Anteeksi jo etukäteen: ovulaatiolimat.
Eli siis olen alkanut tässä kierrossa seuraamaan noita limoja ehkäisymielessä. Ajattelin, että ovulaatio oli toissapäivänä, kun silloin oli selkeä kipu alavatsalla ja eilen liman tulo loppui. Mutta tänään sitten tuli taas klöntti.
Muistaisin, että tällä palstalla on kirjoitellut muitakin, jotka ovat noita limoja seuranneet, joten kertokaapa minulle loppuuko liman tulo aina ovulaatioon, vai tulkitsinko ovulaation ajankohdan väärin ja se onkin vasta tulossa?
Toivottavasti kukaan ei oksenna tästä aiheesta...
Kommentit (3)
tuo limojen tarkkailu. ovulaatio ajankohta voi vaihdella suurestikin ja noita limoja nyt on vaikka millaisia ;), yleensä ovis on puolivälissä kiertoa mutta meillä nuorimmainen sai alkunsa juuri siitä luulosta. Todellisuudessa ovulaationi olikin aivan loppukierrossa.
johtuen imetyksestä. Pari viimeistä kiertoa ollut yli 40 päivää ja ovulaatio kp 30:n tienoilla. Neljäs lapsikin olisi toiveissa, mutta ei ihan vielä, joten olen ajatellut, että ovulaatiometodi olisi riittävän varma ehkäisykeino. Netissä kehuvat tuota Billingsin metodia lähes yhtä varmaksi kuin pillerit.
Ap
vaakamambon tuotokset ovulaatiolimoista? Mentiin nimittäin eilen sortumaan, kun olin ihan varma, että ovulaatio on ohi.
Ap