"Miesten sheivaamattomat karvajalat on epäkäytännölliset"
Ei näytä hyvältä eikä jalat hengitä. Riippuen tietysti genetiikan suomasta karvojen runsaudesta, itse lähinnä tarkoitin ettei mies näytä miltään gorillalta..
Kommentit (30)
Lämmittävät talvella joilloin energiaa tarvitaan vähemmän. Mihin unohtui ilmastoahdostus?
Mutta niin seksikkäät. Mitä karvaisempi mies, sitä kuumempi :-p t. pahasti puutteessa oleva nainen 40+
Vierailija kirjoitti:
Lämmittävät talvella joilloin energiaa tarvitaan vähemmän. Mihin unohtui ilmastoahdostus?
No mites naiset sitten on pärjännyt talvet?
Jo on aikoihin eletty, kun raavaat miehet sheivaavat jalkakarvojaan.
Hyi helv joku silosääriään sheivaileva mies.
Miehellä pitää olla luonnostaan vähän karvoja. Sheivaus on naisellista, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä etkö muka sheivaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etkö muka sheivaa??
Olen nainen, mutta en sheivaa. Enkä voisi mitenkään ottaa vakavasti jalkojaan sheivaavaa "miestä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etkö muka sheivaa??
Olen nainen, mutta en sheivaa. Enkä voisi mitenkään ottaa vakavasti jalkojaan sheivaavaa "miestä".
Johtuu siitä että aivosi eivät ole vielä kehittyneet, jos siis et pysty hyväksymään erilaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etkö muka sheivaa??
Johtuu siitä että aivosi eivät ole vielä kehittyneet, jos siis et pysty hyväksymään erilaisia ihmisiä.
Kuka puhui mitään hyväksymisestä? Sanoin etten voi ottaa vakavasti. Jokainen saa toki olla ihan niin pelle kuin haluaa.
On naisillakin niitä housujen alla. Ellei ole himoajelija että aina sileänä.
Pöhpöh. Karvat jaloissa antaa suojaa ötököiltä. Myös ohvit ja muut toimii paremmin kun on vähän karvaa pinnalla.
Minä sheivaan vain persreikäni. Hygieenisempää kun ei tarttee perskarvoja pestä, tai repiä niihin kiinnittyneitä kikkareita. On myös punkille vähemmän viehättävä paikka kiinnittyä kun ei ole karvaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn mielipiteeseen!
M20
Minä yhdyn sinuun ;)
Heikki, 57
Parkano
Aivan hirveästi kiinnostaa muiden mielipiteet asiasta 😆 en ole nainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv joku silosääriään sheivaileva mies.
Ilmiannoin viestisi vihapuheena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä etkö muka sheivaa??
Ilmiannettu
Olen nainen enkä sheivaa mitään paikkaa kehossani. Miehen otan mieluiten myös luomuna ja karvaisena, olisi outoa jos mieheni sheivaisi koska en sitä itsekään tee.
Yhdyn mielipiteeseen!
M20