaiseksi motivaatiota on todella vaikea löytää, kun ei ole juuri koskaan harrastanut säännöllisesti liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi