Teenkö jotain väärin jos kutsun minusta kiinnostuneen 19-vuotiaan naisen? Olen itse 38v mies
Ihan lain mukaanhan tuossa mentäisiin, ja kyseessä on aikuinen nainen. Silti hieman mietityttää asia. Mutta hän on itse selkeästi ollut aloitteellinen asiassa, joten miksei?
Kommentit (67)
Ei sinusta kukaan ole kiinnostunut.
Siis miten on sinusta kiinnostunut? Nuori ei välttämättä tajua, että sedät tulkitsevat normaalin ystävällisyydenkin kiinnostukseksi. Eli tarkenna niin arvioidaan ensin, onko kiinnostunut vai fantasioitko vaan
Miksi kutsuisit, seksiä? On väärin. Voi olla laillista muttei silti moraalisesti viisasta tai oikein.
Vaikka nainen olisi 16v niin et silti tekisi mitään väärin.
Varsinkin kun nainen on aloitteellinen, nauti kun vielä voit!
Vastaan tähän niin kuin kyseessä ei olisi provo:
Olette molemmat aikuisia ihmisiä. Jos kyseinen daami on aiemmin osoittanut olevansa kiinnostunut sinusta, niin ei tuollaisessa kutsussa ole mitään pahaa. Toivon mukaan et ole vain kuvitellut sitä, että hän on kiinnostunut sinusta.
Eihän tuossa ole mitään väärää. Nuoret naiset haluavat kokeilla juttuja.
Miksi miehet haluavat katsella pokessa i s o k u llisia miehiä?
H o m o j a kaikki vai?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsuisit, seksiä? On väärin. Voi olla laillista muttei silti moraalisesti viisasta tai oikein.
Mitä ihmettä selität, 1800-luku soitti ja pyysi sua palaamaan.
Laillistahan teidän keskinäinen tekeminen todennäköisesti on, ellei teillä ole jokin pomo-alainen tai vastaava asetelma. Itse epäilisin huijausta, jos 10-15 vuotta minua nuorempi nainen esittäisi kiinnostunutt. Mikäli 15+ nuorempi nainen minua lähestyisi, niin epäilisin mieheksi tai botiksi. Ylipäänsä en varmaan tajuaisi, jos joku koittaisi minua lähestyä tai flirttailisi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tähän niin kuin kyseessä ei olisi provo:
Olette molemmat aikuisia ihmisiä. Jos kyseinen daami on aiemmin osoittanut olevansa kiinnostunut sinusta, niin ei tuollaisessa kutsussa ole mitään pahaa. Toivon mukaan et ole vain kuvitellut sitä, että hän on kiinnostunut sinusta.
No jos ei ole kiinnostunut niin vastaa varmaan kieltävästi wtf. Ei 19v nainen ole mikään lapsi enää. Naisten vähättelyä kohdella naisia kuin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet haluavat katsella pokessa i s o k u llisia miehiä?
H o m o j a kaikki vai?
En tiedä. Itse en halua noita katsella. En kaipaa miehiä ollenkaan pokeen.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kyllä 19v jo pillu kutisee siihen malliin että tietää mitä haluaa.
Ei kaikilla tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Laillistahan teidän keskinäinen tekeminen todennäköisesti on, ellei teillä ole jokin pomo-alainen tai vastaava asetelma. Itse epäilisin huijausta, jos 10-15 vuotta minua nuorempi nainen esittäisi kiinnostunutt. Mikäli 15+ nuorempi nainen minua lähestyisi, niin epäilisin mieheksi tai botiksi. Ylipäänsä en varmaan tajuaisi, jos joku koittaisi minua lähestyä tai flirttailisi minulle.
Ei se pomo-alainen suhdekaan tekisi tuosta laitonta?
Siis, kutsun kotiini*
Ap