McDonald's myöntää: Hinnat ovat liian kalliita
Pikaruokaketju McDonald's vastasi kuluttajien huoliin aterioiden kallistumisesta. Pikaruokaketju Mcdonald's tahkoo voittoa, mutta pienituloisilla eivät riitä enää rahat ketjun ruokiin. Yrityksen hinnat ovat jopa kaksinkertaistuneet viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Nämähän piti olla alunperin simppeliä pikaruokaa jonka saa heti matkaan. Nykyään odotat kauemmin kuin lounas ravintoloissa ja maksat kalliisti.
Joskus sia hyvityksen jos pikaruoka kesti kauemmin kuin, en nyt muista sitä aikaa, mutta kuitenkin. Nykyään ei puhettakaan mistään hyvityksistä.
Tuskin hinnat ovat kaliita Tenejä parveilee mestassa kuin kooveenmaalilla
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi kertoa YLEn toimittajalle, että hinnat eivät ole kalliita, ne tuotteet ovat. Hinnat voivat olla nousussa tai laskussa, suuria tai pieniä, korkeita tai matalia, mutta kalliita ne eivät ole.
Just näin. Minua on vuosikausia häirinnyt, kun puhutaan halvoista tai kalliista hinnoista. Olen luullut että olen ainoa, joka nipottaa näistä ilmaisuista. Hinta ei siis ole halpa eikä kallis. Tuote on. Hinta voi olla korkea, matala, alhainen, noussut, laskenut jne. Toimittajien suomen kielen taito on nykyään todella huonolla tasolla. Joka päivä huomaa, kun käytetään vääriä verbejä ja tyylilajiin sopimattomia ilmaisuja. Suurimmalle osalle lukijoista sillä ei tosin ole mitään väliä.
En käy mäkkärissä jos ei ole kunnon tarjousta.
Normihinnat on korkeita/kalliita.
On juttu niin
Hesburgerin
Aina luottaa voit kuin ystäviin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on erikoista, että "euron juusto" maksoi pari euroa. Vaihtaisivat tuotteen nimen vastaamaan todellisuutta. Harhaanjohtava nimi vähintäänkin...
Tunnin junan matka aika on 1,5 h, joten siitä tuli Länsirata. Ongelmana on se, että meillä länttä on Turku ja Vaasa ja Kokkola, ei Helsinki.
Miten liittyy MC donaldsiin
Salmela itsekö se siellä runoilee? Kyllä Mäkkärin hinnanalennukset näkyvät pian teidänkin bisneksissä.
Ei ihme, että AV-mammat ovat olleet tavallistakin äksympiä viime aikoina!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee asialle? nostaa hintoja ja pienentää annoksia.
kiva asia se ahneus.
ei jaksa ymmärtää, että joku vielä vapaaehtoisesti lahjoittaa rahansa noille
Hesessä on aina kaupungista riippumatta hemmetin tympeä palvelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitäisi kertoa YLEn toimittajalle, että hinnat eivät ole kalliita, ne tuotteet ovat. Hinnat voivat olla nousussa tai laskussa, suuria tai pieniä, korkeita tai matalia, mutta kalliita ne eivät ole.
Just näin. Minua on vuosikausia häirinnyt, kun puhutaan halvoista tai kalliista hinnoista. Olen luullut että olen ainoa, joka nipottaa näistä ilmaisuista. Hinta ei siis ole halpa eikä kallis. Tuote on. Hinta voi olla korkea, matala, alhainen, noussut, laskenut jne. Toimittajien suomen kielen taito on nykyään todella huonolla tasolla. Joka päivä huomaa, kun käytetään vääriä verbejä ja tyylilajiin sopimattomia ilmaisuja. Suurimmalle osalle lukijoista sillä ei tosin ole mitään väliä.
Ja se verbien väärin taivuttaminen on jotain aivan kamalaa. En pysty lukemaan enää lehtiä, koska kieli on täysin ala-arvoista. Kirjoissa sentään käytetään vielä hyvää yleiskieltä.
Hyvä että myöntävät. Ehkäpä sitten laskua ainakin perustuotteiden, kuten sen euron juuston, hintoihin.
Mautonta ruokaa. En ranskalaisia halua edes ilmaiseksi. Löysiä suolatikkuja ja säilykepurkin makuisia dippejä.
Eikö eurolla saa enää juustohampurilaista?
2022 oli käännekohta Suomessa, kaikesta tuli valtavan kallista ja Suomesta tuli maailman kallein maa suhteessa tulotasoon...
Vierailija kirjoitti:
Elintarvikkeiden hinnat on poistettu pohjainflaatiosta, koska muuten inflaatio näyttäisi 15%.
EU ottaa pataan ryskiltä, vaikkei ole edes sodassa.
Mikä eu, hinta uutinen koskee Amerikkaa. On ne täälläkin tietty noussut mutta ei tuplaantunut
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee asialle? nostaa hintoja ja pienentää annoksia.
Tyytyä vähän pienempiin voittoihin?
Hesen Klubi jäsenyyden edut pitää mut pois mäkkäristä. Hesellä ja burgerkingillä on myös paremmat safkat.
Elintarvikkeiden hinnat on poistettu pohjainflaatiosta, koska muuten inflaatio näyttäisi 15%.
EU ottaa pataan ryskiltä, vaikkei ole edes sodassa.