Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teenkö jotain väärin jos kutsun minusta kiinnostuneen 19-vuotiaan naisen? Olen itse 38v mies

Vierailija
30.07.2024 |

Ihan lain mukaanhan tuossa mentäisiin, ja kyseessä on aikuinen nainen. Silti hieman mietityttää asia. Mutta hän on itse selkeästi ollut aloitteellinen asiassa, joten miksei?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

anti mennä. tätähän sä oot usein kysynyt. eikö homma edistynyt. on monenlaisia makuja. joku pitää itseään vanhemmista tai nuoremmista. ja voi tulla yllätysihastuskin jossa onkin iso ikäero. ja hei,,eihän seaina tarvii olla vaavaa,yks vaihe elämässä. se on outoa jos 20v ja 80 v kimpassa, teidän ikäero jes. muista niinistölläkin ikäeroa rva haukioon ja ei tunnu missään.

nyt et enää kysele vaan toimintaa

Vierailija
22/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret seurustelkoon oman ikäistensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautan, että vaikka nainen suostuisi tulemaan kylään luoksesi, se ei ole lupaus seksistä.

Vierailija
24/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tähän niin kuin kyseessä ei olisi provo:

Olette molemmat aikuisia ihmisiä. Jos kyseinen daami on aiemmin osoittanut olevansa kiinnostunut sinusta, niin ei tuollaisessa kutsussa ole mitään pahaa. Toivon mukaan et ole vain kuvitellut sitä, että hän on kiinnostunut sinusta.

anna palaa,mutta varmista,kyllä sen näkee vaistoaa,,onko sähköä,katseet ,microilmeet-eleet..varmista,,kysy vaikka miesmakua,muita juttuja ohimennen.. ennenkuin teet siirron. ja joo olkoon iät mitkä vaan,moni tulkitsee ystävällisyyden väärin. normi erottaa noi.

Vierailija
25/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan makukysymys minkä ikäisistä pitää. joku nuorikin on ns wanha sielu 30 v ikäerokin ok.  

Vierailija
26/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaksi aikuista ihmistä voi tavata,ilman luvanpyytämistä. Ei liene asia muille kuuluvan.

Vierailija
27/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onhan makukysymys minkä ikäisistä pitää. joku nuorikin on ns wanha sielu 30 v ikäerokin ok.  

Traumatisoitunut kotoa ilman hoivaa jäänyt nuori. Siinä sitten joku setämies hääräämässä. Ole aikuinen ja pysy kaukana. 

Vierailija
28/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tähän niin kuin kyseessä ei olisi provo:

Olette molemmat aikuisia ihmisiä. Jos kyseinen daami on aiemmin osoittanut olevansa kiinnostunut sinusta, niin ei tuollaisessa kutsussa ole mitään pahaa. Toivon mukaan et ole vain kuvitellut sitä, että hän on kiinnostunut sinusta.

No jos ei ole kiinnostunut niin vastaa varmaan kieltävästi wtf. Ei 19v nainen ole mikään lapsi enää. Naisten vähättelyä kohdella naisia kuin lapsia.

Jos sinulla olisi lapsia, niin tietäisit että 19 v. on vielä kovin nuori. 40 v. voisi olla hänen isänsä. 

Vierailija
29/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan tee väärin, mutta ikäisesi naiset paheksuvat, kannattaa varautua.

Vierailija
30/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laillistahan teidän keskinäinen tekeminen todennäköisesti on, ellei teillä ole jokin pomo-alainen tai vastaava asetelma. Itse epäilisin huijausta, jos 10-15 vuotta minua nuorempi nainen esittäisi kiinnostunutt. Mikäli 15+ nuorempi nainen minua lähestyisi, niin epäilisin mieheksi tai botiksi. Ylipäänsä en varmaan tajuaisi, jos joku koittaisi minua lähestyä tai flirttailisi minulle.

Ei se pomo-alainen suhdekaan tekisi tuosta laitonta?

Ahdistelu on kiellettety myös töissä. Esimiesasemassa olevien touhuja on selvitetty oikeudessa asti. 

Vierailija
31/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 vuotias on jo aikuinen.

Ei ole aikuinen, vasta täysi-ikäinen ;) 25v -> alkaa olla aikuinen, siihen asti aivot kehittyy.

19-vuotiaan äippä

Vierailija
32/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laillistahan teidän keskinäinen tekeminen todennäköisesti on, ellei teillä ole jokin pomo-alainen tai vastaava asetelma. Itse epäilisin huijausta, jos 10-15 vuotta minua nuorempi nainen esittäisi kiinnostunutt. Mikäli 15+ nuorempi nainen minua lähestyisi, niin epäilisin mieheksi tai botiksi. Ylipäänsä en varmaan tajuaisi, jos joku koittaisi minua lähestyä tai flirttailisi minulle.

Ei se pomo-alainen suhdekaan tekisi tuosta laitonta?

Moraalitonta kuitenkin, kuten valta-asetelmat usein on. 

Vierailija
33/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oikea käsi avuksi niin saat myös kaverin kylään.

Vierailija
34/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä se jaksat keksiä näitä ripulifantasioitasi

Vierailija
35/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsuisit, seksiä? On väärin. Voi olla laillista muttei silti moraalisesti viisasta tai oikein.

Mitä ihmettä selität, 1800-luku soitti ja pyysi sua palaamaan.

Totta et 1800-luvulla nuoria tyttöjä saatettiin pakkonaittaa vanhoille sedille. Ei se siitä sen oikeampaa tai parempaa tee tänäänkään. Vanhempi väistää, eli sedän tulee ymmärtää et tyttönen etsii lähinnä isänkorviketta, turvaa ja huomiota. Toki moni mies käyttää tilaisuutta hyväkseen, mut itsekästähän se on, himo versus aikuisen vastuu.

Voi tulla yllätyksenä, mut edelleen monet ihmiset miettivät, et mikä on moraalista, oikein tai väärin ;)

Vierailija
36/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et todellakaan tee väärin, mutta ikäisesi naiset paheksuvat, kannattaa varautua.

Syystä että?

Vierailija
37/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pyytää suostumus kirjallisena, muuten istut huomenna kuulusteluissa ja tutkintavankeudessa. 

Vierailija
38/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vanhempi nainen, niin kertoisit jo iltapulussa miten voimaannut nuorista miehistä ja tervetuloa setåmiehet katsomaan of-liveshowta🍆

Vierailija
39/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit vanhempi nainen, niin kertoisit jo iltapulussa miten voimaannut nuorista miehistä ja tervetuloa setåmiehet katsomaan of-liveshowta🍆

Ja miehet vielä maksaa tästä :O

Vierailija
40/67 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5