Teenkö jotain väärin jos kutsun minusta kiinnostuneen 19-vuotiaan naisen? Olen itse 38v mies
Ihan lain mukaanhan tuossa mentäisiin, ja kyseessä on aikuinen nainen. Silti hieman mietityttää asia. Mutta hän on itse selkeästi ollut aloitteellinen asiassa, joten miksei?
Kommentit (67)
Ei laitonta, mutta ällöttävää. Ihan mielenkiinnostakin; miten helvetissä kukaan aikuinen ihminen voi katsoa tuon ikäisiä nuoria, ja miettiä seksiä? Ei käy mielessäkään. 19 on lähes lapsi vielä, ja näyttääkin siltä. Lukioikäisiä kuksimassa...
Lukiolaista yrität iskeä? Asuukin varmaan vielä vanhempiensa luona. Mietipä mikä on syynä siihen, ettet uskalla tutustua aikuisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan tee väärin, mutta ikäisesi naiset paheksuvat, kannattaa varautua.
Syystä että?
Heillä on vielä tuoreessa muistissa miten ällöttäviä oman isän ikäisten setämiesten flirttailut olivat.
Mitä sitten. 40 vuotiaana panin 20 v naista. Meillä oli ihan tapailusuhde ja seksiä oli 8 kk ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei laitonta, mutta ällöttävää. Ihan mielenkiinnostakin; miten helvetissä kukaan aikuinen ihminen voi katsoa tuon ikäisiä nuoria, ja miettiä seksiä? Ei käy mielessäkään. 19 on lähes lapsi vielä, ja näyttääkin siltä. Lukioikäisiä kuksimassa...
Ymmärrän hyvin että voi katsoa ja seksikin tulee mieleen kun kaunis ihminen on silmien alla. TÄMÄ ei kuitenkaan saa johtaa pidemmälle, eli vastuullinen aikuinen viestittää sille tyttölapselle, että kiitos imartelusta, mutta ikäero on sen verran iso että et tahdo alkaa mitään. Sydänsuruja sille tytölle tulee joka tapauksessa, mieluummin ennen sekstailuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten. 40 vuotiaana panin 20 v naista. Meillä oli ihan tapailusuhde ja seksiä oli 8 kk ajan.
Rassukoita aina löytyy, ja teitä hyväksikäyttäjiä myös.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään väärää. Nuoret naiset haluavat kokeilla juttuja.
Vanhat miehet haluavat ymmärtää kohteliaan ystävällisyyden kiinnostukseksi.
Ei se 20 vuoden ikaero mitaan siina kohtaa, kun toinen on 38 ja toinen 58. Mutta tossa kohtaa noinpain se valitettavasti on aivan valtava ero mentaalipuolella. Toisen elamankokemus viela lahes lapsen tasolla, toinen, vanhempi puolestaan on jo todella kokenut keski-ikaan siirtynyt aikuinen.
Tietysti miehella se lihanhimo puhuu niin vaativasti.
*Pahoittelen aan kayttoa, lappari vetelee vimosiaan.
Mutta jostain syystä vaivaa sua, kun täällä kysyt. Mistähän vois johtua...
Kutsu ja häivy netistä trollaamasta ja häiriköimästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rassukoita aina löytyy, ja teitä hyväksikäyttäjiä myös.
Eikös noi ole sama asia. Hyväksikäyttäjämies on reppana. Aivotkin ehkä teinin tasolla kuten käytöskin.
Minä olen 43v mies ja panen 19v poikaa. Yhtään en mieti onko väärin jos täysi ikäinen ja toimivaltainen haluaa munaa
Kutsu kylään vaan. Itsekin rohkenin tehdä näin ja olen nyt vuoden seurustelun jälkeen kihloissa itseäni puolta nuoremman miehen kanssa. Kyllä on elämä ihanaa. Aluksi tietenkin pelotti, mitä muut ajattelevat mutta mitä väliä sillä on, kun kaksi aikuista ihmistä rakastuu.
N43
Kyselee ja kyselee ja kyselee eikä toimi. Tyttö sanoi jo aikanaan niin ystävällisesti Allulle ettei halua olla edes ystävä, ja Allu miettii nyt josko sittenkin soittaisi elämänoljenkorsipuhelun selvälle sielunkumppanille - jos tädit ei kiellä (mutta onneksi tietysti tekevät tuon).
Itse samanikäisenä naisena ja lähes 19-vuotiaan lapsen äitinä sanoisin, että kyllä, mielestäni teet jotain väärin. Jokin minussa itsessäni sanoo, että kokisin vääräksi lähestyä tuon ikäistä ihmistä, vaikka hän olisi kiinnostunut minusta. Kyseessä on kuitenkin valtava ikäero, 20 vuotta, ja erityisesti se painaa silloin, kun toinen osapuoli on hyvin nuori, vasta lapsesta aikuiseksi kasvanut.
Jos muistelen itseäni 19-vuotiaana, ajattelin olevani kypsä ja fiksu, ja varmaan sitä olinkin verrattuna moniin muihin samanikäisiin. Silti nyt 20 vuotta myöhemmin pystyn ymmärtämään ainakin seuraavat seikat:
- parisuhde ja rakkaus eivät koskaan ole niin ainutlaatuisia, että sen olisi mahdollista tavoittaa vain yhden henkilön kanssa, vaihtoehtoja on monia
- ihminen kypsyy lopulta melko hitaasti
- joku voi tuntua kypsältä, mutta silti sisimmältä olla vielä nuori
- ihmisillä on vastuu myös muista ihmisistä ja heidän valinnoistaan, ei vain itsestä
Jotenkin itse ajattelen, etten haluaisi sitoa 20 vuotta nuorempaa keski-ikäisen ihmisen elämääni. Miksi haluaisin? Toinen opiskelee, minä käyn töissä. Toinen vasta rakentaa ja luo unelmiaan. Minulle tuo vaihe on osittain takana. En haluaisi olla este, en ainakaan ihmiselle, josta välitän.
Et, paitsi av-mammojen mielestä. Pitäisi deittailla vaan omanikäisiä viiden lapsen yksinhuoltajia.
Kerron oman kokemukseni; pikkusiskon kaveri ihastui minuun , oli ollut sitä jo ainakin teini ikäisestä asti, tätä en tiennyt aikoinaan. Minulla ja siskolla siis peräti 20 v ikäeroa . Nyt ollaan oltu onnellisesti yhdessä 2 vuotta, itse olen 40 ja hän 21 ja ei siis mistään muusta kuin musiikki mausta voi päätellä että ollaan eri vuosi kymmeneltä. Elämänkatsomus , mielipiteet , tykkäämisen kohteet, kaikki niin trimmaa yhteen. Hän on aina ollut jotenkin ikäistään vanhempi,minä taas vastaavasti nuorempi . Uskon että se selittää paljon. Samoin , kun minulla kokemusta enemmän naisen huomioon ottamisessa ( myös lakanoiden välissä ), on kuulema se miksi hän minua niin jumaloi. Hän kertoo että oman ikäiset on vielä ihan lapsia , lippis päässä ja pelaavat koneella 10 tuntia päivässä ja mistään henkevistä asioista ei voi puhua. Hän tarvitsee niin paljon enemmän ja minä olen siihen vastaus . En voi valittaa , hän on uskomattoman kaunis ja fiksu, kaunis vartalo , tosin joskus vähän naiivi. Joten anna palaa vaan! Mitä tässä elämässä on menetettävää? Sit sua harmittaa jos et ole ainakin kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Laillistahan teidän keskinäinen tekeminen todennäköisesti on, ellei teillä ole jokin pomo-alainen tai vastaava asetelma. Itse epäilisin huijausta, jos 10-15 vuotta minua nuorempi nainen esittäisi kiinnostunutt. Mikäli 15+ nuorempi nainen minua lähestyisi, niin epäilisin mieheksi tai botiksi. Ylipäänsä en varmaan tajuaisi, jos joku koittaisi minua lähestyä tai flirttailisi minulle.
Täysi-ikäiset saa harrastaa seksiä, oli pomo-alainen suhde tai ei.
Joo moni nuori nainen haluaa hyvää seksiä jota ei saa 20 v kavereilta. Nehän keskittyy vaan omaan orkkuun ja nainen ei saa mitään. Siksi vanhempi herras mies ja seksi on taatusti hyvää koska kokemus ja kokonais välittäminen naisen nautinnosta menee oman nautinnon edelle.
Generation gap.